Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat werken meeviel! Lekker, zo'n rustige start.

O, dat is waar ook, miskraam na goede echo. Tja, zekerheden heb je natuurlijk nooit, maar een goede echo met een week of 8 betekent wel dat de kans dat het nog misgaat, veel kleiner is/wordt. Moe en misselijk zijn is in dat geval toch wel prettig!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 05 januari 2009 @ 19:23:

Erwt, leuk die bos rozen! Eigenlijk wel handig ook dat De Deet afgebeld heeft, want nu kun je lekker zoetsappig tegen Xan aan kruipen op de bank en elkaar vertellen hou gewéldig jullie samen zijn!

Euhm... dat moet dan wel met zijn beste vriend tussen ons in, want die komt zo op visite .

Oh, en Xan leest af en toe de laatste pagina volgens mij, dus als we nu véél kletsen, komt 't wel goed . Maarrrrr... Xan weet dat hij míj ten huwelijk moet vragen , want Erwt is dól op traditie
Peas on earth!
Star, ik ga gewoon hááááárd duimen dat je laaaang misselijk blijft en dat het goed gaat (*heeft vriendin die négen maanden lang misselijk was*)
Peas on earth!
Nou genoeg nu. Ik hou de kotsstok gewoon voorlopig even

Op een knie endezo Erwt?
Ja, én natuurlijk:

en:

en

Peas on earth!
Star, gewoon snel echo laten maken. Na 8 weken een goede echo is echt een heel kleine kans op een miskraam. Kan altijd nog natuurlijk, maar kans is een stuk kleiner. En misselijk zijn is ook wel prettig, maar is vaak pas vanaf een week of 6/7 toch?

Jeetje, Erwtje, wat een glijpartij. Eng hoor.

Krijg nare visioenen van kleffe Erwt en Xan met vriend ertussen

Naar bericht hier. Nichtje is paar dagen geleden bevallen van eerste kindje, alles leek goed, waren ook gewoon thuis, maar hoor nu net dat kindje naar academisch ziekenhuis is gestuurd. Weet nog niet hoe en wat, maar ben er naar van.
Ik ben vandaag zes weken, dus klopt wel Eow. Heb de vk gemaild of ze die dag ook een echo kan laten maken, anders ook zoveel heen en weer gerij.

O gets Eow, dat is schrikken. Hopelijk is het alleen maar ter controle en is er niks ergs.
Dat is dus het nare, als het alleen maar ter controle was dan waren er 2 ziekenhuizen dichterbij. Dit ziekenhuis is een eind weg, en daar kom je alleen als er echt iets goed mis is geloof ik. In de ziekenhuizen in de buurt kunnen ze vrij veel.

Goed dat je VK gemaild hebt.

Jeetje, 6 weken alweer? Dat is al bijna 9 maanden
anoniem_53624 wijzigde dit bericht op 05-01-2009 21:21
Reden: Stond er wat krom.
% gewijzigd
Ow, wat naar Eow

Hoop dat alles goed komt met het kindje.

Star, jaa naar... dan misschien pas na 20 weken echo echte rust.. das te lang. Kun je niet nog een tussentijdse echo krijgen? Of anders pretecho laten doen ofzo?

Ik herken je gevoel zo erg trouwens..

Erwt en om huwelijksaanzoek. Oh nee nu moeten we nogggg meer kletsen!

Ik zei net tegen ier: de laptop is zo slooooom. Had ik de stekker van de adapter er niet goed ingedaan en waren de batterijen bijna op
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
O, wat rot, Eow! Hoop dat er snel meer duidelijkheid komt. Naar een academisch ziekenhuis word je inderdaad niet zomaar gestuurd. Ik duim voor een goed nieuws!
Loretta is De Mol. Punt.
Zijn ze er wel zelf met kindje heen gereden? Bah.

Ik zie wel, pretecho wel laten doen bij Cee, maar weet niet of ik weer ga laten doen.
Weet het niet Star. Moeders belde net, bleek iets met de darmpjes te zijn, kindje wordt vanavond nog geopereerd. :(

Zo sneu. Maar hoe ernstig en qua gevolgen, dat weet nog niemand geloof ik.
Ik duik mijn bed in. Eowmans wekker gaat om 4.30, dus ik denk dat ik dan ook wel wakker ben. Truste!
Och erm klein babietje

Duim dat het geen verdere gevolgen heeft!
Ik duim mee met Star. en aaaah

ier en ik gaan weer fundaen. Zal binnenkort even linkjes in NS mikken, als t concreter is.

Forumavond is mislukt, grmpfff...

voor babietje
Peas on earth!
Eow, heb je nog iets gehoord?

Erwt, waarom dan?

Ik ga zo een fundalink in NS mikken

Wauw! De laatste én de eerste!
Peas on earth!
Niet dussss
Verloskundige heeft echo op dezelfde dag geregeld Mooi, blij mee.

Even fundalink van Inad kijken.

Eow, wat gehoord van kindje?
Eow, hoe is het gegaan met kindje?

Fijn dat je ook gelijk echo hebt Star

Djiez wat was het koud vanmorgen zeg! Ijssterren stonden aan binnenkant van autoraam
Zo, even mijn mening gegeven
Ben benieuwd Star

En wat fijn van echo
Voor de jurken/rokken dames onder ons: http://www.uttamdirect.com/

Ik ben er hebberig van
Baby is toch niet geopereerd hoorde ik vanochtend, maar wel opgenomen. Verder volslagen onduidelijk wat er is.

Ikbenaanthetwerkenikhebgeenzin.

Fundalink kijk ik thuis, kan hier niet.

Oh, en om mijn geklaag van laatst compleet te maken: ze hebben mijn lesdag omgegooid, van de dinsdag naar de vrijdag. En ik weet echt níet hoe ik dat moet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven