Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 8 december 2016 om 19:36
donderdag 8 december 2016 om 19:37
Ik vind het heel fideel van de mod maar snap wel wat Armand bedoelt. Het wordt tijd dat iemand die, zoals hij zegt, een miskraam of erger heeft gehad ook gehoord wordt, en dat topic uit haar lijst wordt gehaald.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 8 december 2016 om 19:37
quote:simbalabimba schreef op 08 december 2016 @ 19:32:
Als je denkt dat je als TO verplicht bent een topic te moeten blijven lezen, kan het een beetje tegen staan staan ja.
Lees jij altijd maar zo'n beetje een derde van een uitleg ?
O, stomme vraag....natuurlijk doe je dat.
Als je denkt dat je als TO verplicht bent een topic te moeten blijven lezen, kan het een beetje tegen staan staan ja.
O, stomme vraag....natuurlijk doe je dat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 8 december 2016 om 19:38
quote:Nouschi schreef op 08 december 2016 @ 19:37:
Ik vind het heel fideel van de mod maar snap wel wat Armand bedoelt. Het wordt tijd dat iemand die, zoals hij zegt, een miskraam of erger heeft gehad ook gehoord wordt, en dat topic uit haar lijst wordt gehaald.Gebeurt dat dat niet ? Of gaan we daar nu klakkeloos van uit ?
Ik vind het heel fideel van de mod maar snap wel wat Armand bedoelt. Het wordt tijd dat iemand die, zoals hij zegt, een miskraam of erger heeft gehad ook gehoord wordt, en dat topic uit haar lijst wordt gehaald.Gebeurt dat dat niet ? Of gaan we daar nu klakkeloos van uit ?
donderdag 8 december 2016 om 19:40
quote:MissWollstonecraft schreef op 08 december 2016 @ 19:38:
[...]
Een tijdje terug was er zo'n wedstrijd, twee teams, welke team had het snelste 3000 posts, dat zou je kunnen proberen Nee, joh. Als ik wat open komen er al sneren over ' december - populariteitsmaand " . Ik open effe helemaal niks.
[...]
Een tijdje terug was er zo'n wedstrijd, twee teams, welke team had het snelste 3000 posts, dat zou je kunnen proberen Nee, joh. Als ik wat open komen er al sneren over ' december - populariteitsmaand " . Ik open effe helemaal niks.
donderdag 8 december 2016 om 19:42
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 december 2016 @ 19:37:
[...]
O, stomme vraag....natuurlijk doe je dat.Heb jij een verkeerde instelling?
Dat je geen smiley ziet?
[...]
O, stomme vraag....natuurlijk doe je dat.Heb jij een verkeerde instelling?
Dat je geen smiley ziet?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 8 december 2016 om 19:42
quote:Nouschi schreef op 08 december 2016 @ 19:37:
Ik vind het heel fideel van de mod maar snap wel wat Armand bedoelt. Het wordt tijd dat iemand die, zoals hij zegt, een miskraam of erger heeft gehad ook gehoord wordt, en dat topic uit haar lijst wordt gehaald.
En fideel ? Kom op zeg....ik had het in een avond vol kunnen maken, hoe lang doe je over 3000 keer 1 teken posten ? ik had de openingspost kunnen verwijderen, ik had ( leuke tip ) de openingspost kunnen veranderen en het dan kunnen laten verwijderen vanwege privacy.....
Ik vind dit nou niet iets in de orde van een Grote Gunst, of zo.
En fideel ? Kom op zeg....ik had het in een avond vol kunnen maken, hoe lang doe je over 3000 keer 1 teken posten ? ik had de openingspost kunnen verwijderen, ik had ( leuke tip ) de openingspost kunnen veranderen en het dan kunnen laten verwijderen vanwege privacy.....
Ik vind dit nou niet iets in de orde van een Grote Gunst, of zo.
donderdag 8 december 2016 om 19:43
donderdag 8 december 2016 om 19:51
donderdag 8 december 2016 om 20:02
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 december 2016 @ 19:51:
[...]
Ik was ook gelijk helemaal in zak en as en zo. Identiteitscrisisje er over heen, hierdepieperventileren, helemaal van de leg. ,
Misschien daar dan een topic over openen? Dan vind je vast wel wat mede hsp'ers om ervaringen mee uit te wisselen.
Is sowieso wel eens een goed idee denk ik, dat iemand die onaardige mensen op het forum bewust maakt van wat ze aanrichten.
[...]
Ik was ook gelijk helemaal in zak en as en zo. Identiteitscrisisje er over heen, hierdepieperventileren, helemaal van de leg. ,
Misschien daar dan een topic over openen? Dan vind je vast wel wat mede hsp'ers om ervaringen mee uit te wisselen.
Is sowieso wel eens een goed idee denk ik, dat iemand die onaardige mensen op het forum bewust maakt van wat ze aanrichten.
donderdag 8 december 2016 om 20:03
donderdag 8 december 2016 om 20:04