Cadeautje €10,00
maandag 5 december 2016 om 23:17
Samen met mijn zus en een vriendin gaan we met kerst een gezellig meiden avondje houden met cadeautjes. Ik vind het leuk om 2/3 budget cadeautjes voor beide te doen. Ik dacht aan iets lekkers te snoepen en iets van een make-upje/douchegel/maskertje en hier nog iets bij. Voor de vriendin zag ik dit: http://m.xenos.nl/m20/cad ... s-skull-met-pinda-s-zwart
Zelf denk ik wel dat dit haar stijl is maar of ze de veldfles zelf nou iets vindt.... mijn zus weet niet of dit iets voor haar is.. moeilijk want die 2 zijn beste vriendinnen dus als mijn zs het al niet weet.
Het gaat natuurlijk om het idee en gebaar maar misschien zit ik er wel heel erg langs met dit cadeautje. Wel of niet dit kopen?
Ideeën voor zus en vriendin? €10 eventueel €15p.p is het budget
Zelf denk ik wel dat dit haar stijl is maar of ze de veldfles zelf nou iets vindt.... mijn zus weet niet of dit iets voor haar is.. moeilijk want die 2 zijn beste vriendinnen dus als mijn zs het al niet weet.
Het gaat natuurlijk om het idee en gebaar maar misschien zit ik er wel heel erg langs met dit cadeautje. Wel of niet dit kopen?
Ideeën voor zus en vriendin? €10 eventueel €15p.p is het budget
maandag 5 december 2016 om 23:23
Bij twijfel niet doen? Een veldfles is wel erg specifiek. Als een van mijn vriendinnen een veldfles zou willen, dan zou ik het wel geweten hebben. Ik weet een paar die ik kan blij maken met alles dat met wijn te maken heeft bijvoorbeeld.. maar veldfles.. Wanneer heb je die nodig hier?
De vriendin kan je toch ook blij maken met maskertjes?
De vriendin kan je toch ook blij maken met maskertjes?
dinsdag 6 december 2016 om 00:23
Ik zou het niet doen, aangezien jij en je zus allebei al twijfelen.
Sowieso - wordt zij blij van pinda's?
Daarnaast zou ik de Action of Big Bazar plunderen mits je er een in de buurt hebt zitten. Veel leuke spullen voor een zacht prijsje. Maar je weet niks qua hobby's etc die ze hebben?
Je kan ook eens googelen op gift in a jar, en zelf iets knutselen. Wie weet zit daar iets leuks tussen?
Sowieso - wordt zij blij van pinda's?
Daarnaast zou ik de Action of Big Bazar plunderen mits je er een in de buurt hebt zitten. Veel leuke spullen voor een zacht prijsje. Maar je weet niks qua hobby's etc die ze hebben?
Je kan ook eens googelen op gift in a jar, en zelf iets knutselen. Wie weet zit daar iets leuks tussen?
dinsdag 6 december 2016 om 02:41
Ik vind, als je het met vriendinnen samen viert, is het misschien wel leuk een grappig kadootje te kopen. Ik noem maar wat: een bellenblaasmachine (action), een discolamp, een fles droplikeur, handboeien met bont erop (voor je vriendje ) of iets wat jullie kunnen delen: grote doos bonbons, zak snoep, fles nepchampagne, zak marshmallows (om in de warme chocolademelk te gooien). Dan heb je wat te lachen en wat te eten/drinken. Lijkt mij het leukst iig. Bij de action verkopen ze veel grappige kadootjes, ze hebben er een apart schap voor. Veel plezier.
dinsdag 6 december 2016 om 08:33
Ikzelf zou dit cadeau niet waarderen.
Doe mij dan een thermomok voor onderweg om koffie of thee in mee te nemen in de auto of OV. Het ongure weer is er weer. Is dat misschien een idee? Daar een speciale koffie of thee bij. Heb je een leuk set.
Verzorgingsspullen kun je leuk kopen bij Action en Big Bazaar voor weinig. Een tube voetencreme met een nagelvijl, nagellak, tenenspreider, warme huissokken......heb je wederom een leuk set.
Kun je in een leuke doos of doorzichtig papier verpakken, strik er omheen. Of in een mandje dat nadien in de badkamer of kast als op erger kan worden gebruikt.
Ga liever voor bruikbaar en praktisch. Een bellenblazer etc.......daar heeft echt niemand iets aan. Zonde geld.
Doe mij dan een thermomok voor onderweg om koffie of thee in mee te nemen in de auto of OV. Het ongure weer is er weer. Is dat misschien een idee? Daar een speciale koffie of thee bij. Heb je een leuk set.
Verzorgingsspullen kun je leuk kopen bij Action en Big Bazaar voor weinig. Een tube voetencreme met een nagelvijl, nagellak, tenenspreider, warme huissokken......heb je wederom een leuk set.
Kun je in een leuke doos of doorzichtig papier verpakken, strik er omheen. Of in een mandje dat nadien in de badkamer of kast als op erger kan worden gebruikt.
Ga liever voor bruikbaar en praktisch. Een bellenblazer etc.......daar heeft echt niemand iets aan. Zonde geld.