Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Het Amersfoortse bos is Birkhoven toch?

In de Treek heb je toch meer te kiezen denk ik.

Laat ik het zo zeggen; Birkhoven is mij als sekslocatie niet bekend.
Ben er wel eens in de buurt. Het is volgens mij het bos rond dierenpark Amersfoort.
Ik noem het gewoon het Amersfoortse bos, ik ben er geweest maar verder niet bekend.
Alleen in het kader van een sv date, bedoel je? Misschien moet ik eens over nadenken. Ik ken het alleen van het dierenpark. Aan de andere kant ligt het voor mijn sv wel erg uit de richting.
Trouwens stewardess. Had jij nou gisteravond echt een date of was dat een geintje. Ik kreeg de indruk dat die opmerkingen over je forum sv niet serieus waren.
Maar daar moet je nu toch niet aan denken, aan buitenseks?

Lekker een hotel nemen joh! Jullie wonen toch 100 km bij elkaar vandaan?

Hoe ging dat eigenlijk met die advertentie...heb je al die 5 dames ontmoet?
@geheim...hoe duikel jij al die sv's zo dicht bij elkaar op dan???

@MDR volgens mij ontkom je er niet aan elkaar toch te leren kennen tot op zekere hoogte weliswaar!
quote:MeneerDeRaaf schreef op 06 januari 2009 @ 21:35:

Trouwens stewardess. Had jij nou gisteravond echt een date of was dat een geintje. Ik kreeg de indruk dat die opmerkingen over je forum sv niet serieus waren.Als mijn sv me maar serieus neemt.
Nee hoor. Heb met allemaal een beetje gemaild en al vrij snel gekozen voor die ene. Zoveel vrije tijd heb ik nu ook weer niet.
quote:stewardess schreef op 06 januari 2009 @ 21:37:

[...]

Als mijn sv me maar serieus neemt. Mijn slechte mannelijk geest legt in gedachte gelijk de klemtoon op het laatste woord...
@ VM: Gewoon een onhandige samenloop van omstandigheden. En een te kleine vijver, met te weinig vissen.

@ Stew: Ik word er gek van, maar ik heb me erbij neergelegt dat mijn vermoeden onjuist was...
quote:MeneerDeRaaf schreef op 06 januari 2009 @ 21:39:

[...]

Mijn slechte mannelijk geest legt in gedachte gelijk de klemtoon op het laatste woord...Haar vrouwelijke geest ook hoor, maak je geen illusies...
@geheim: Meen je dat nou? Stewardess? Maarre, weet jij dan ook of die forum sv echt was...?
Pssst, het was een opblaasforumsv.
En ik maar denken dat vrouwen nieuwsgierig zijn...
@ MDR: Nee, ik denk het niet, maar ik denk wel dat Stew iets in haar schild voert.

Misschien moet ik haar toch eindelijk eens uitnodigen mijn vriendinnetje te worden, dan kan ik haar bestoken met mail tot ze er niet meer tegenkan en me alles verteld....
En ik maar denken dat vrouwen alleen zedige gedachten hadden.
Hahaha, en jij doet vast jouw nick eer aan Geheim!
Hahaha, en jij doet vast jouw nick eer aan geheim!
Bestaan die ook in mannelijke variant stew?
Klinkt trouwens mysterieus "in haar schild voert". Ik dacht dat het geen geheim was dat stew een sv had, maar dacht dat alleen dat van die forum sv niet serieus was. Zo te horen kennen jullie elkaar al lang. Volgens mij moet ik maar eens een paar 100 pagina's gaan teruglezen, om te horen hoe het nou allemaal zit.
Op de mannelijke variant zit een heel handig opblaasventiel. Als je hard genoeg blaast verschijnt er vanzelf een forumsv.
Ik schrijf hier vanaf april ofzo, en toen was Stew er al.

Dus als je nu echt eens 3 dagen niets te doen hebt, dan zou ik zeker even teruglezen.
Ik heb ook zo'n ventiel maar daarmee kan je alleen het ventiel zelf opblazen.
En sinds april heb je niet kunnen achterhalen of en wat ze in haar schild voert? Hmmm, ik zou jou niet snel als detective inhuren denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven