Heb ik nou weeen??
zaterdag 10 december 2016 om 23:09
Ja ongelofelijk! Ik ben nu zwanger van mijn tweede en was vorige week uitgerekend. Nou lig ik vanaf vanavond al wakker met continu terugkomende kramp in mijn buik, wat ik eigenlijk herken als weeen. Wordt ook iedere keer erger, maar bij mijn eerste leken de weeen heftiger en pijnlijker. Is dit mogelijk of zijn het gewoon heftige voorweeen?
zaterdag 10 december 2016 om 23:13
zaterdag 10 december 2016 om 23:18
Idd. Lekker onder de douche gaan staan. En idd bellen als ze aanhouden en toenemen. Succes 
Ik weet nog dat ik toen het (achteraf) begonnen was berichtjes stuurde naar m'n man dat ik pijn had die kwam en ging en maar niet begreep waarvan totale ontkenning, haha!
Jij weet al hoe het voelt, maar het kan zomaar minder hevig zijn een tweede keer!
Ik weet nog dat ik toen het (achteraf) begonnen was berichtjes stuurde naar m'n man dat ik pijn had die kwam en ging en maar niet begreep waarvan totale ontkenning, haha!
Jij weet al hoe het voelt, maar het kan zomaar minder hevig zijn een tweede keer!
bloemmmie wijzigde dit bericht op 10-12-2016 23:19
Reden: Typo
Reden: Typo
% gewijzigd
zaterdag 10 december 2016 om 23:30
Ik dacht bij een tweede dat het aan de Chinees lag die ik al drie dagen at, want dat zou de bevalling opwekken. Het zou best zo kunnen zijn. Douchen vond ik trouwens ruk, want daarna ging het heel snel met de weeeen en moest ik mij weer afdrogen, opmaken en aankleden. (ja, ik wilde bij de 2e wel leuk op de foto).