Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Feow, je bent het kanaal vergeten.
En kan iemand mijn handen even op mijn rug binden? Normaliter kan ik best wat verdragen op het gebied van spel- en taalfouten, in die zin dat ze me wel ergeren maar ik weet me in te houden. Maar nu kom ik me toch een exemplaar tegen zeg. Ik heb al twee keer een reactie geschreven en niet op verzend geklikt, maar dat blijf ik echt niet volhouden. Ik moet er ook steeds weer naar kijken, uit ongeloof.
Ik heb nog een rol duct tape liggen LV.
Je bent zelf een theepot
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 december 2016 @ 15:19:

En kan iemand mijn handen even op mijn rug binden? Normaliter kan ik best wat verdragen op het gebied van spel- en taalfouten, in die zin dat ze me wel ergeren maar ik weet me in te houden. Maar nu kom ik me toch een exemplaar tegen zeg. Ik heb al twee keer een reactie geschreven en niet op verzend geklikt, maar dat blijf ik echt niet volhouden. Ik moet er ook steeds weer naar kijken, uit ongeloof.Waar LV?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 december 2016 @ 15:16:

Feow, je bent het kanaal vergeten.Nee hoor, er is maar een enkeling zonder zwemdiploma
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 10 december 2016 @ 17:59:

[...]

Nee hoor, er is maar een enkeling zonder zwemdiploma Ha, we gaan nu de zwemlesdiscussie weer voeren?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Ikhierhuh schreef op 10 december 2016 @ 09:11:

[...]

Wat leuk! Mijn moeder kan ook alles hakken. Ik zelf heb twee linkerhanden voor alles wat thuis moet gebeuren. hakken ben ik dan weer niet zo goed in
Nou had ik gisteren betere dingen te doen, vooral in het herstellen van mijn contact met mijn porseleinen toiletvriend, maar al met al heb ik ook alleen maar gedoe gemist.

En wat het is met gedoe, dat is altijd leuker en interessanter als je er midden in zit. Achteraf is het vooral vreemd.
quote:barbaracartland schreef op 10 december 2016 @ 19:01:

Nou had ik gisteren betere dingen te doen, vooral in het herstellen van mijn contact met mijn porseleinen toiletvriend, maar al met al heb ik ook alleen maar gedoe gemist.

En wat het is met gedoe, dat is altijd leuker en interessanter als je er midden in zit. Achteraf is het vooral vreemd.ook al emorme constipatie?
En is het contact met je porseleinen vriend al weer wat aan het verwateren inmiddels?
Niets wat een fles cola en een puut chips niet verhelpt!

Het lettertype fluctueert nog steeds, begrijp ik?
quote:barbaracartland schreef op 10 december 2016 @ 19:40:

Niets wat een fles cola en een puut chips niet verhelpt!

Het lettertype fluctueert nog steeds, begrijp ik?Yup. Daar helpt geen lieve toiletpotje aan.
Ik heb nog steeds hetzelfde lettertype als altijd.

Misschien zijn koekjes het medicijn tegen het verkeerde lettertype

Vinden jullie Ben Feringa ook zo'n schatje? Hoe meer ik van die man zie, hoe meer ik hoop dat hij de Freek Vonk van scheikunde wordt. Lekker vertellen over moleculen.
quote:barbaracartland schreef op 10 december 2016 @ 19:53:

Vinden jullie Ben Feringa ook zo'n schatje? Hoe meer ik van die man zie, hoe meer ik hoop dat hij de Freek Vonk van scheikunde wordt. Lekker vertellen over moleculen.Hij is ook een schatje. En ik kan hier opscheppen dat een Nederlander de Nobelprijs in scheikunde heeft gewonnen
haha claudio is back
quote:barbaracartland schreef op 10 december 2016 @ 19:53:

Vinden jullie Ben Feringa ook zo'n schatje? Hoe meer ik van die man zie, hoe meer ik hoop dat hij de Freek Vonk van scheikunde wordt. Lekker vertellen over moleculen.Kennis van je?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:S-Meds schreef op 10 december 2016 @ 19:58:

haha claudio is backWaar?
quote:Nouschi schreef op 10 december 2016 @ 19:58:

[...]

Kennis van je? Ik heb wel les van hem gehad op de universiteit jaren geleden

haha claudio is backWaar?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
vriend heeft niks met baby

haha claudio is backhoewel ik er altijd bij ELK topic rekening mee hou dat er aan de andere kan iemand zit te giechelen was ik er dit keer echt ingetrapt. knap gedaan
quote:Pinda-Kaas schreef op 10 december 2016 @ 20:03:

[...]

hoewel ik er altijd bij ELK topic rekening mee hou dat er aan de andere kan iemand zit te giechelen was ik er dit keer echt ingetrapt. knap gedaanIk had precies hetzelfde.
quote:Pinda-Kaas schreef op 10 december 2016 @ 20:03:

[...]

hoewel ik er altijd bij ELK topic rekening mee hou dat er aan de andere kan iemand zit te giechelen was ik er dit keer echt ingetrapt. knap gedaanBen wel blij dat deze een neppert was, had erg met de to te doen.
quote:Nouschi schreef op 10 december 2016 @ 19:58:

[...]

Kennis van je?

Niet eens. Maar wel charmant dat hij dat accent nog steeds heeft. En gewoon een aardige man.

Tsjonge, nu durf ik nooit meer een TO een hart onder de riem te steken. Wel een goed topic, overigens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven