Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 5 januari 2009 om 19:48
Had je misschien ook een topic kunnen openen om je band te vervangen WM.
Zo weer gewerkt vandaag en dat was geen succes, echt een maandag...... Alles zat tegen en niet kunnen doen wat ik allemaal wou doen. Maar ja morgen weer een dag!
Vanavond lekker niks doen en voor de laatste keer met mijn katertjes spelen want morgen zijn het geen katers meer. Ze weten niet wat ze te wachten staat de arme beestjes........
Zo weer gewerkt vandaag en dat was geen succes, echt een maandag...... Alles zat tegen en niet kunnen doen wat ik allemaal wou doen. Maar ja morgen weer een dag!
Vanavond lekker niks doen en voor de laatste keer met mijn katertjes spelen want morgen zijn het geen katers meer. Ze weten niet wat ze te wachten staat de arme beestjes........
maandag 5 januari 2009 om 19:53
Ik kan wel een band verwisselen BE. Maar mijn krik, moersleutel etc zitten in een handig pakketje. Dat pakketje zit heel handig in mijn reserve band om ruimte te besparen. Maar dat pakketje kreeg ik er dus niet uit. Dus kon ik de reserve band dus ook niet op mijn auto zetten.
Nu weet ik het het moet. Dus kan ik het de volgende keer zelf doen!
Nu weet ik het het moet. Dus kan ik het de volgende keer zelf doen!
maandag 5 januari 2009 om 20:00
Aaaahhhhh BE, tis zonde!
Heb zelf ook een heel lief katje, toen ie geholpen was, liep ie als een dronken tor door de kamer, toen hij weer beetje bij z'n positieven was, zoooo zielig! Maar is allemaal goedgekomen hoor, heb zelfs het idee, dat ie daarna zelfs nog iets liever is geworden, meer knuffeliger, en vaker bij je willen liggen, wat ik helemaal niet erg vind, lekker knus!
M'n ex was allergisch voor katten, en toen we gingen samenwonen, heb ik m'n toenmalige kat weggedaan, met pijn in m'n hart, al moet ik zeggen dat die niet zo lief was, kwam van boerderij, en nooit kroelkat geweest, iemand die ie niet kende, en 'm wou aaien, kreeg een uithaal met poot...maar goed, waar ik dus naartoe wou..sorry, beetje langdradig geloof ik haha...Ik zal dus never nooit meer m'n kat wegdoen voor een vent!....
Heb zelf ook een heel lief katje, toen ie geholpen was, liep ie als een dronken tor door de kamer, toen hij weer beetje bij z'n positieven was, zoooo zielig! Maar is allemaal goedgekomen hoor, heb zelfs het idee, dat ie daarna zelfs nog iets liever is geworden, meer knuffeliger, en vaker bij je willen liggen, wat ik helemaal niet erg vind, lekker knus!
M'n ex was allergisch voor katten, en toen we gingen samenwonen, heb ik m'n toenmalige kat weggedaan, met pijn in m'n hart, al moet ik zeggen dat die niet zo lief was, kwam van boerderij, en nooit kroelkat geweest, iemand die ie niet kende, en 'm wou aaien, kreeg een uithaal met poot...maar goed, waar ik dus naartoe wou..sorry, beetje langdradig geloof ik haha...Ik zal dus never nooit meer m'n kat wegdoen voor een vent!....
maandag 5 januari 2009 om 20:23
Zoooooo..afwas gedaan! Voortaan eerder doen
@WM: Goed hoor dat je je computer weer gefixt hebt!
Ik word steeds zelfstandiger met dat soort dingen..maar iets ophangen dat laat ik aan mijn vader over
Hoe was je eerste dag vandaag???
@BE: Arme katers..knuffel ze inderdaad nog maar eens extra
Hoi TP en MissPoez!!
@WM: Goed hoor dat je je computer weer gefixt hebt!
Ik word steeds zelfstandiger met dat soort dingen..maar iets ophangen dat laat ik aan mijn vader over
Hoe was je eerste dag vandaag???
@BE: Arme katers..knuffel ze inderdaad nog maar eens extra
Hoi TP en MissPoez!!
maandag 5 januari 2009 om 20:44
Stoer dat je dat kan WM, als ik (wie weet binnenkort) ook een autootje heb, wil ik dat ook kunnen, lijkt me hartstikke stoer, zoals misspoez omschrijft Maar voorlopig kan ik daar dus geen zak van, met auto's. Klussen in huis gaat me dan wel weer goed af (heel wat geleerd in dat half jaar verbouwen samen met pa en ma).
TP: ik zou ook nooit een kat wegdoen voor een vent! Zo!
(en nou maar hopen dat ik nooit voor de keus gesteld word)
Geef je katers maar een extra knuffel van me BE, mijn poezen kunnen ook geen moedertjes meer worden, maar da's al in het asiel gefixt.
Bah, even lekker plastisch, maar ben ineens aan de diaree... beetje last van m'n maag ook.
TP: ik zou ook nooit een kat wegdoen voor een vent! Zo!
(en nou maar hopen dat ik nooit voor de keus gesteld word)
Geef je katers maar een extra knuffel van me BE, mijn poezen kunnen ook geen moedertjes meer worden, maar da's al in het asiel gefixt.
Bah, even lekker plastisch, maar ben ineens aan de diaree... beetje last van m'n maag ook.