yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
Jaaaaaaa, gefeliciteerd met jullie yamminimeisje! Het lange w88 eindelijk beloond!

Lily-lamb, jij uiteraard ook van harte!
quote:queenie1 schreef op 06 januari 2009 @ 21:40:

Steven/ Femke/ Bart/ Kevin/ Sjakie /Jop/ Madelief/ Mieke/ Iets van Femke, Juul, Tjitske of Maartje/ Geert/ Bram, Jochem of Willem. Cas/ Bart of Bram/ Roderick/ Antoinette /Noa(h) /Berend/ Abel / Finn/ Daan, Stijn, Mees/ Korenwolf Eleonora Superstar... Roepnaam: Shining./ Marel /Kees /MEREL /Daniël / Robin. Ophelia /Nathan/ Nicky/ Sam/ Epiphany/LOIS/ . Marjolein/ Rozemarijn, roepnaam Roos/ Lotte/ Wessel/ Lavendel, roepnaam: LAAF!

Linde/ Jan-Julius/ Rafke, Sterre/ Richard !!!!

Nou, ik ben benieuwd! En Lili lamb gefeliciteerd met je dochter Lola! Hele mooie naam! Oww, Juul zou wel een hele mooie naam zijn
Jaaaaaaaaaaaaa.....eindelijk!!!!

Gefeliciteerd en geniet van jullie prachtige dochter!!!

(duurt even, maar dan heb je ook wat!)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jaaaa! Eindelijk! Gefeliciteerd met je dochter, kleindochter en nichtje! En nu: GENIETEN!
Van harte gefeliciteerd!
Yamuna en familie, van harte gefeliciteerd met yammini!!
Is giga leuk Dutchie.
Leuk, Dutchie!!

Lily-Lamb, ook jij van harte gefeliciteerd met je dochter! Wat een mooie naam!!
Yamuna en familie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

Ik ben al vanaf zaterdag aan mijn laptop gekluisterd en ben blij te lezen dat jullie kleine is geboren. Lekker gaan genieten!
Lily_lamb gefeliciteerd met je meisje en een superbevalling! Mooie naam ook
Van harte gefeliciteerd!
quote:queenie1 schreef op 06 januari 2009 @ 21:40:

Steven/ Femke/ Bart/ Kevin/ Sjakie /Jop/ Madelief/ Mieke/ Iets van Femke, Juul, Tjitske of Maartje/ Geert/ Bram, Jochem of Willem. Cas/ Bart of Bram/ Roderick/ Antoinette /Noa(h) /Berend/ Abel / Finn/ Daan, Stijn, Mees/ Korenwolf Eleonora Superstar... Roepnaam: Shining./ Marel /Kees /MEREL /Daniël / Robin. Ophelia /Nathan/ Nicky/ Sam/ Epiphany/LOIS/ . Marjolein/ Rozemarijn, roepnaam Roos/ Lotte/ Wessel/ Lavendel, roepnaam: LAAF!

Linde/ Jan-Julius/ Rafke, Sterre/ Richard !!!!

Nou, ik ben benieuwd! En Lili lamb gefeliciteerd met je dochter Lola! Hele mooie naam! Ey, je bent Carlijn vergeten. Let op mijn woorden! Die naam wordt het.
Ja, en Tjitske klinkt wel heel erg Fries zeg.
femke.... die vidn ik wel bij yam passen
Yamuna, van harte gefeliciteerd met je babymeisje! Geniet er van,

Eindelijk is ze er!

Lily-lamb: jij ook van harte met je meisje! Wat een mooie naam! Fijn dat je je zo goed voelt.

(f)
quote:dutchie1976 schreef op 06 januari 2009 @ 22:04:

femke.... die vidn ik wel bij yam passenMmm, even de achternaamcombi pakken. Nee, niet echt.
Gefeliciteerd!!

Hehe eindelijk.. had ik toch een beetje gelijk :P

Yam,yamman en familie hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid
Gefeliciteerd Yamuna, Yamman, Yamminisoma en Yamministante!! Is al dat lange wachten eindelijk beloond!!
nou zeg, zit ik al dagen mee te lezen en mee te wachten, mis ik het grote nieuws toch nog!

gefeliciteerd met je dochter en veel geluk met haar en met elkaar!
Zo, 87 blz doorgeploegd! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Yam en man! Supertopic dit en supernieuws!
Yamuna, Yaman en overige Yamfamilie; van harte gefeliciteerd met jullie zoon dochter! Daar is ze dan eindelijk.

Ik heb nog in het ziekenhuis gespiekt naar Yamfam met babyballonnen, maar niet tegengekomen.
Whatever, I do what I want
Whaaa, ook gewoon nét nadat ik de deur uitging he?

Yammama, Yamman, Yamoma, Yamtante:

Van harte met de geboorte van de ongetwijfeld prachtige Yammina!

quote:crini schreef op 06 januari 2009 @ 22:31:

Yamuna, Yaman en overige Yamfamilie; van harte gefeliciteerd met jullie zoon dochter! Daar is ze dan eindelijk.

Ik heb nog in het ziekenhuis gespiekt naar Yamfam met babyballonnen, maar niet tegengekomen.Ah, da's jammer. Hoe is het met Crini-zoon?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven