yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
Vruchtwater wordt continue aangemaakt dus kind staat nooit droog en als het kind ingedaald is en dus met zijn hoofd de boel afsluit loopt er ook niet zoveel weg
quote:yamminisoma schreef op 06 januari 2009 @ 11:30:

Weet je wat het toppunt van wachten is ?????

De mand met kadootjes die klaarstaat moeten afstoffen omdat er inmiddels een laagje stof op zat

Het moet toch niet gekker worden U bent een lief mens.
Hoewel ik zelf 2 kinderen heb ben ik de laatste paar dagen heel wat wijzer geworden op het gebied van bevallingen
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
quote:Jacqie schreef op 06 januari 2009 @ 11:27:

[...]

in de categorie domme vragen/opmerkingen

als je vliezen zijn gescheurd, loopt het toch met dezelfde snelheid er weer uit.

Ik heb er zelf 3, maar zijn alle3 te vroeg geboren, dus hiermee nooit te maken gehad (als excuus voor mijn waarschijnlijk ontzettende stomme opmerking)Precies, baby zit ervoor
[quote]libertas schreef op 06 januari 2009 @ 10:03:

[...]

Ook mee eens!

Het is bijna onmenselijk om zo lang op je beeb te moeten wachten.

[quote]

Beetje overdreven
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ha, daar is nuchtere HPL weer

Tja, leuk is anders, maar onmenselijk zou ik het ook niet willen noemen. Zwaar klote of zo, ja, dat wel.
Yam, ook een knuffel van mij en alle respect!
Ben blij dat je dat zegt HPL, had even het vermoeden dat ik de enige was die er zo over dacht.
Voor wat voor dringende zaken heeft Yamuna een laptop nodig? Lijkt me dat ze wel wat anders aan haar hoofd heeft dan werken?
Ze wil contact met ons en alle anderen die haar op de voet volgen!
nog steeds geen Yammini?

Yammie, meis, ik denk aan jou en Yamman en de hele Yamfamily

Yammini, wees eens lief en laat je mooie koppie vandaag eens zien aan je mama en papa
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Appelsientje schreef op 06 januari 2009 @ 12:03:

Voor wat voor dringende zaken heeft Yamuna een laptop nodig? Lijkt me dat ze wel wat anders aan haar hoofd heeft dan werken?Gezellgheid? Aanspraak? Afleiding? Support? Om maar eens wat te noemen..
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Forummen natuurlijk

Je verveelt je dood in zo'n ziekenhuis!
Onmenselijk lijkt mij ook een ietwat overdreven omschrijving. Vervelen, kut, saai, irritant, naar, zwaar,ok, dat klopt allemaal. Maar onmenselijk? Omdat je een paar dagen in het ziekenhuis ligt vanwege de geboorte van je kind?

Tuurlijk is wachten niet leuk en ik zou het knetterzat zijn als ik Yam was. Maar onmenselijk is iets héél anders.
SESAM OPEN U!!

Of misschien het Dora-toverwoord (voor degenen zonder kindern die dit niet kennen: Geniet van je zalige onwetendheid ):

OPEN! OPEN!

(denk het irritante piepstemmetje en zogenaamd Engels accent er maar bij)

Eens met de onmenselijkenisoverdrevenmensen

Maar, wel heel kut inderdaad, dat lange wachten.

hoop dat er laptop gevonden wordt, kan ze hier lekker komen lezen/schrijven.

Ik heb destijds met Chica vooral tv gekeken. Vrouwenmarathon die net als bevalling voelde en als klok diende voor timen van weeën
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Open the gate, zegt Dora
Nu jullie het over Dora hebben; ik zeg Wonderteam erop af sturen om Yammini uit te drijven
En ik wacht geduldig nog steeds mee.

Het wordt vast een jongen, stronteigenwijs.

Zet boze toon op;

@ Yammini,nu is het écht genoeg geweest, je hebt je pret gehad, je hebt het forum op zijn kop gezet, Yammama, Yampapa, Yamminisoma, Yamministante en andere familie tot wanhoop gedreven.

Dit is je laatste kans om er vandaag nog uit te komen en anders voer ik je de rest van je leven twee keer per dag spruitjes en kun je fluiten naar je kippepoten, blinde vinken en Hema worsten. Ben je nou helemaal gek geworden

Tante Prada

Yammama en familie, sterkte en succes, ik hoop dat het helpt.
Star, getverrrrrrr. krijg er hele viezen beelden bij. Wonderteamvisitatie. Yuk. En ik moet nog lunchen

Al iemand gevonden in de buurt van Alkmaar met een laptop met draadloos internet die Yam mag lenen om met ons te beppen ?????

( Ik herhaal het verzoek maar even zodat er niet overheen gelezen word )
Die vieze cavia vooral.

Prutje, goed van t herhalen.

Ik heb geen laptop over en woon te ver weg. Misschien kan familie van Yam anders even bij vrienden en kennissen in de buurt kijken of op Marktplaats??
Ook geen laptop in de buurt. Is er geen bieb ofzo waar je zo'n ding kan huren? Of euhm.....shit, hoe heten die gasten? Even googlen.
Ik herinner me nu (pas) wat Yam tegen de dokter zei: als het kind vandaag niet komt dan laat ik hij/zij tot hem/haar 18de verjaardag in mij buik wonen. Kan het daarna gelijk op kamers.....HUMOR.
http://laptopshuren.nl/te...IH_tIzt-ZcCFU4g3godumy9Cw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven