yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
hiep hiep hoera!

gefeliciteerd meid, met je nieuwe aanwinst! Dat jullie maar lang, gezond en gelukkig bij elkaar mogen zijn!
forum stroomt over van tranen van geluk...
Wat heerlijk, Yamuna. Ga maar gewoon fijn genieten van dit moppie met Yam-man!
Ook hier van een stille meelezer van harte aan zowel Yamuna als aan Lily-Lamb met jullie dochters. Voor jullie beiden:

dat je docher je heel veel geluk mogen bezorgen (en viceversa natuurlijk)!
Whoehoeeee, een Yammeisje. Yam, je geduld is beloond met dit prachtige wereldwondertje. Dikke dikke kus, van harte gefeliciteerd. In gedachten hou ik je even vast.

Yampapa, Yaminisoma en Yaministante en verdere familie, van harte gefeliciteerd.

Yammini,welkom op deze wereld. Dat je maar een gezond en gelukkig leven mag krijgen. Maak er wat moois van
Yamuna en Lily: van harte gefeliciteerd met jullie dochters!

Lily-lamb, jij ook gefeliciteerd, en de jarigen natuurlijk!

Very Cherry, niet zo hard toasten met die glazen, zo zonde als de wijn eruit klotst!

Nu allemaal aan de beschuiten-met-muisjes! Hoera!
Jullie zijn lief! alles goed hier! Lola drinkt goed, slaapt goed, poept en plast goed en is geweldig mooi en lief. Ik voel me super, je voelt wel dat je een kind hebt gekregen daar down under maar tis echt heel goed te doen allemaal!

Dit is FANTASTISCH!
GEFELICITEERD!!! Wat een geweldig cadeau na al die dagen wachten. Of misschien beter gezegd: jaren wachten.

Geniet ervan!!!
Hee, een dubbele bijdrage aan de nieuwe generatie Vivaforummers! Gefeliciteerd dames!
En nog een stille meelezer.

Yamfamilie gefeliciteerd met jullie meisje!! Geniet ervan!
Yeahhhh, ze is geboren!!!!! Eindelijk!

Van harte gefeliciteerd, Yam & fam.

En ik had het goed: het is een meisje!!!! Joehoe!
quote:Moordwijf schreef op 06 januari 2009 @ 17:32:

Oh wat leuk!

Meisje sam word om 19.21 geboren!

en 1 2 3 pers, 1 2 3 pers!quote:yamminisoma schreef op 06 januari 2009 @ 19:18:

HOERA EEN DOCHTER

Heel erg gefeliciteerd, dat jullie met zijn drietjes maar heel gezond en gelukkig mogen zijn!

GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER, KLEINDOCHTER EN NICHTJE.

quote:lily_lamb schreef op 06 januari 2009 @ 21:23:

Jullie zijn lief! alles goed hier! Lola drinkt goed, slaapt goed, poept en plast goed en is geweldig mooi en lief. Ik voel me super, je voelt wel dat je een kind hebt gekregen daar down under maar tis echt heel goed te doen allemaal!

Dit is FANTASTISCH!Geniet van de kraamtijd meid, is echt een geweldige tijd, althans was het voor mij

LILLYLAMB EN FAMILIE, JULLIE VAN HARTE GEFILICITEERD MET LOLA!!!
Gefeliciteerd

Een dochter is erg leuk, die van mij althans wel.

(Zal een jongen ook wel zijn, maar ja, daar heb ik geen ervaring mee )
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Gefeliciteerd Yamuna en familie

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:lily_lamb schreef op 06 januari 2009 @ 21:23:

Dit is FANTASTISCH!Na een paar dagen te hebben meegelezen moet ik toch even posten. Van harte gefeliciteerd met de dames, en ik moet zeggen dat de naam van lili_lamb`s meisje heel mooi gekozen is!
quote:mylenevalerie schreef op 06 januari 2009 @ 20:51:

Yammuna belde me net uit het ziekenhuis. Of ik iets wilde doorgeven. Ze is zielsgelukkig uiteraard met haar allermooiste dochter. Uiteraard is ze de mooiste, maar dat snap ik ook. Ik heb haar al even mogen horen.

Ze vroeg me om alle forummers even te bedanken voor alle smsjes, het heeft haar zoveel goed gedaan. Ze heeft alleen de gewone weeen overgeslagen zei ze en direct in persweeen gekomen. Ze kon op vele smsjes niet meer reageren.

We horen nog uitgebreid hoe en wat. Misschien mag ze morgen naar huis of de dag erna. Mocht ik meer horen dan laat ik het wel weten.Fijn Myleen
Lola, wat een prachtig naam, voor ongetwijfeld een prachtig meisje!
Steven/ Femke/ Bart/ Kevin/ Sjakie /Jop/ Madelief/ Mieke/ Iets van Femke, Juul, Tjitske of Maartje/ Geert/ Bram, Jochem of Willem. Cas/ Bart of Bram/ Roderick/ Antoinette /Noa(h) /Berend/ Abel / Finn/ Daan, Stijn, Mees/ Korenwolf Eleonora Superstar... Roepnaam: Shining./ Marel /Kees /MEREL /Daniël / Robin. Ophelia /Nathan/ Nicky/ Sam/ Epiphany/LOIS/ . Marjolein/ Rozemarijn, roepnaam Roos/ Lotte/ Wessel/ Lavendel, roepnaam: LAAF!

Linde/ Jan-Julius/ Rafke, Sterre/ Richard !!!!

Nou, ik ben benieuwd! En Lili lamb gefeliciteerd met je dochter Lola! Hele mooie naam!
...
Jaaaaaaaaaa! Gefeliciteerd! Veel geluk gewenst.
Oooowwwww Geweldig Yam en familie! een mooi dochtertje!

Van Harte gefeliciteerd hoor!!

quote:queenie1 schreef op 06 januari 2009 @ 21:40:

Steven/ Femke/ Bart/ Kevin/ Sjakie /Jop/ Madelief/ Mieke/ Iets van Femke, Juul, Tjitske of Maartje/ Geert/ Bram, Jochem of Willem. Cas/ Bart of Bram/ Roderick/ Antoinette /Noa(h) /Berend/ Abel / Finn/ Daan, Stijn, Mees/ Korenwolf Eleonora Superstar... Roepnaam: Shining./ Marel /Kees /MEREL /Daniël / Robin. Ophelia /Nathan/ Nicky/ Sam/ Epiphany/LOIS/ . Marjolein/ Rozemarijn, roepnaam Roos/ Lotte/ Wessel/ Lavendel, roepnaam: LAAF!

Linde/ Jan-Julius/ Rafke, Sterre/ Richard !!!!

Nou, ik ben benieuwd! En Lili lamb gefeliciteerd met je dochter Lola! Hele mooie naam! Citroentekkel? of is dat geen naam voor een meisje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven