Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Doetíe het nou weer goed dan WM?
Nou ben nog even bezig met fine tunen Maar zal vast beter zijn dan dat het was
Had je misschien ook een topic kunnen openen om je band te vervangen WM.

Zo weer gewerkt vandaag en dat was geen succes, echt een maandag...... Alles zat tegen en niet kunnen doen wat ik allemaal wou doen. Maar ja morgen weer een dag!

Vanavond lekker niks doen en voor de laatste keer met mijn katertjes spelen want morgen zijn het geen katers meer. Ze weten niet wat ze te wachten staat de arme beestjes........
Ik kan wel een band verwisselen BE. Maar mijn krik, moersleutel etc zitten in een handig pakketje. Dat pakketje zit heel handig in mijn reserve band om ruimte te besparen. Maar dat pakketje kreeg ik er dus niet uit. Dus kon ik de reserve band dus ook niet op mijn auto zetten.

Nu weet ik het het moet. Dus kan ik het de volgende keer zelf doen!
haha... op die manier dus.

Sorry moet wennen aan vrouwen die dat soort dingen zelf kunnen en doen. Mijn ex zou dat nooit gedaan of geprobeerd hebben!
Aaaahhhhh BE, tis zonde!

Heb zelf ook een heel lief katje, toen ie geholpen was, liep ie als een dronken tor door de kamer, toen hij weer beetje bij z'n positieven was, zoooo zielig! Maar is allemaal goedgekomen hoor, heb zelfs het idee, dat ie daarna zelfs nog iets liever is geworden, meer knuffeliger, en vaker bij je willen liggen, wat ik helemaal niet erg vind, lekker knus!

M'n ex was allergisch voor katten, en toen we gingen samenwonen, heb ik m'n toenmalige kat weggedaan, met pijn in m'n hart, al moet ik zeggen dat die niet zo lief was, kwam van boerderij, en nooit kroelkat geweest, iemand die ie niet kende, en 'm wou aaien, kreeg een uithaal met poot...maar goed, waar ik dus naartoe wou..sorry, beetje langdradig geloof ik haha...Ik zal dus never nooit meer m'n kat wegdoen voor een vent!....
Hahaha.....ik ben soms best zelfstandig
Zoooooo..afwas gedaan! Voortaan eerder doen

@WM: Goed hoor dat je je computer weer gefixt hebt!

Ik word steeds zelfstandiger met dat soort dingen..maar iets ophangen dat laat ik aan mijn vader over

Hoe was je eerste dag vandaag???

@BE: Arme katers..knuffel ze inderdaad nog maar eens extra

Hoi TP en MissPoez!!
Ik ben een echt klusmevrouwtje, heb alle gereedschapjes en durf ook gerust gewoon ergens aan te beginnen. Tip ter vergroting van het positief zelfbeeld: met je strakke spijkerbroek voorovergebogen onder de motorkap staan om de dynamo uit je auto te slopen!
Ik heb alleen een fiets..kan dat ook??
Stoer dat je dat kan WM, als ik (wie weet binnenkort) ook een autootje heb, wil ik dat ook kunnen, lijkt me hartstikke stoer, zoals misspoez omschrijft Maar voorlopig kan ik daar dus geen zak van, met auto's. Klussen in huis gaat me dan wel weer goed af (heel wat geleerd in dat half jaar verbouwen samen met pa en ma).

TP: ik zou ook nooit een kat wegdoen voor een vent! Zo!

(en nou maar hopen dat ik nooit voor de keus gesteld word)

Geef je katers maar een extra knuffel van me BE, mijn poezen kunnen ook geen moedertjes meer worden, maar da's al in het asiel gefixt.

Bah, even lekker plastisch, maar ben ineens aan de diaree... beetje last van m'n maag ook.
Sterkte Mozz! Het is hier stil vanavond..
ik ben er zo....zit aan de foon
Volgens mij hebben ze wat door want ze zijn erg braaf vanavond.............. Maar daar trap ik niet in ik ken ze onderhand wel de kwajongens.......
Is maar goed dat je ze niet kunt verstaan, misschien zijn ze een plan aan het verzinnen (zit nu dr Dolittle te kijken)
* Beschuitje en appelsap voor Mozz wegzet*
Oeps......... Ik in het reismandje naar de dierarts en gaan ze mij laten helpen dan.......?

Misschien maar goed dat ik ze niet kan verstaan anders durf ik vanavond niet te gaan slapen!
Ik heb mn rapport lijsten AF! Dat wilde ik even kwijt!
Go Pop!

Ik heb afgewassen..*is trots op haar schone en opgeruimde keuken!*
Ik zou maar oppassen vannacht BE... (gniffel, zie het al voor me, BE helemaal opgevouwen in de reismand gepropt...)

Thumbs up voor Pop en Indi!
Ik heb afwas in afwaswater staan

Heb net ruim een uur gebeld met collega/vriendin!

Nu zit ik te twijfelen....zal ik een 3de en 4de stukje vienetta ijs nemen of niet?
Natuurlijk doe je dat! Ik zit lekker aan de toastjes en wijn..net of het alweer vakantie is..
Hahaha.....ok ok ok....ik ga mijn Venietta ijs opmaken

Welgeteld 3 dagen mee gedaan!
Nou en..je bent niemand een verklaring schuldig..
Pfew....gelukkig!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven