De mokerslag.....
vrijdag 22 augustus 2008 om 07:14
En nu gaat het licht echt uit bij mij.
Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.
Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,
Dat het over is tussen ons.
Hij houdt niet meer van mij.
Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.
Ik ben kapot.
Ik heb geen enkele kracht meer.
Dit zag ik niet aankomen.
Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.
En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.
Houdt het een keer op voor mij....
Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.
Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,
Dat het over is tussen ons.
Hij houdt niet meer van mij.
Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.
Ik ben kapot.
Ik heb geen enkele kracht meer.
Dit zag ik niet aankomen.
Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.
En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.
Houdt het een keer op voor mij....
zaterdag 3 januari 2009 om 08:54
Hoi Iry!
Heb in het begin wel eens meegeschreven, heb je zo nu en dan nog proberen te "volgen", is redelijk gelukt.
Ik heb bewondering voor je, respect meid.
En heel erg fijn om te vernemen dat het weer goed gaat tussen jou en je vriend. Ben echt blij voor je!
Dat dit nieuwe jaar je mag brengen wat je ervan verwacht!
Heb in het begin wel eens meegeschreven, heb je zo nu en dan nog proberen te "volgen", is redelijk gelukt.
Ik heb bewondering voor je, respect meid.
En heel erg fijn om te vernemen dat het weer goed gaat tussen jou en je vriend. Ben echt blij voor je!
Dat dit nieuwe jaar je mag brengen wat je ervan verwacht!
zaterdag 3 januari 2009 om 11:08
He bloesie.
Ik heb altijd veel aan je lieve woorden gehad die je hier postte.
En ook deze post doet mij goed!
Dank je voor je compliment.
En voor wederom je lieve woorden.
Er staan mij nog wat moeilijke dingen te wachten dit jaar,maar met vriend naast mijn zijde durf ik het weer aan.
Ik kan niet beschrijven hoe gelukig ik ben dat mijn gezin niet verbroken wordt(althans,we kunnen niet in de toekomst kijken maar nu zijn de vooruitzichten goed)
En oook voor jou hoop ik dat je een mooi 2009 voor je klaar staat.
liefs!
Ik heb altijd veel aan je lieve woorden gehad die je hier postte.
En ook deze post doet mij goed!
Dank je voor je compliment.
En voor wederom je lieve woorden.
Er staan mij nog wat moeilijke dingen te wachten dit jaar,maar met vriend naast mijn zijde durf ik het weer aan.
Ik kan niet beschrijven hoe gelukig ik ben dat mijn gezin niet verbroken wordt(althans,we kunnen niet in de toekomst kijken maar nu zijn de vooruitzichten goed)
En oook voor jou hoop ik dat je een mooi 2009 voor je klaar staat.
liefs!
zondag 4 januari 2009 om 17:39
quote:iry schreef op 03 januari 2009 @ 03:42:
Ik geniet van de enorme vooruitgang tussen vriend en mij.
Hij heeft laten weten dat hij de liefde voor mij weer voelt...dat hij van mij houdt.
Hij gelukkig is en beseft wat we samen hebben en hij dit bijna door zijn vingers liet glippen.
Ik geniet er intens van....want hij laat het mij ook overduidelijk voelen (wat hij eigenlijk al die tijd al deed,zonder dat hij het benoemde).
Ik ben nog voorzichtig in het vertrouwen..maar het komt er wel.Dat vind ik hartstikke fijn voor je, Iry! Ik hoop dat je nog heel, heel lang van dit gevoel mag genieten en erop durft te vertrouwen.
Ik geniet van de enorme vooruitgang tussen vriend en mij.
Hij heeft laten weten dat hij de liefde voor mij weer voelt...dat hij van mij houdt.
Hij gelukkig is en beseft wat we samen hebben en hij dit bijna door zijn vingers liet glippen.
Ik geniet er intens van....want hij laat het mij ook overduidelijk voelen (wat hij eigenlijk al die tijd al deed,zonder dat hij het benoemde).
Ik ben nog voorzichtig in het vertrouwen..maar het komt er wel.Dat vind ik hartstikke fijn voor je, Iry! Ik hoop dat je nog heel, heel lang van dit gevoel mag genieten en erop durft te vertrouwen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

dinsdag 6 januari 2009 om 20:20
Hee Ier!
Hoe is het met je? Frummel gaat vanaf nu toch naar school? Of heb ik dat verkeerd onthouden..? Zal wel raar zijn denk ik.
Heb je voor deze week nog gesprekken of afspraken met instellingen?
Ik ben gisteren ook weer gestart na twee weken vakantie. Dacht dat ik het wel fijn zou vinden, maar is echt tegengevallen..
Vind je het goed als ik je deze week een update mail stuur? Als het niet uitkomt moet je het ook zeggen hoor!
Liefs Appel
Hoe is het met je? Frummel gaat vanaf nu toch naar school? Of heb ik dat verkeerd onthouden..? Zal wel raar zijn denk ik.
Heb je voor deze week nog gesprekken of afspraken met instellingen?
Ik ben gisteren ook weer gestart na twee weken vakantie. Dacht dat ik het wel fijn zou vinden, maar is echt tegengevallen..
Vind je het goed als ik je deze week een update mail stuur? Als het niet uitkomt moet je het ook zeggen hoor!
Liefs Appel
dinsdag 6 januari 2009 om 21:15
Dank je Ev,
Het is ook fijn!
Ik zie de ogen van vriend weer stralen,en dat ziet er toch best heel echt uit.
Saar het gaat best redelijk,
Druk met het gezin en dingen erom heen en dat is best lastig.
Yellowlove,wat lief dat je even komt kijken.
Hoe gaat het met jou (en vriend toch?).
Appel,
Ik heb donderdag een afspraak met psych over mijn medicatie.\Ik ben niet tevreden over de seroquel en wil ook een vervangend slaapmiddel (minder versuffend en verslavend).
Ik wacht nog steeds op telefoon van het traumacentrum,zal wel binnenkort komen,ook voor hun minder bezette dagen natuurlijk in deze tijd.
Wat vervelend dat het zo tegen valt,maar ik begrijp dat wel.
Mail mij gewoon hoor meid.
Liefs!
Het is ook fijn!
Ik zie de ogen van vriend weer stralen,en dat ziet er toch best heel echt uit.
Saar het gaat best redelijk,
Druk met het gezin en dingen erom heen en dat is best lastig.
Yellowlove,wat lief dat je even komt kijken.
Hoe gaat het met jou (en vriend toch?).
Appel,
Ik heb donderdag een afspraak met psych over mijn medicatie.\Ik ben niet tevreden over de seroquel en wil ook een vervangend slaapmiddel (minder versuffend en verslavend).
Ik wacht nog steeds op telefoon van het traumacentrum,zal wel binnenkort komen,ook voor hun minder bezette dagen natuurlijk in deze tijd.
Wat vervelend dat het zo tegen valt,maar ik begrijp dat wel.
Mail mij gewoon hoor meid.
Liefs!
dinsdag 6 januari 2009 om 22:47
dinsdag 6 januari 2009 om 23:18
Ik hoop oprecht dat het nu de goede kant opgaat yellowlove (ging je nu nog wat met muziek doen?,opleiding?)
Ik heb het spel nog niet durven geven Saar!
Ik zoek nog het juiste moment en idd de tijd om direct ons op het spel te kunnen storten .
Maar ,ik zal het direct melden (zonder details) of het een succes was.
Voor mijzelf zorgen gaat mij nog niet goed af.
Ik ben wel heel gelukkig dat ik mijn gezinnetje bij elkaar zal houden ( in ieder geval is het gunstig gestemd)
Iedereen lijkt lekker in zijn vel te zitten (middelste zoon stuitert een beetje met zijn emotie's dus ik ben wel allert)
En daar geniet ik van.
Vandaag heb ik toch best goed voor mijzelf gezorgd.
Zeer slechte nacht gehad,dus mijn ouders zijn ingesprongen deze ochtend.
Om 12.15 besloot ik ondanks mijn vermoeidheid te gaan schaatsen (beweging,frisse lucht,het huis uit) anders zou ik waarschijnlijk als een zombie rond gaan hangen.
Dochter was er ook wel voor in dus zijn we samen onder schooltijd gaan schaatsen.
Dat was heerlijk en gezellig! (en geloof mij,het was een enorme moeilijke stap om dit te gaan doen,dus ik ben achteraf blij dat ik zo streng voor mijzelf was)
Daarna frummel van school gehaald met de slee.
Thuis gingen de 2 knullen samen met de wii spelen, toen dacht ik....hmm,ik heb wel trek in een warm bad!!
En daar lag ik na een half uur dan ook in met een tijdschrift.
s'Avonds lekker een pan verse tomatensoep gemaakt met tosti's (lekker makkelijk)
Ik ben tevreden vandaag,hoewel ik nu vind dat ik het huishouden heb verwaarloosd en dat is te zien.
Nou ja...we zien morgen wel.
vriend is dan vrij en waarschijnlijk gaan we ergens met zijn allen schaatsen.
Liefs!!
O ja Appel,
idd wordt frummel volgende week 4.
Hij heeft nog een paar oefenochtenden en dan vliegt hij weer een beetje onder moeders vleugels vandaan.
Zal vreselijk wennen zijn (snif)
Ik heb het spel nog niet durven geven Saar!
Ik zoek nog het juiste moment en idd de tijd om direct ons op het spel te kunnen storten .
Maar ,ik zal het direct melden (zonder details) of het een succes was.
Voor mijzelf zorgen gaat mij nog niet goed af.
Ik ben wel heel gelukkig dat ik mijn gezinnetje bij elkaar zal houden ( in ieder geval is het gunstig gestemd)
Iedereen lijkt lekker in zijn vel te zitten (middelste zoon stuitert een beetje met zijn emotie's dus ik ben wel allert)
En daar geniet ik van.
Vandaag heb ik toch best goed voor mijzelf gezorgd.
Zeer slechte nacht gehad,dus mijn ouders zijn ingesprongen deze ochtend.
Om 12.15 besloot ik ondanks mijn vermoeidheid te gaan schaatsen (beweging,frisse lucht,het huis uit) anders zou ik waarschijnlijk als een zombie rond gaan hangen.
Dochter was er ook wel voor in dus zijn we samen onder schooltijd gaan schaatsen.
Dat was heerlijk en gezellig! (en geloof mij,het was een enorme moeilijke stap om dit te gaan doen,dus ik ben achteraf blij dat ik zo streng voor mijzelf was)
Daarna frummel van school gehaald met de slee.
Thuis gingen de 2 knullen samen met de wii spelen, toen dacht ik....hmm,ik heb wel trek in een warm bad!!
En daar lag ik na een half uur dan ook in met een tijdschrift.
s'Avonds lekker een pan verse tomatensoep gemaakt met tosti's (lekker makkelijk)
Ik ben tevreden vandaag,hoewel ik nu vind dat ik het huishouden heb verwaarloosd en dat is te zien.
Nou ja...we zien morgen wel.
vriend is dan vrij en waarschijnlijk gaan we ergens met zijn allen schaatsen.
Liefs!!
O ja Appel,
idd wordt frummel volgende week 4.
Hij heeft nog een paar oefenochtenden en dan vliegt hij weer een beetje onder moeders vleugels vandaan.
Zal vreselijk wennen zijn (snif)
dinsdag 6 januari 2009 om 23:26
Haha, dat dacht ik al. Moet je tijd voor maken he!
Goed dat je vandaag wel goed voor jezelf hebt gezorgd. En nu nog leren om dat zonder schuldgevoel te kunnen doen.
Het is voor je gezin ook heel belangrijk dat jij goed voor jezelf zorgt en niet alleen voor hen. Jij hobbelt er nu vaak een beetje achteraan volgens mij, eerst moet het met iedereen om je heen goed gaan en dan pas kom jij ergens.
Je bent het waard om goed voor jezelf te zorgen!
Hoe staat het met de plannen voor het schilder-therapie weekend? Kan wel wat therapie gebruiken.
Oh, en ik heb Claire over de streep kunnen trekken!
Goed dat je vandaag wel goed voor jezelf hebt gezorgd. En nu nog leren om dat zonder schuldgevoel te kunnen doen.
Het is voor je gezin ook heel belangrijk dat jij goed voor jezelf zorgt en niet alleen voor hen. Jij hobbelt er nu vaak een beetje achteraan volgens mij, eerst moet het met iedereen om je heen goed gaan en dan pas kom jij ergens.
Je bent het waard om goed voor jezelf te zorgen!
Hoe staat het met de plannen voor het schilder-therapie weekend? Kan wel wat therapie gebruiken.
Oh, en ik heb Claire over de streep kunnen trekken!

dinsdag 6 januari 2009 om 23:39
Hee Iry,
Sorry dat ik hier even kom inbreken! Je kent me niet hoor, maar ik lees al heeeeel lang mee op het forum en heb ook hier wel eens gespiekt. Ik ben altijd benieuwd hoe het met je gaat (na heel veel pagina's van je topic te hebben gelezen). Gek he, terwijl ik je eigenlijk helemaal niet ken.
Sinds kort post ik wel eens wat op t viva forum want vind 't toch wel gezellig en dacht, kan ik gelijk hier ff inbreken.
Ik vind je een topper!!! Zo kwetsbaar, maar ZO sterk! In 't begin trok je je vaak terug in je postings als je (soms vervelende) kritiek kreeg maar ik vind je zo sterk nu. Hoe je kranig alle tegenslagen tegengaat.. Ik weet niet, heb bewondering voor je en dat wilde ik gewoon even komen zeggen.
Wens je het allerbeste en k zal zeker blijven lezen hier!
Liefs,
Ster.
Sorry dat ik hier even kom inbreken! Je kent me niet hoor, maar ik lees al heeeeel lang mee op het forum en heb ook hier wel eens gespiekt. Ik ben altijd benieuwd hoe het met je gaat (na heel veel pagina's van je topic te hebben gelezen). Gek he, terwijl ik je eigenlijk helemaal niet ken.
Sinds kort post ik wel eens wat op t viva forum want vind 't toch wel gezellig en dacht, kan ik gelijk hier ff inbreken.
Ik vind je een topper!!! Zo kwetsbaar, maar ZO sterk! In 't begin trok je je vaak terug in je postings als je (soms vervelende) kritiek kreeg maar ik vind je zo sterk nu. Hoe je kranig alle tegenslagen tegengaat.. Ik weet niet, heb bewondering voor je en dat wilde ik gewoon even komen zeggen.
Wens je het allerbeste en k zal zeker blijven lezen hier!
Liefs,
Ster.
woensdag 7 januari 2009 om 00:13
Hoi sterretjee,
Goh wat lief zo'n compliment
Doet mij altijd goed om te horen dat ik het zo slecht nog niet doe (want dat vind ik zelf niet zo vaak).
Sterk...dat lijkt haast wel mijn missie in dit leven,het verbaast mij soms ook.
Maar...ik heb veel support irl,anders was ik allang onderuit gegaan.
Dankzij deze lieve mensen,die mij altijd opvangen in nood kan ik mij staande blijven houden.
Leuk dat je meer komt posten!!
Ik vond het toen ik hier begon best lastig,maar heb mijn draai hier helemaal gevonden en het is idd een gezellig (turbelent) forum.
Ja Saar dat weekend moet toch echt eens concreet worden
Volgens mij zou een weekend aan het eind van februari mij het beste uitkomen.
Roepen jullie eens wat!
Liefs!
(o ja, waarschuwing! ik ben in het echt lang zo lief niet hoor,dus op eigen risico )
Goh wat lief zo'n compliment
Doet mij altijd goed om te horen dat ik het zo slecht nog niet doe (want dat vind ik zelf niet zo vaak).
Sterk...dat lijkt haast wel mijn missie in dit leven,het verbaast mij soms ook.
Maar...ik heb veel support irl,anders was ik allang onderuit gegaan.
Dankzij deze lieve mensen,die mij altijd opvangen in nood kan ik mij staande blijven houden.
Leuk dat je meer komt posten!!
Ik vond het toen ik hier begon best lastig,maar heb mijn draai hier helemaal gevonden en het is idd een gezellig (turbelent) forum.
Ja Saar dat weekend moet toch echt eens concreet worden
Volgens mij zou een weekend aan het eind van februari mij het beste uitkomen.
Roepen jullie eens wat!
Liefs!
(o ja, waarschuwing! ik ben in het echt lang zo lief niet hoor,dus op eigen risico )
woensdag 7 januari 2009 om 00:19
Ik ook niet, dus dat risico neem ik!
Het moet inderdaad maar eens concreet gemaakt worden.
Ik krijg binnenkort mijn rooster voor februari, zal eens kijken wanneer ik een weekend vrij ben. Zal dan idd eind van die maand worden en anders ergens in maart.
Ik laat het weten zodra ik mijn roosters heb.
Wie hadden er ook alweer allemaal interesse?
Het moet inderdaad maar eens concreet gemaakt worden.
Ik krijg binnenkort mijn rooster voor februari, zal eens kijken wanneer ik een weekend vrij ben. Zal dan idd eind van die maand worden en anders ergens in maart.
Ik laat het weten zodra ik mijn roosters heb.
Wie hadden er ook alweer allemaal interesse?
woensdag 7 januari 2009 om 00:33
woensdag 7 januari 2009 om 00:39
Hoeveel kan je er eigenlijk hebben? Straks heb je 100 man vrouwen in huis
Ik ga ervan uit dat Claire niet meer terugkrabbelt.
(nee toch Claire? anders kom ik je gewoon halen, weet je huis nu te vinden )
Appeltjesgroen ook natuurlijk!
En verder weet ik het eigenlijk ook niet meer.
Oh ja, Hanke ook volgens mij of heb ik dat verkeerd?
Ach, ze komen vanzelf wel melden toch?
Ik ga ervan uit dat Claire niet meer terugkrabbelt.
(nee toch Claire? anders kom ik je gewoon halen, weet je huis nu te vinden )
Appeltjesgroen ook natuurlijk!
En verder weet ik het eigenlijk ook niet meer.
Oh ja, Hanke ook volgens mij of heb ik dat verkeerd?
Ach, ze komen vanzelf wel melden toch?
woensdag 7 januari 2009 om 00:46
Oja,Hanke!!
Die moet ik sowieso iets vragen.
Ik heb namelijk een huis/konijnoppasser nodig in maart.
Hanke doet dat volgens mij via een site,maar ik wil ook geen wildvreemde in huis.
Zou Ev het leuk vinden om erbij te zijn?
Of wellicht te eng voor haar (slapen zou wel een probleem zijn)
Ik zou het wel heel leuk vinden.
Durven we gelijk een weekend aan?
Ik wel hoor,maar jullie ook?
Dadelijk zitten we elkaar na een uur ongemakkelijk aan te staren (of niet?)
Die moet ik sowieso iets vragen.
Ik heb namelijk een huis/konijnoppasser nodig in maart.
Hanke doet dat volgens mij via een site,maar ik wil ook geen wildvreemde in huis.
Zou Ev het leuk vinden om erbij te zijn?
Of wellicht te eng voor haar (slapen zou wel een probleem zijn)
Ik zou het wel heel leuk vinden.
Durven we gelijk een weekend aan?
Ik wel hoor,maar jullie ook?
Dadelijk zitten we elkaar na een uur ongemakkelijk aan te staren (of niet?)
woensdag 7 januari 2009 om 00:55
Ja hoor, durf ik wel aan. Weet niet wat de rest daarvan denkt.
En voor ongemakkelijk aanstaren ben ik niet bang. Dat komt echt wel goed.
Claire en ik hebben elkaar ook bijna 24 uur overleefd. Respect voor haar dat ze het zolang heeft uitgehouden bij me!
En zij hoort er zeker bij!
Zou het heel leuk vinden als EV komt. Maar begrijp het ook als ze het niet wil. We vragen het in elk geval!
En voor ongemakkelijk aanstaren ben ik niet bang. Dat komt echt wel goed.
Claire en ik hebben elkaar ook bijna 24 uur overleefd. Respect voor haar dat ze het zolang heeft uitgehouden bij me!
En zij hoort er zeker bij!
Zou het heel leuk vinden als EV komt. Maar begrijp het ook als ze het niet wil. We vragen het in elk geval!