Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
woensdag 30 november 2016 om 10:33
ik mis haar...
Oww dip is nu weer ff weg hoor...
Vroeg op ivm vloerenjongens, meteen ff een ochtend wandeling aan vastgeplakt,
dat doet een mens goed.
(Wel heel erg kkkkkkoud..)
Oww trouwens ik ben gister mijn ov chipkaart kwijtgeraakt
Tas en jas 6 x omgedraaid, denk dat ik hem in de bus heb laten liggen.
Echt geen idee waar dat ding ligt dus heb hem geblokkeerd en meteen ff een nieuwe aangevraagd.
Heb hem vrijdag wel weer nodig, weet niet of ik dat ga redden dus misschien koop ik ff een onpersoonlijke. (Doe ik vrijdag als ie niet binnen is)
Ach zo'n drama is het ook weer niet... (en dit is tenslotte een klaagtopic)
Oww dip is nu weer ff weg hoor...
Vroeg op ivm vloerenjongens, meteen ff een ochtend wandeling aan vastgeplakt,
dat doet een mens goed.
(Wel heel erg kkkkkkoud..)
Oww trouwens ik ben gister mijn ov chipkaart kwijtgeraakt
Tas en jas 6 x omgedraaid, denk dat ik hem in de bus heb laten liggen.
Echt geen idee waar dat ding ligt dus heb hem geblokkeerd en meteen ff een nieuwe aangevraagd.
Heb hem vrijdag wel weer nodig, weet niet of ik dat ga redden dus misschien koop ik ff een onpersoonlijke. (Doe ik vrijdag als ie niet binnen is)
Ach zo'n drama is het ook weer niet... (en dit is tenslotte een klaagtopic)
vrijdag 2 december 2016 om 05:32
Grrrrr ik kan niet slapen.... ff forummen dus...
Nou wat betreft ov chipkaart wordt het nog erger : ik d8 dat ik hem verloren was of in de bus had laten liggen dus voor de zekerheid geblokkeerd en nieuwe besteld.
Vind ik hem de volgende dag terug op de bank achter de kussens
Echt geen idee hoe dat ding daar terecht gekomen is...
Deblokkeren is helaas niet mogelijk dus 11 E voor een nieuwe door de plee gespoeld. Nou ja er zijn ergere dingen... nieuwe komt vandaag.
Oww en ik heb honger maar het is half 6...
Nou wat betreft ov chipkaart wordt het nog erger : ik d8 dat ik hem verloren was of in de bus had laten liggen dus voor de zekerheid geblokkeerd en nieuwe besteld.
Vind ik hem de volgende dag terug op de bank achter de kussens
Echt geen idee hoe dat ding daar terecht gekomen is...
Deblokkeren is helaas niet mogelijk dus 11 E voor een nieuwe door de plee gespoeld. Nou ja er zijn ergere dingen... nieuwe komt vandaag.
Oww en ik heb honger maar het is half 6...
vrijdag 2 december 2016 om 12:21
Ik heb een klein gaatje in mijn panty.. dat is geen ramp ware het niet dat ik iedere 5 minuten het gaatje wil inspecteren om te kijken of het echt niet groter is geworden.. met het risico dat het juist een gigantische ladder wordt.. gelukkig werk ik dicht bij de stad dus zo in de pauze even een reserve scoren, mocht ik het presteren om de panty compleet de vernieling in te helpen
Eat glitter for breakfast and shine all day
vrijdag 2 december 2016 om 13:19
zaterdag 10 december 2016 om 21:29
zaterdag 10 december 2016 om 21:55
nah... heb me tel al bijna 3 jaar denk ik dus weet niet of ik überhaupt nog recht heb op garantie. , moest morgen terug komen want was te druk vandaag. hij doet het opzich nog wel alleen als hem dan aan doet sneeuwt het. maar hij kon me niet zeggen of hij langzaam aan het dood gaan was of dat het nog gered kon worden. heb gister in alle stress de helft van me foto's overgezet.
Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 10 december 2016 om 23:21
quote:Alicemorgan82 schreef op 10 december 2016 @ 22:22:
Zou ik toch ff nakijken van de garantie...
Is vrij lang bij aparaten.
Zo, nieuwe serie ontdekt, al bij de 5e afleveting, gaat lekker.
Oww trouwens ik ga vrijdag verhuizen naar het leukste huis vd wereld, yeah!!!!
hmm oke ga nog even googlen, ooh welke?
jaa is het eindelijk af? leuk veel geluk mops je verdient het!!
Zou ik toch ff nakijken van de garantie...
Is vrij lang bij aparaten.
Zo, nieuwe serie ontdekt, al bij de 5e afleveting, gaat lekker.
Oww trouwens ik ga vrijdag verhuizen naar het leukste huis vd wereld, yeah!!!!
hmm oke ga nog even googlen, ooh welke?
jaa is het eindelijk af? leuk veel geluk mops je verdient het!!
Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 12 december 2016 om 19:48
Sorry voor het spammen chicas, maar ik heb echt heel dringend hulp nodig! Ik heb net een vraag geplaatst bij 'relaties' over intensief contact van mijn vriend met zijn ex. Als iemand daar op wil reageren echt heel heel fijn want ik weet het niet meer en zit er zo, zo, zo hard doorheen op dit moment. Again: sorry but I really need help.
maandag 12 december 2016 om 20:23
quote:Keukenkast schreef op 12 december 2016 @ 19:46:
Au au auwww
Om even mee te zeuren. Wist niet goed waarover.
Oww ja. Ontopic blijven: koud koud koud, moet plassen, ben moe, wil koffie maar geen zin om te halen...
Oww ja en volgens een forummer op ander topic moet je zwaar ongelukkig zijn als je langer dan een jaar single bent.
M.a.w mijn leven is voorbij...
( Alhoewel ik kan wel lekker de hele avond homeland kijken zonder dat iemand zeikt over voetbal international...)
Zo goed ?
Au au auwww
Om even mee te zeuren. Wist niet goed waarover.
Oww ja. Ontopic blijven: koud koud koud, moet plassen, ben moe, wil koffie maar geen zin om te halen...
Oww ja en volgens een forummer op ander topic moet je zwaar ongelukkig zijn als je langer dan een jaar single bent.
M.a.w mijn leven is voorbij...
( Alhoewel ik kan wel lekker de hele avond homeland kijken zonder dat iemand zeikt over voetbal international...)
Zo goed ?