Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kittens- schreef op 08 december 2016 @ 10:38:

En wat het café betreft, als Solo haar zin krijgt, mag het Tirol of die geweldig leuke Disneyboot worden. Beiden afschuwelijk.Tirol is prachtig, maar dan alsjeblieft niet van die après-ski ellende!
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Star schreef op 08 december 2016 @ 10:32:

[...]

Dan zit je op het verkeerde forum Heb je nog tips?
quote:Hayek schreef op 08 december 2016 @ 10:50:

[...]

Ik zal duimen tot ik er RSI van krijg!

Heeft 'ie ergens zicht op?Jawel, hij is net gisteren weer benaderd om te solliciteren naar een functie. Maar hij is duur, vergeleken bij de vele jonkies die ook al werk zoeken. Het is zoeken naar een toko die en ervaren en deskundige kracht zoekt....
quote:Hayek schreef op 08 december 2016 @ 10:51:

[...]

Tirol is prachtig, maar dan alsjeblieft niet van die après-ski ellende!Da's toch juist het enige leuke aan Tirol?

[...]

Heb je nog tips? Ik denk dat Badmeester je wel kan helpen.
quote:Hunniebunnie schreef op 08 december 2016 @ 10:53:

[...]

Jawel, hij is net gisteren weer benaderd om te solliciteren naar een functie. Maar hij is duur, vergeleken bij de vele jonkies die ook al werk zoeken. Het is zoeken naar een toko die en ervaren en deskundige kracht zoekt....IS 'ie te duur, of WIL 'ie teveel verdienen?
quote:Hunniebunnie schreef op 08 december 2016 @ 10:42:

[...]

Maar het gezelschap Kitty, dat maakt toch alles wieder gut?

Sicher kaninchen

(ok, ik kan geen Duits, dus als er niks van klopt..)

[...]

Da's toch juist het enige leuke aan Tirol?Ik haat het. Net als skiën. Tirol is schitterend in de winter, maar laat mij maar lekker wandelen en in een rustig tentje 's avonds een biertje drinken.
quote:Hayek schreef op 08 december 2016 @ 10:54:

[...]

IS 'ie te duur, of WIL 'ie teveel verdienen? Nou, hij kan wel op mindere banen solliciteren en dat doet hij ook, maar daar beginnen ze er geeneens aan....
quote:Inkie12345 schreef op 08 december 2016 @ 10:43:

Kittens wat een prachtige tompoucen heb je gemaakt zeg!

Dank je Ink, neem er maar 2.

[...]

Tirol is prachtig, maar dan alsjeblieft niet van die après-ski ellende!Het is een café, dus ik vrees het ergste...
quote:Hayek schreef op 08 december 2016 @ 10:56:

[...]

Ik haat het. Net als skiën. Tirol is schitterend in de winter, maar laat mij maar lekker wandelen en in een rustig tentje 's avonds een biertje drinken. Ik ook hoor. Ik heb één keer in mijn leven geskied. Vond het wel geinig hoor. Ging ook best goed, ik was toen (nog) niet bang om te vallen. Juist daardoor ging ik best goed. Maar toch..... ik geef mijn geld liever uit aan de zon.
quote:Hunniebunnie schreef op 08 december 2016 @ 10:58:

[...]

Nou, hij kan wel op mindere banen solliciteren en dat doet hij ook, maar daar beginnen ze er geeneens aan....Ik heb weleens van iemand gehoord die letterlijk bij de spreekwoordelijke kassen had gesolliciteerd dat dat niet eens in behandeling werd genomen. Te hoog opgeleid of te ervaren werkt blijkbaar ook in je nadeel......

[...]

Ik denk dat Badmeester je wel kan helpen.
quote:Hayek schreef op 08 december 2016 @ 11:00:

[...]

Ik heb weleens van iemand gehoord die letterlijk bij de spreekwoordelijke kassen had gesolliciteerd dat dat niet eens in behandeling werd genomen. Te hoog opgeleid of te ervaren werkt blijkbaar ook in je nadeel......Klopt. En ook al trekt de economie wat aan, organisaties kunnen nog ruim kiezen en kiezen dan dus vaak voor goedkoop. Ikzelf werk bij een toko waar dat gelukkig niet zo is. Maar ja, dat betaalt weer vrij bagger!
quote:Hayek schreef op 08 december 2016 @ 11:00:

[...]

Ik heb weleens van iemand gehoord die letterlijk bij de spreekwoordelijke kassen had gesolliciteerd dat dat niet eens in behandeling werd genomen. Te hoog opgeleid of te ervaren werkt blijkbaar ook in je nadeel......Toen ik in de WW zat, was ik het solliciteren op een gegeven moment zó zat (geen vacatures te vinden binnen mijn werkveld o.a.) dat ik 2 maanden alleen maar op vacatures als vakkenvuller, verkoopmedewerkster enz. heb gesolliciteerd. Ik mocht nooit langs komen. Te hoog opgeleid. (tja, en ze kunnen daar ook wel ruiken dat je weg gaat zodra je de kans krijgt, maar ik was er gaan werken als ik mocht komen, ik was al een jaar werkeloos en dat kon ik nog wel even blijven).
quote:-Kittens- schreef op 08 december 2016 @ 11:09:

[...]

Toen ik in de WW zat, was ik het solliciteren op een gegeven moment zó zat (geen vacatures te vinden binnen mijn werkveld o.a.) dat ik 2 maanden alleen maar op vacatures als vakkenvuller, verkoopmedewerkster enz. heb gesolliciteerd. Ik mocht nooit langs komen. Te hoog opgeleid. (tja, en ze kunnen daar ook wel ruiken dat je weg gaat zodra je de kans krijgt, maar ik was er gaan werken als ik mocht komen, ik was al een jaar werkeloos en dat kon ik nog wel even blijven).Ja precies, zo gaat dat. Nu heeft mijn man nog een jaar WW, dus het is niet à la minute een ramp, maar evengoed moet er iets gebeuren natuurlijk.
Lieve stammers, ik ga nu even de laatste dingen regelen en dan richting de feestlocatie. Morgen opleidingsdag, dus wellicht kom ik zaterdag pas weer het café binnenwaaien. Ik wens jullie een mooie dag (hier is het grijs en saai buiten)! Xx
quote:Hayek schreef op 08 december 2016 @ 10:19:

[...]

Was het maar waar........

Momenteel erg druk op m'n werk. Ik merk dat ik op m'n tenen flippers loop.....
quote:Elfje112 schreef op 08 december 2016 @ 11:19:

[...]

I stand corrected.
quote:Hunniebunnie schreef op 08 december 2016 @ 11:18:

Lieve stammers, ik ga nu even de laatste dingen regelen en dan richting de feestlocatie. Morgen opleidingsdag, dus wellicht kom ik zaterdag pas weer het café binnenwaaien. Ik wens jullie een mooie dag (hier is het grijs en saai buiten)! Xx
quote:Hayek schreef op 08 december 2016 @ 11:25:

[...]

I stand corrected.

Haha, goed zo.

Waarom zijn de lettertypes ineens anders?
Fijn feest Hun!

En ik haat sneeuw en kou maar als de nieuwe kroeg een kachel heeft maakt het allemaal niet uit. Dan blijf ik lekker binnen.
Veel plezier Hun, en ik gooi mijn duimen vandaag weer even in de strijd, voor jou man en voor Hayek!

Midden in de winter naar een sneeuwcafe? Liever niet, dan ga ik liever mee naar Kittens' plekken! Kun je nog een keer lekker wandelen, tussen het borrelen door.
Ok eerste ding waar ik over zat te stressen is afgehandeld.

Nu nog een klein dingetje, niet moeilijk maar nieuw maar krijg hulp van collega.

En dan nog een heel groot ding straks. Maar de stress is al minder, het is nu meer een tijd stress ding.
Goed bezig Dolfje!

Ajb geen 'kou-café-locatie'! Dan kunnen we net zo goed de tap installeren in het kantoor van Yasmijn of hier bij mij!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven