Theehuis
dinsdag 6 januari 2009 om 12:29

dinsdag 6 januari 2009 om 14:50
quote:Eowynn_ schreef op 06 januari 2009 @ 12:17:
Oh, vergeet ik zomaar te reageren op Starecho! Fijn Star, dat het gewoon op zelfde dag kan. Eind deze maand is te overzien toch?
Ja vandaag over drie weken
Hai Arwen
Minder dat LOI achtig niet kan. Pffff, ben even klaar met helpen meedenken Eow, sorry.
Oh, vergeet ik zomaar te reageren op Starecho! Fijn Star, dat het gewoon op zelfde dag kan. Eind deze maand is te overzien toch?
Ja vandaag over drie weken
Hai Arwen
Minder dat LOI achtig niet kan. Pffff, ben even klaar met helpen meedenken Eow, sorry.
dinsdag 6 januari 2009 om 16:03
Ja, is het dan toch eindelijk echt aan het doorzetten. Leuk!
Net heel even met de kindjes naar buiten geweest. Dik ingepakt en stukje gelopen/gesleed. Maar echt, ik vind er geen hol aan. Ik probeer het echt, maar ik kan het gewoon niet leuk vinden. Gelukkig hadden de kinderen er ook al na 10 minuten genoeg van. Tony nu weer helemaal afgekanpt en ligt te slapen op de bank. Arm jochie. Donderdag kan ik verwijzing naar KNO ophalen, dus dat is wel alvast geregeld.
En nou ga ik nog een keertje terug naar site van Star. Kan die rok niet uit mijn hoofd zetten.
Net heel even met de kindjes naar buiten geweest. Dik ingepakt en stukje gelopen/gesleed. Maar echt, ik vind er geen hol aan. Ik probeer het echt, maar ik kan het gewoon niet leuk vinden. Gelukkig hadden de kinderen er ook al na 10 minuten genoeg van. Tony nu weer helemaal afgekanpt en ligt te slapen op de bank. Arm jochie. Donderdag kan ik verwijzing naar KNO ophalen, dus dat is wel alvast geregeld.
En nou ga ik nog een keertje terug naar site van Star. Kan die rok niet uit mijn hoofd zetten.
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 6 januari 2009 om 16:15
dinsdag 6 januari 2009 om 16:33
Inaddddddddd, jij hebt mij al maaaaaaaaaanden niet gezien! Ik ben ik 1 jaar 8,5 kilo aangekomen . Dat is dus wél heel erg!
(overigens heb ik zojuist Een Hele WineGum gegeten )\
Oh, eindelijk is de Laif Bevalling op gang!
Ik ben dól op sneeuw, ijs, leuke zomerse wintermiddag! Ik wil schaatsen!
We hebben de I
We hebben de J
We hebben de S
We hebben IJSSSSSSSSSS
Oh en vliezenbreek-en-daarna-moeten-bevallen-idee was dus nog niet zooo raar.
(overigens heb ik zojuist Een Hele WineGum gegeten )\
Oh, eindelijk is de Laif Bevalling op gang!
Ik ben dól op sneeuw, ijs, leuke zomerse wintermiddag! Ik wil schaatsen!
We hebben de I
We hebben de J
We hebben de S
We hebben IJSSSSSSSSSS
Oh en vliezenbreek-en-daarna-moeten-bevallen-idee was dus nog niet zooo raar.
Peas on earth!
dinsdag 6 januari 2009 om 16:46