yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
Yoyo ís een rand, Star
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ja jezus!

Ik wilde gewoon een leuk en lief bevallingsplaatje voor yam googelen... kan ik't helpen dat ik daar misschien niet zo goed in ben.....
Die van het gezin
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:yoyo2 schreef op 06 januari 2009 @ 15:22:

[...]

welke van de 2?

Die laatste, dus niet van dat schaap.

En snellllllllllllllllllll!
quote:Inad schreef op 06 januari 2009 @ 15:07:

[...]

en: ik vind Bart een beetje een stomme meisjesnaam, Wen

Daarom is het ook zo handig dat het een jongetje wordt

Wat zijn jullie een smerigerds met z'n allen!
quote:MarijeMarije schreef op 06 januari 2009 @ 15:21:

Is er eigenlijk een adres (van oma of tante of forumvriendin) waar we straks massaal kaartjes naar kunnen sturen? Lijkt me wel leuk als ze thuiskomst uit het ziekenhuis dat er een postzak vol staat (en een print van dit topic). Edit: print van dit topic, zonder de ranzige foto's van de laatste pagina's...
quote:shining schreef op 06 januari 2009 @ 15:22:

Ring, die van jou is ook heel......euhm......nou ja....SMERIG gewoon.Met recht, inderdaad.
quote:Inad schreef op 06 januari 2009 @ 15:23:

Die van het gezin Ja, die is ook wel erg fout. Waarom plaats je in godesnaam zoiets op internet.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:shining schreef op 06 januari 2009 @ 15:23:

Die laatste, dus niet van dat schaap.

Dus dat schaap vind je wel leuk?
En dan op Canvas ophangen in de huiskamer. Ik ben op ideeën gebracht! Over een maandje of wat ook maar zo'n foto gaan maken van Ringo, mijzelf en de kat. Whoehaha.

quote:Maleficent schreef op 06 januari 2009 @ 15:24:

[...]

Ja, die is ook wel erg fout. Waarom plaats je in godesnaam zoiets op internet.Waarom maak je überhaupt zo´n foto?
:puke: Ieuw!

Wat een nare visualiseringen
Whaha, ik zie al voor me dat Yamini dit topic later onder ogen krijgt en dat Yammama dan uit moet leggen dat tante Djo nou eenmaal een enorme ransbak is en dat we dit soort plaatjes nou eenmaal kunnen verwachten zodra ze begint te googlen
quote:yoyo2 schreef op 06 januari 2009 @ 15:24:

[...]

Dus dat schaap vind je wel leuk? Da's de natuur hè.
quote:MarijeMarije schreef op 06 januari 2009 @ 15:23:

[...]

Edit: print van dit topic, zonder de ranzige foto's van de laatste pagina's...Nou, maar daar kan Yamuna vast vreselijk om lachen. Zo is ze wel. Dan maken we gewoon een gecensureerde en een ongecensureerde versie, okee?

Ieeeeeeuw Ring, ongelooflijk dat mensen zulke foto's (zo prive) op het net pleuren.
quote:pruttel schreef op 06 januari 2009 @ 15:26:

Whaha, ik zie al voor me dat Yamini dit topic later onder ogen krijgt en dat Yammama dan uit moet leggen dat tante Djo nou eenmaal een enorme ransbak is en dat we dit soort plaatjes nou eenmaal kunnen verwachten zodra ze begint te googlen

Yam, kent me wel langer dan vandaag

Ik heb mijn historie gezuiverd
Brrr, ik heb me net op babybrabbel gewaagd, en dat is echt vele malen erger dan wat hier te zien is .

Geen bevallingssmiley gevonden overigens.
Ok, na die van Zuigstengel trek ik mijn woorden weer in :puke:
Zo, jij durft Wen! En zonder kleerscheuren er weer uitgekomen?!
quote:pruttel schreef op 06 januari 2009 @ 15:26:

Whaha, ik zie al voor me dat Yamini dit topic later onder ogen krijgt en dat Yammama dan uit moet leggen dat tante Djo nou eenmaal een enorme ransbak is en dat we dit soort plaatjes nou eenmaal kunnen verwachten zodra ze begint te googlen Denk je dat ze het leuk zou vinden als we haar NU lastig zouden vallen?
Zuigstengel ik wilde niet eens bij geboorte van eigen kind kijken, laat staan naar die van een ander

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven