yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
Is er nergens in het ziekenhuis een soort internetcafé?
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Ik woon in Alkmaar, ik heb een zoontje in het ziekenhuis dus ben daar nu elke dag. Heb alleen geen laptop OVER. Maar kan je overal internetten dan, ik bedoel, ik zeg misschien iets mutserigs, maar je moet toch wel verbinding maken.
Whatever, I do what I want
Hier ook geen laptop en tever uit de buurt.

Ik vind dat Yam gewoon met buik en al op het strafstoeltje moet gaan zitten, dat zal Yammini leren
Zo weer ff Yamuna gesproken per foon.

Ik liep in de supermarkt en heb snel een stil stukje opgezocht.

Heb de harttonen gehoord van Yammini, mmm was een ontroerend moment.

Yamuna vertelde dat ze nu wel meer weeeen aktiviteit had en dat de Gyn rond 2 uur weer langs kwam om te kijken of er echt wat gebeurde bij de baarmoedermond.

En ik moest jullie allemaal de hartelijke groetjes overbrengen en ze vond de smsjes die ze kreeg heel erg fijn.
Als het ziekenhuis draadloos internet heeft dan kan je internetten Crini! Succes met zoontje trouwens.
Activiteit is goed!

Bedankt Yamminisoma, voor de update.
In de kinderkliniek van het MCA hebben ze overigens wel laptops, misschien is er tijdelijk eentje vrij voor een uurtje als de kinderen les/therapie/slapen oid?
Tja jullie kunnen zich druk maken over een laptop.

Yamuna heeft gewoon ontwenningsverschijnselen, daar moet ze gewoon ff doorheen.

Mijn advies aan haar is: ga maar een spelletje mens erger je niet spelen met Yamman
quote:yamminisoma schreef op 06 januari 2009 @ 10:02:

Dank je voor je lieve kompliment MM

Zelf had ik niet zo een mam en ben blij dat ik dit wel voor mijn kinderen kan en mag zijn

Graag gedaan. Ik had zo'n moeder bij mijn oudste, maar ze is overleden voordat de tweede kwam. Enorm gemis, en niet alleen bij de bevalling. Gelukkig had ik al lang door wat een geweldig mens ze was en heb ik dat vaak genoeg gezegd.

Wat heerlijk dat jij het kunt en mag zijn! Zegt ook wel iets over je relatie met Yamuna. En het duurt vast niet lang meer, voordat je Yammini kunt bewonderen en kunt genieten van het oma-zijn.
Die kleine houdt de gemoederen lekker bezig he?

Ik kan natuurlijk m'n Strenge-Tante-gezicht-met-Pukkel-en Priksnor uit de kast halen en de bijbehorende Stem opzetten. Reken maar dat kids daar naar luisteren. Maar of dat nu zo'n goed begin van je leventje is.......
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
ik ben er vanavond weer (vanmiddag is man en heb ik zelf laptop nodig) Als beeb er vanavond nog niet is mag ze vanavond best even mijn laptop lenen zolang ik in het ziekenhuis ben.

Maar ik zie dat er al weeënactiviteit is, dus laten we hopen voor yam dat het niet nodig is. Ik kom tussen 18.00 en 19.00uur nog wel even kijken of het nodig is. Is er hier iemand die dat dat kan posten/overleggen met Yamuna?
Whatever, I do what I want
Ook ik lees steeds mee en loop flink aan te moedigen hier : Hup Yammini, je kan het!

Ik denk dat kleine Jeroen vanavond om een uur of 9 zich eindelijk laat zien...
quote:yamminisoma schreef op 06 januari 2009 @ 12:44:

Tja jullie kunnen zich druk maken over een laptop.

Yamuna heeft gewoon ontwenningsverschijnselen, daar moet ze gewoon ff doorheen.

Mijn advies aan haar is: ga maar een spelletje mens erger je niet spelen met Yamman

Geweldig!! Cold turkey...

Maar kan me er alles bij voorstellen, je zit maar te wachten en te wachten...
HPL, ik blijf lachen om jouw postings hier. Al is het maar omdat jij zo fanatiek een topic over een bevalling volgt
hahahaha Pip dat kan nooit zo hard aankomen dan de eerste woorden die Yamuna bij haar geboorte heeft gehoord.

VK verwelkomde haar met de woorden: "vuil vies pestjong"

en ik schoot daarbij gelijk in de lach.

Had een prima uitzicht op wat ze VK had aangedaan.

Die was helemaal nat en ze had nog niet eens de tijd gehad om haar schort aan te doen.
Die verveelt zich te pletter. Héb je een keer alle tijd om het hele forum af te schuimen hebbie geen pc. Da's balen.
Da's lekker op de wereld komen oma
quote:yamminisoma schreef op 06 januari 2009 @ 12:50:

hahahaha Pip dat kan nooit zo hard aankomen dan de eerste woorden die Yamuna bij haar geboorte heeft gehoord.

VK verwelkomde haar met de woorden: "vuil vies pestjong"

en ik schoot daarbij gelijk in de lach.

Had een prima uitzicht op wat ze VK had aangedaan.

Die was helemaal nat en ze had nog niet eens de tijd gehad om haar schort aan te doen.Goeie binnenkomer...
Hier ook geen laptop te leen.......anders kwam ik 'm effe persoonlijk brengen hoor.

Yam ontwenningsverschijnselen...? Daar kan ik inkomen, het zou ook de tijd heel goed verdrijven....lekker van het ene naar het andere topic springen....maar ja, zit Yamman er eigenlijk voor spek en bonen bij ...
Haha, aanstaande oma, Yamuna had wat meer haast dan Yammini?
quote:Marels schreef op 06 januari 2009 @ 11:30:

Waar dan wel Lee? Misschien kunnen andere forummers wat regelen?Ik woon in de buurt van Groningen dus een aardig eind vandaan dus.
Veel ziekenhuizen hebben wifi maar afgeschermd dus je kunt niet internetten (dit ivm bescherming persoonsgegevens). Ik heb een tijdje in zh gelegen met een laptop naast mijn bed maar geen intenetverbinding, dat was best onmenselijk balen eigenlijk.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ja Wen, met Yamuna had ik een voorbeeldige bevalling.

4 weken te vroeg brak het water toen ik in bed stapte savonds.

Gelijk haar broertje van net 2 naar buurvrouw gebracht en toen lekker gaan slapen. Tegen half 5 wakker geworden van serieuze weeeen en om half 11 werd ze geboren na 3x persen.

9 pond was ze, en dat overvloedige water was de ander vruchtwaterzak die ik ook bleek te hebben. Ze was er dus ook een van een tweeling, alleen die was er halverwege mee gestopt.
Tjonge ... 9 pond en vier weken te vroeg? Dan is het maar goed dat ze niet nog vier weken is blijven zitten!
Nou nou nou...als dit geen pagina in de viva verdient weet ik het ook nietmeer....

het is hier net half acht smorgens en moet mini dutchie naar de school bus brengen dan de ini mini naar preschool...dan zit ik opmijn werk met stiekum hyves aan op de achter grond...hihihi

Go YAMUNA!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven