De mokerslag.....

22-08-2008 07:14 2568 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu gaat het licht echt uit bij mij.

Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.

Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,

Dat het over is tussen ons.

Hij houdt niet meer van mij.

Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.

Ik ben kapot.

Ik heb geen enkele kracht meer.

Dit zag ik niet aankomen.

Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.

En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.

Houdt het een keer op voor mij....
Maar je hebt gemeet met Claire?

En pas met ev toch ook?

Wat leuk!

Ik vind dat allemaal best spannend.

Ik heb dat nog nooit gedaan.
Verbaast me niets!

Ben je echt in shock daarvan? Dat ziet iedereen toch wel?
Ja, tijdje terug met EV.

En tussen kerst en nieuwjaar met Claire. Dat was echt een spontane actie. We hadden beiden wel zin om weer eens door te zakken schreven we en een paar uur later zat ze bij me thuis. En flink doorgezakt

En tuurlijk is het spannend. Maar met beiden is me echt heel erg meegevallen, was echt leuk. Heel even onwennig, maar dat valt al snel weg. Vond ik tenminste.

En als je het toch niet wil dan moet je dat ook gewoon zeggen he. Het is geen verplichting.
Jawel!!

Ik vind het hartstikke leuk!

En juist met een klein groepje vind ik het weer minder spannend dan 1 op 1 of een grote groep.

Eerlijk gezegd denk ik dat het heel gezellig gaat worden.

En vind ik het leuk(en een eer) om jullie in mijn stulpje te mogen ontvangen.
Dat is ook een eer

Ik denk ook dat het heel gezellig gaat worden, dat kan niet anders.

En ik heb ook liever een groep(je) als 1 op 1, vind ik ook makkelijker.

Gaat helemaal goedkomen!

En nu duik ik mijn bed maar eens in.

Slaap lekker
Iry, wat leuk dat je met je dochter bent wezen schaatsen!

En idd, je niet schuldig voelen als je eens aan jezelf denkt! * hoor wie het zegt, ahum,ahum* maar geniet van die momenten! Als je lekker in je vel steekt op zo'n moment, heeft iedereen daar nml. profijt van. En het huishouden? Ha, morgen weer een dag, meid!

En dat weekendje? Doen! Leuk en gezellig, lekker beppen, snotteren, gillen van het lachen, yes,yes,yes,yes!
Trusten Saar!

Ja dat was inderdaad leuk samen,lekker een beetje ouwehoeren en we moesten vreselijk lachen toen ik het ijs ging testen (er was namelijk helemaal niemand,dat vonden we opmerkelijk).

Ik voel mij ook echt goed over vandaag.

Ach en dat huishouden moet ik een beetje loslaten.

vandaag was mijn dochter voor het eerst gaan werken bij de thuiszorg en ze kwam geshockeerd thuis hoe vies een huis kon zijn (en dat wil op kamers,haha!).

Kreeg een compliment hoe schoon het hier altijd was.

Ja dat weekend gaan we ook doen hoor Bloesie.

Iedereen is welkom tot mijn huis vol zit,dus wie zin heeft roept maar!
he Iry, en anderen,

mag ik jullie nog het allerbeste wensen voor het nieuwe jaar?

Kan nog net, toch..?

Wat goed dat je bent gaan schaatsen iry, toch een overwinning op jezelf, dat moet goed voelen!

En de buitenlucht doet altijd goed, al ga je maar even wandelen. Wees niet te streng mbt je huis en schoonmaken, want er zit een verschil tussen vies en niet perfect opgeruimd.

In een huis wordt geleefd, en zolang er geen etensresten van een week blijven liggen en de wc schoon is, is het toch prima?

Zonde om alleen maar de hele dag aan het schoonmaken te zijn, er zijn veel leukere dingen om te doen. En het is erg belangrijk dat jouw kwaliteit van leven ook op peil wordt gehouden. Dat je leuke dingen voor jezelf doet als je tijd hebt voor jezelf. Huizen die altijd picobello zijn worden dat niet vanzelf, maar heb je zin om altijd maar schoon te maken?

En ik denk ook; als een kind mag kiezen, heeft ie liever een mama/papa die leuke dingen met ze doet, dan eentje die altidj aan het schoonmaken is. Ik had zo'n moeder..heb totaal geen herinneringen aan leuke dingen doen met haar, ze was altijd aan het schoonmaken. Zoiets blijft je wel bij en als kind vind je zoiets totaal niet belangrijk. Zolang het maar leefbaar is!

Enne..lijkt mij ook gezellig zo'n weekend. Dus als ik ook mag komen..lijkt me leuk.
* schrijft in haar agenda bij laatste weekend van februari:

vrijhouden voor schilder-therapie-weekend *
Pfff...ik heb ook zo'n dwangmatige moeder idd,juul.

Dat heeft wel effect op mijn dwangmatigheid,probeer daar al wat los van te komen.

Toch doe ik ook vaak leuke dingen met de kids.

Mijn dagen zijn te kort,vandaar dat ik altijd te laat op bed lig (o.a dan)

Tuurlijk mag je komen.

Lijkt mij erg leuk!!

Vind het een eer dat je wil komen,gezellig!!
He, Iry wat lees ik nou, vertrouw jij me jouw huis toe?! Da's een compliment.

Ge kunt me mailen op mijn nick op hotmail.

Voor het weekend ben ik in, ik hoop alleen wel dat je met openbaar vervoer te bereiken bent. Lijkt me gezellig en volgens mij ben ik liever in het echt dan hiero. Opgepast dus!

Enne.... ook ik heb herinneringen aan een poetsmoeder. Bleh. Ik was blij dat zij op een gegeven moment buiten de deur ging werken. Daardoor lukte het niet meer om alles perfect bij te houden. Haar 'falen' maakte het een stuk gezelliger (voor zover je bij ons thuis over gezellig kon spreken).
Wist je trouwens dat je de magische grens van 100 pagina's gaat overschrijden? Ik denk dat je dat nooit gedacht had toen je dit topic begon.

Verder wil ik je zeggen dat ik het idee heb dat je de laatste tijd wat meer kunt relativeren en je eigen humor ook meer gebruikt. Ik vind het een verademing om te lezen dat je niet meer zó vast in allerlei kronkels en angsten zit. Ze zijn er wel en verdienen serieus aandacht maar ze maken je op dit moment niet knettergek.

Of vergis ik me nou?
Voor dat weekend:

Ik weet niet waar je ergens woont in het land Hanke, maar qua vervoer is er altijd wat te regelen natuurlijk. Dus dat komt wel goed!
Wat lief dat ik ook mag komen, ai ai ai wel spannend hoor! Enneuh gaan we dan ook écht schilderen? Edit: Moet wel even eerlijk zeggen dat ik het nog niet 100% zeker weet. Of ik wel durf, maar dat zie ik dan wel Ben dan ook net jarig, rond die tijd...het ligt er gewoon aan hoe ik me dan voel. Maar het lijkt me wel erg leuk. Leuk om jullie te ontmoeten en Saar heb ik natuurlijk al ontmoet.

En pffff jammer dat ik ontdekt ben als webcambabe, zit ik me in allerlei bochten te wringen, om te verdoezelen wat ik nu echt aan het doen ben, ziet Ier me op tv! Nu gelooft niemand meer dat ik druk aan het therapieën ben. En al helemaal niet dat ik gister ziek op bed lag.

Had wel steeds de woorden; bel snel... in mijn hoofd, want ik voelde me heel zielig.
We gaan praten over het schilderen Claire.

Over de techniek enzo,plan van aanpak (ahum).

Ik ga je mailen Hanke!

En ik ben heel goed met openbaar vervoer te bereiken.

Station in de buurt en daar haal ik dan iedereen die met de trein komt op,no problemo.

Kom straks nog wel even serieus posten.

Liefs!
Ja, het is dan nog te koud om echt te schilderen.

We zouden meer het idee voor de echte konijnenknuffelen-schilder-therapie-vakantie (van 3 weken) uit gaan werken in dat weekend toch?

Iry gooit ook maar alles op het web. Bea had ze laatst ook al ontmaskerd. Ze kan echt niets voor zich houden.

Vervelend dat je ontmaskerd bent Claire, maar we vertellen het niet verder hoor.
Ik vind het ook eng hoor Claire... Ik zeg nu wel met een grote mond dat ik kom, maar vind het echt heel spannend allemaal..

Konijnen knuffelen! Dat zie ik wel zitten! Ik heb ook al eens aangeboden mijn hondje mee te nemen. Heeft ook een hoog knuffel gehalte!

Jij woont toch ook in Brabant Iry?
Bea ontmaskert???? Wie, wat waar???

Vertel !!!

Zou Iry misschien ´de Vries´ met haar achternaam heten ofzo..
quote:appeltjesgroen25 schreef op 07 januari 2009 @ 22:24:

Bea ontmaskert???? Wie, wat waar???

Vertel !!!

Zou Iry misschien ´de Vries´ met haar achternaam heten ofzo..

Ja, maar door Iry hoor. Zal een aantal pagina's terug nog wel te lezen zijn, al hoop ik eigenlijk dat Iry het weg heeft gehaald.

Maar van mij hoor je niets, dat doe ik mijn goede vriendin Bea echt niet aan.

Vertrouwelijke informatie is bij mij in goede handen, helaas geldt dat niet voor iedereen hier.

(oh, en stiekem vind ik het ook best heel spannend hoor dat weekend, maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop)
Dan hoop ik inderdaad dat ze het heeft weggehaald!

Had ik niet achter Iry gezocht..

Dus als we jou tijdens het schilder weekendje af en toe een borrel geven komen we misschien wel achter hilarische forum roddels Saartje=

hmmm... = moet eigenlijk vraagteken zijn, maar krijg dus =
Ja, dat is mijn grote zwakte.

Giet er wat drank in en ik vertel alles, dan zit er geen rem meer op.

Ik denk dat de meeste mensen dat niet achter Iry zoeken. Daarom komt ze ook overal mee weg.
Misschien is dat ook wel goed voor ons Claire. Voor we gaan nog een paar wijntjes naar binnen gieten.

Ik ga een poging tot slapen doen...

Trusten alvast!
Iry!!! Heeeeeel veeeeel alcohol in huis halen!

Ben benieuwd naar de roddels en feiten die Saartje ons dan gaat vertellen!
Haha, gewoon wat drank erin voor je gaat, goed idee!

Voor Claire neem ik wel een fles wijn mee in de auto.

Slaap lekker!
quote:saartje1980 schreef op 07 januari 2009 @ 22:56:

Ja, dat is mijn grote zwakte.

Giet er wat drank in en ik vertel alles, dan zit er geen rem meer op.

Ik denk dat de meeste mensen dat niet achter Iry zoeken. Daarom komt ze ook overal mee weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven