yammini
zaterdag 3 januari 2009 om 11:43
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
Inmiddels flink overdatum ...
Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.
WATER !!!
jaja yammini is onderweg !!!
dinsdag 6 januari 2009 om 11:34
dinsdag 6 januari 2009 om 11:39
quote:Jacqie schreef op 06 januari 2009 @ 11:27:
[...]
in de categorie domme vragen/opmerkingen
als je vliezen zijn gescheurd, loopt het toch met dezelfde snelheid er weer uit.
Ik heb er zelf 3, maar zijn alle3 te vroeg geboren, dus hiermee nooit te maken gehad (als excuus voor mijn waarschijnlijk ontzettende stomme opmerking)Precies, baby zit ervoor
[...]
in de categorie domme vragen/opmerkingen
als je vliezen zijn gescheurd, loopt het toch met dezelfde snelheid er weer uit.
Ik heb er zelf 3, maar zijn alle3 te vroeg geboren, dus hiermee nooit te maken gehad (als excuus voor mijn waarschijnlijk ontzettende stomme opmerking)Precies, baby zit ervoor
dinsdag 6 januari 2009 om 11:52
dinsdag 6 januari 2009 om 12:09
quote:Appelsientje schreef op 06 januari 2009 @ 12:03:
Voor wat voor dringende zaken heeft Yamuna een laptop nodig? Lijkt me dat ze wel wat anders aan haar hoofd heeft dan werken?Gezellgheid? Aanspraak? Afleiding? Support? Om maar eens wat te noemen..
Voor wat voor dringende zaken heeft Yamuna een laptop nodig? Lijkt me dat ze wel wat anders aan haar hoofd heeft dan werken?Gezellgheid? Aanspraak? Afleiding? Support? Om maar eens wat te noemen..
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 6 januari 2009 om 12:11
Onmenselijk lijkt mij ook een ietwat overdreven omschrijving. Vervelen, kut, saai, irritant, naar, zwaar,ok, dat klopt allemaal. Maar onmenselijk? Omdat je een paar dagen in het ziekenhuis ligt vanwege de geboorte van je kind?
Tuurlijk is wachten niet leuk en ik zou het knetterzat zijn als ik Yam was. Maar onmenselijk is iets héél anders.
Tuurlijk is wachten niet leuk en ik zou het knetterzat zijn als ik Yam was. Maar onmenselijk is iets héél anders.
dinsdag 6 januari 2009 om 12:14
Eens met de onmenselijkenisoverdrevenmensen
Maar, wel heel kut inderdaad, dat lange wachten.
hoop dat er laptop gevonden wordt, kan ze hier lekker komen lezen/schrijven.
Ik heb destijds met Chica vooral tv gekeken. Vrouwenmarathon die net als bevalling voelde en als klok diende voor timen van weeën
Maar, wel heel kut inderdaad, dat lange wachten.
hoop dat er laptop gevonden wordt, kan ze hier lekker komen lezen/schrijven.
Ik heb destijds met Chica vooral tv gekeken. Vrouwenmarathon die net als bevalling voelde en als klok diende voor timen van weeën
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 6 januari 2009 om 12:21
En ik wacht geduldig nog steeds mee.
Het wordt vast een jongen, stronteigenwijs.
Zet boze toon op;
@ Yammini,nu is het écht genoeg geweest, je hebt je pret gehad, je hebt het forum op zijn kop gezet, Yammama, Yampapa, Yamminisoma, Yamministante en andere familie tot wanhoop gedreven.
Dit is je laatste kans om er vandaag nog uit te komen en anders voer ik je de rest van je leven twee keer per dag spruitjes en kun je fluiten naar je kippepoten, blinde vinken en Hema worsten. Ben je nou helemaal gek geworden
Tante Prada
Yammama en familie, sterkte en succes, ik hoop dat het helpt.
Het wordt vast een jongen, stronteigenwijs.
Zet boze toon op;
@ Yammini,nu is het écht genoeg geweest, je hebt je pret gehad, je hebt het forum op zijn kop gezet, Yammama, Yampapa, Yamminisoma, Yamministante en andere familie tot wanhoop gedreven.
Dit is je laatste kans om er vandaag nog uit te komen en anders voer ik je de rest van je leven twee keer per dag spruitjes en kun je fluiten naar je kippepoten, blinde vinken en Hema worsten. Ben je nou helemaal gek geworden
Tante Prada
Yammama en familie, sterkte en succes, ik hoop dat het helpt.