Gezondheid alle pijlers

Auw!!!!!

12-12-2016 05:47 67 berichten
Zo'n vreselijke kiespijn, kan er niet van slapen. Straks de tandarts bellen voor een spoedafspraak en dan dat kreng laten trekken.

Ik kan altijd alles aan, maar nu voel ik me zooooo zielig.

Wie wil me troosten?
Alle reacties Link kopieren
...pak snel wat paracetamol...kun je gerust een stuk of twee drie van innemen hoor...en slaap nog wat als t kan...vindt t wel zielig voor je dus kusje op je voorhoofd!!
Bimzarellio...what else
De paracetamol is op!
Diclofenac?....kopje lauwe thee ?...twee kusjes op voorhoofd?...over n paar uurtjes is t leed weer geleden...wel lullig voor je ...tandpijn is vervelende pijn...je kunt moeilijk aan de borrel gaan nu...
Bimzarellio...what else
Paracetamol is bloedverdunnend, dat is niet handig voor en na een behandeling. Heb je geen ibuprofen?
Nou, die twee kusjes helpen wel. Voor de rest heb ik niets meer in huis.

Ik heb mijn kaak ingesmeerd met eucalyptusolie, maar ik durf het niet op de kies te smeren, dan breekt de hel los.
quote:crazyjo schreef op 12 december 2016 @ 06:01:

Paracetamol is bloedverdunnend, dat is niet handig voor en na een behandeling. Heb je geen ibuprofen?

Niets meer in huis, helaas.

Ik heb wel een oxazepam genomen zodat ik niet helemaal over de rooie ga.
Hier ook geen ibuprofen...anders kwam ik ze wel met spoed brengen...die olie idd niet!! op je tand doen juffrouw...anders ga even douchen of zo...warme straal op je wang...of nog n derde x maar dat gaat ook niet echt helpen ?

...alles komt goed straks
Bimzarellio...what else
Ohhh, dat is een heel lief gebaar, maar ik zou je toch niet midden in de nacht door de kou laten reizen hoor.

Straks douchen en niet te heet want dat brengt ook weer meer pijn met zich mee.

Ik hoop echt dat ik gelijk terecht kan bij de tandarts.
Sterkte
Meteen vroeg gaan bellen ....zorg dat je startklaar bent ...stel voor dat ze zeggen: kun je nu komen ?!.. ps rit voor pijnbestrijding is geen moeite...alleen ik heb de middelen niet die je gaan helpen....als ik tandarts zou zijn, zou je al onder me liggen...(in de stoel dan he)
Bimzarellio...what else
Als het moet ga ik in mijn huiskleren, daar heb ik momenteel even geen boodschap aan. Om acht uur zijn ze bereikbaar, dus nog ruim anderhalf uur. Valt ondertussen mee

Bimzarellio, je bent een echte redder in nood.
Dankjewel Niekie.
Tis graag gedaan Cateau ...laat je niet afschepen met n : u kunt vanmiddag om 14:40 komen !!...dan ga je maar zachtjes snikken hoor....ik troost je erna wel weer...ben je bang ?...of juist reikhalzend uitkijkend6naar einde pijn ?....kom maar even in mijn schoot liggen dan. Alsof dat helpt ? ....misschien helpt t als je tv kijkt...beetje afleiding zoeken !!
Bimzarellio...what else
quote:crazyjo schreef op 12 december 2016 @ 06:01:

Paracetamol is bloedverdunnend, dat is niet handig voor en na een behandeling. Heb je geen ibuprofen?Paracetamol is niet bloedverdunnend, aspirine wel.
O vrouwke toch

Hele, hele, hele dikke knuffel.

Tandpijn is zó vervelend!! Zo onwijs pijnlijk. Ik duim voor je dat de tandarts gauw iets kan doen. Ga desnoods om acht uur bij hem of haar op de stoep staan.

Sterkte!!!
quote:Bimzarellio schreef op 12 december 2016 @ 06:26:

Tis graag gedaan Cateau ...laat je niet afschepen met n : u kunt vanmiddag om 14:40 komen !!...dan ga je maar zachtjes snikken hoor....ik troost je erna wel weer...ben je bang ?...of juist reikhalzend uitkijkend6naar einde pijn ?....kom maar even in mijn schoot liggen dan. Alsof dat helpt ? ....misschien helpt t als je tv kijkt...beetje afleiding zoeken !!

Ja, ik ga heel zielig doen, in de hoop dat ik niet in de lach schiet want dat is niets voor mij.

Ik ben niet bang, integendeel. Het kan mij niet snel genoeg gebeuren.

ja, ik denk dat ik zo even naar het nieuws ga kijken, dan is er vast wel iets dat erger is dan ik meemaak en daar is ook troost uit te halen. Wel walgelijk, maar op dit moment boeit me dat van geen kant.
Oehhh met heel veel pijnen kan ik dealen maar kiespijn is zo vreselijk.

Heel veel sterkte
quote:apiejapie schreef op 12 december 2016 @ 06:30:

O vrouwke toch

Hele, hele, hele dikke knuffel.

Tandpijn is zó vervelend!! Zo onwijs pijnlijk. Ik duim voor je dat de tandarts gauw iets kan doen. Ga desnoods om acht uur bij hem of haar op de stoep staan.

Sterkte!!!

Goedemorgen lieverd!

Twee zielen één gedachte. Zat er al aan te dneken om om half acht op de brommer te stappen en hem voor het blok te zetten. Waarom ook niet.
quote:mafalda schreef op 12 december 2016 @ 06:33:

Oehhh met heel veel pijnen kan ik dealen maar kiespijn is zo vreselijk.

Heel veel sterkte

Ik heb ook liever ischias. Raar maar waar.

Dank je.
Laat straks even weten aan je redder in nood hoe laat je kunt komen of nog beter hoe t is zonder de pijn omdat ze hem al hebben verwjjderd...weet niet of je moest werken...maar n dagje thuis blijven is niet erg..toch ?...
Bimzarellio...what else
quote:Cateautje schreef op 12 december 2016 @ 06:34:

[...]

Goedemorgen lieverd!

Twee zielen één gedachte. Zat er al aan te dneken om om half acht op de brommer te stappen en hem voor het blok te zetten. Waarom ook niet.Als ik dichterbij je had gewoond was ik je even met de auto komen halen. Nu op de brommer de kou in met je kies is dubbelop pijnlijk. Helaas te ver weg. Zal je wat warmte sturen, kun je nu vast wel gebruiken. Sterkte....
Een update volgt enn ik hoop dat met een brede lach te kunnen doen.

Ik hoef niet te werken.
quote:apiejapie schreef op 12 december 2016 @ 06:40:

[...]

Als ik dichterbij je had gewoond was ik je even met de auto komen halen. Nu op de brommer de kou in met je kies is dubbelop pijnlijk. Helaas te ver weg. Zal je wat warmte sturen, kun je nu vast wel gebruiken. Sterkte....

Gaat prima hoor, op de tuf. Ben warm gekleed en het is niet echt koud buiten, dus het is redelijk goed te doen.
Auw, kiespijn is zo'n ontzettende nare pijn. Heel veel sterkte Cateautje! Ik ga hard duimen dat je snel terecht kunt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven