yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
Malibou69 ben het helemaal met jou eens, ik ben er zeker van dat in een ander ziekenhuis allang iets anders was geprobeerd ks of zo.....idd waarom zou je moeten wachten tot de baby in gevaar is?

Dat is toch een dom beleid.

Tenzij Yamm zelf gezegd heeft dat ze heel, heel graag normaal wil bevallen?

Dit gedoe doet me heel erg denken aan een ander forummer die vorig jaar een kindje kreeg en daar een week over heeft gedaan, en waar het toch uiteindelijk een ks geworden is ik geloof dat het Tess Tann was.
Nog geen baby... Wat zal dat moeilijk zijn zo lang wachten in een ziekenhuis! Ik hoop dat die gel het vandaag ineens toch gaat doen!
Ook dat MissMara....

Het is niet leuk, maar beter dat Yammini alsnog komt via de natuurlijke weg. Wachten is rot, maar als straks Yammini echt niet wil komen, kun je altijd nog een keizersnee overwegen.

Tenzij er nu al een indicatie is van waaróm die baarmoedermond nog maar niet wil rijpen. Als het echt niet gaat lukken, en ze weten dat nu al, moeten ze natuurlijk wel ingrijpen.

Maar daar heb ik nog niks van gehoord, dus volgens mij is het nu "alleen maar" heel erg vervelend. Niet dat Yam daar wat mee op schiet, want het is een drama zo, natuurlijk.
668, the neighbour of the Beast
Och Yamuna. Sterkte en succes met wachten!!
Ik zou zelf denk ik ook liever nog even wachten dan een keizersnede. (Ik heb een keizersnede altijd een beetje eng gevonden)
quote:wen schreef op 06 januari 2009 @ 10:02:

Je bent toch niet zwanger Inad?!?Nog niet, Wen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Inad?

Jij en Ier gaan kindjes maken??
Lieve Yam wat een verhaal...het grote wachten lijkt me echt heel vervelend.....

Hoop dat je snel je kindje in je armen hebt.....

dikke kus
Krijgen, Marels, krijgen

Tenminste, dat hopen we wel ja

(ben nog maar net gestopt met pil hoor, dus eerst maar kijken wanneer ik weer een cyclus krijg. Ben eerder aan pil geweest en toen duurde dat heel lang (keer een heel jaar!! toen was ik ook wel lang aan pil geweest, dus hoop dat het nu binnen een paar maanden weer op gang is. Of eigenlijk hoop ik stiekem dat het weer meteen op gang komt natuurlijk )
Nog niet.... Durf je nog na dit topic?

Nóg een leuke verstandige forummer voor de bijl? Ze gaan bij bosjes deze week!
quote:toetyfroety schreef op 06 januari 2009 @ 10:07:

Malibou69 ben het helemaal met jou eens, ik ben er zeker van dat in een ander ziekenhuis allang iets anders was geprobeerd ks of zo.....idd waarom zou je moeten wachten tot de baby in gevaar is?

Maak je geen illusies. Ik heb nog weken doodziek gelegen terwijl van mij al láng een keizersnede uitgevoerd had mogen worden. En zelfs toen de artsen uiteindelijk besloten hadden dat ik ingeleid zou worden, heb ik nog drie dagen moeten wachten tot dat daadwerkelijk gebeurde, omdat er geen plek was op de NICU. Er was afgesproken dat als mijn waardes een bepaald punt zouden bereiken, er met spoed ingegrepen zou worden: is niet gebeurd. Zelfs de artsen werden er nerveus van, maar aangezien ik nog niet levensbedreigend dood ging en Qrummel ook niet, was er geen reden om met spoed andere actie te ondernemen. Die laatste dagen zijn mijn waardes zo slecht geworden dat dat het verschil tussen herstel of geen herstel had kunnen betekenen.

De medische realiteit is echt niet dat omdat we iets vervelend vinden er "dus" naar ons geluisterd moet worden. Zelfs beyond vervelend zijn er nog steeds afwegingen die meetellen anders dan "moeder vind het niet zo leuk meer".
Wat ontzettend leuk Inad!!

Hoop dat je gauw zwanger bent.

Godsamme, ik krijg gewoon rammelende eierstokken van al die baby's, zwangeren en mensen die zwanger proberen te worden om me heen....
quote:wen schreef op 06 januari 2009 @ 10:17:

Nog niet.... Durf je nog na dit topic?

Nóg een leuke verstandige forummer voor de bijl? Ze gaan bij bosjes deze week!

Ik heb al een kind he

en, daarbij duurde de bevalling ook takke takke en nog maar eens takke lang! Zo'n 60 uur al met al, al zegt Mille (die erbij was) dat eerste 12 uur eigenlijk niet telt, want voorweeen. nou die voorweeen kwamen mooi om t kwartier ook net als Yam paar keer naar ziekenhuis, aan wee-scan, teruggestuurd. Uiteindelijk weeen heel heftig, maar ontsluiting schoot niet op, dus toen zijn ze gaan inleiden en heb ik haar gelukkig nog zonder hulp op de wereld kunnen zetten.
Maar goed. Dat maakt het allemaal niet minder vervelend voor Yamuna natuurlijk. Kan me voortstellen dat je er na een paar dagen vergeefs wachten behoorlijk doorheen begint te zitten.
Ik hoop dus op t aloude: bij een tweede gaat het allemaal makkelijker en sneller
Oh en thanks voor t leuk en verstandig. Dat laatste voelt niet altijd zo en ook: insgelijks wat betreft leuk en verstandig
quote:Marels schreef op 06 januari 2009 @ 10:19:

Wat ontzettend leuk Inad!!

Hoop dat je gauw zwanger bent.

Godsamme, ik krijg gewoon rammelende eierstokken van al die baby's, zwangeren en mensen die zwanger proberen te worden om me heen....Nou hop, maak Wen blij met nog een leuke verstandige forummer voor de bijl
Oh en Qwertu, dát vind ik dus wel echt niet kunnen! Herstel zo levensbelangrijk. heb je daar nog actie op ondernomen achteraf in de zin van klacht o.i.d?

Zo fijn dat jullie er nu gewoon allebei zijn
Dat gaat nog niet zo makkelijk gaan Inad, voorlopig...

Er rammelt bij Marelsman niks, dus ja.
En ik vind jou ook een hele leuke verstandige forummer hoor Inad. Wen ook wel geloof ik, maar die ken ik niet zo goed
Oeh wat een heerlijke kleffe boel hierzo

(je bevallingsverhaal vergeet ik even heel snel als je het niet erg vindt, ik mag binnen nu en drie weken...)

Q, 't is natuurlijk helemaal niet grappig, maar ik moest toch even lachen om je 'ik nog niet levensbedreigend dood ging'
Jeeees lieve Yam!

Ik heb ook drie dagen lopen ploeteren (mét weeen) en pas toen ik helemaal uitgeput was, de ontsluiting niet wilde vlotten (ben niet verder gekomen dan 4 cm) én baby-in-buik het toch ook niet meer zo fijn had, lag ik in no-time op de ok voor een spoedkeizersnede.

Ik wens je heel veel sterkte en zoals Malibu ook al zei: gewoon aangeven wanneer je het niet meer trekt/het er moeilijk mee hebt.

Dikke knuffel voor Yam en Yamman
Sorry Q, 'levensbedreigend doodgaan'

Schop me maar, maar dat is erg grappig
Ah jeee, yammini is er nog steeds niet.

Wat ontzettend slopend zal dat zijn voor Yamuna. (en ook haar omgeving)

Ook van mij een dikke knuffel!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:wen schreef op 06 januari 2009 @ 10:25:

Oeh wat een heerlijke kleffe boel hierzo

(je bevallingsverhaal vergeet ik even heel snel als je het niet erg vindt, ik mag binnen nu en drie weken...)

Oowww, ik dacht dat jij allang en breed bevallen was!

Maar dus, het kan ook heel snel hoor, binnen 12 uur, gewoon thuis onder t genot van een kop thee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven