Cadeautje €10,00

05-12-2016 23:17 19 berichten
Samen met mijn zus en een vriendin gaan we met kerst een gezellig meiden avondje houden met cadeautjes. Ik vind het leuk om 2/3 budget cadeautjes voor beide te doen. Ik dacht aan iets lekkers te snoepen en iets van een make-upje/douchegel/maskertje en hier nog iets bij. Voor de vriendin zag ik dit: http://m.xenos.nl/m20/cad ... s-skull-met-pinda-s-zwart

Zelf denk ik wel dat dit haar stijl is maar of ze de veldfles zelf nou iets vindt.... mijn zus weet niet of dit iets voor haar is.. moeilijk want die 2 zijn beste vriendinnen dus als mijn zs het al niet weet.

Het gaat natuurlijk om het idee en gebaar maar misschien zit ik er wel heel erg langs met dit cadeautje. Wel of niet dit kopen?

Ideeën voor zus en vriendin? €10 eventueel €15p.p is het budget
Alle reacties Link kopieren
Alleen als ze van sterke drank houdt.

Bij de hema hebben ze ook veel maskertjes etc.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Doe eens gek en loop een paar winkels binnen.

Het zijn jouw vriendinnen, dus dan weet jij ook veel beter dan wij wat ze leuk vindt he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bij twijfel niet doen? Een veldfles is wel erg specifiek. Als een van mijn vriendinnen een veldfles zou willen, dan zou ik het wel geweten hebben. Ik weet een paar die ik kan blij maken met alles dat met wijn te maken heeft bijvoorbeeld.. maar veldfles.. Wanneer heb je die nodig hier?

De vriendin kan je toch ook blij maken met maskertjes?
quote:himalaya schreef op 05 december 2016 @ 23:23:

Doe eens gek en loop een paar winkels binnen.Ook een goede tip. Maar ik denk dat advies wordt gevraagd, aangezien de winkels nu toch dicht zijn :p
Drinken ze wijn? Anders verzorgingsproducten, make-up inderdaad, bioscoopbon (ziu ik ze dan wel allebei geven, kunnen ze eventueel samen gaan), bon bons/truffels, een spelletje, kadobonnetje, pyjama, sloffen, sjaal, nagellak...
Nou... Als ik dan toch 10 tot 15 euro pp aan cadeautjes zou kopen dan kocht ik iets fatsoenlijks... Hier moet je echt van houden zeg maar.
quote:himalaya schreef op 05 december 2016 @ 23:23:

Doe eens gek en loop een paar winkels binnen.Ik heb al verschillende winkels gehad, maar niks leuks gevonden.
Een high tea voor 2?
Ik vind het echt heeel suf. Kan me niet voorstellen dar iemand hier blij mee is. Een veldfles met een doodshoofd en pinda's?? Wtf?
Ik zou het niet doen, aangezien jij en je zus allebei al twijfelen.

Sowieso - wordt zij blij van pinda's?

Daarnaast zou ik de Action of Big Bazar plunderen mits je er een in de buurt hebt zitten. Veel leuke spullen voor een zacht prijsje. Maar je weet niks qua hobby's etc die ze hebben?

Je kan ook eens googelen op gift in a jar, en zelf iets knutselen. Wie weet zit daar iets leuks tussen?
- Een theedoos vol met theezakjes

- Lekkere geurkaars

- Douchegel met pufje (spons)

- Hartjes cakeblik (action) met cakemix

- Setje handdoek/theedoek

- Lekkere warme sokken voor de winter
Geef een geit van Oxfam Novib.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Grote zak snoep?

2 flesjes douchegel / shampoo van Kneipp?
Ik vind, als je het met vriendinnen samen viert, is het misschien wel leuk een grappig kadootje te kopen. Ik noem maar wat: een bellenblaasmachine (action), een discolamp, een fles droplikeur, handboeien met bont erop (voor je vriendje ) of iets wat jullie kunnen delen: grote doos bonbons, zak snoep, fles nepchampagne, zak marshmallows (om in de warme chocolademelk te gooien). Dan heb je wat te lachen en wat te eten/drinken. Lijkt mij het leukst iig. Bij de action verkopen ze veel grappige kadootjes, ze hebben er een apart schap voor. Veel plezier.
Lekkere spulletjes van Rituals
Prrrr, mauw miawwwww.
Wat een raar cadeau. Dat ga je toch niet gebruiken? En de combi is ook apart, veldfles met pinda's. Ik zou het geld dan eerder besteden aan wat lekkere badderdingetjes. Van de Hema, want dat is net zo lekker als van Rituals alleen een stuk goed koper.
Het Kruidvat verkoopt deze week tijdschriftenbonnen voor 10 euro.
Ikzelf zou dit cadeau niet waarderen.

Doe mij dan een thermomok voor onderweg om koffie of thee in mee te nemen in de auto of OV. Het ongure weer is er weer. Is dat misschien een idee? Daar een speciale koffie of thee bij. Heb je een leuk set.

Verzorgingsspullen kun je leuk kopen bij Action en Big Bazaar voor weinig. Een tube voetencreme met een nagelvijl, nagellak, tenenspreider, warme huissokken......heb je wederom een leuk set.

Kun je in een leuke doos of doorzichtig papier verpakken, strik er omheen. Of in een mandje dat nadien in de badkamer of kast als op erger kan worden gebruikt.

Ga liever voor bruikbaar en praktisch. Een bellenblazer etc.......daar heeft echt niemand iets aan. Zonde geld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven