3000+ deel 95
maandag 12 december 2016 om 20:12
quote:Velma schreef op 12 december 2016 @ 19:56:
[...]
Nee, indd., beter van niet, kan een hoop gesodemieter van komen maar die nieuwsgierigheid blijft tegen beter weten in
Neem nou maar van mij aan dat dagdromen over altijd leuker is dan de werkelijkheid.
Geniet van je gevoel, gebruik de extra energie die je ervan krijgt om je huis te poetsen of je muren te verven, wees blij met je stralende gezicht, gebruik de vlinders in je buik als goedkoop dieet en wacht tot het overgaat.
Was getekend,
Een ervaringsdeskundige
[...]
Nee, indd., beter van niet, kan een hoop gesodemieter van komen maar die nieuwsgierigheid blijft tegen beter weten in
Neem nou maar van mij aan dat dagdromen over altijd leuker is dan de werkelijkheid.
Geniet van je gevoel, gebruik de extra energie die je ervan krijgt om je huis te poetsen of je muren te verven, wees blij met je stralende gezicht, gebruik de vlinders in je buik als goedkoop dieet en wacht tot het overgaat.
Was getekend,
Een ervaringsdeskundige
maandag 12 december 2016 om 20:14
quote:BAMmetjebamie schreef op 12 december 2016 @ 20:12:
[...]
Was getekend,
Een ervaringsdeskundige
Oh wacht, ervaringsdeskundige.....
Hoe ben jij er destijds achter gekomen dat het wederzijds was?
[...]
Was getekend,
Een ervaringsdeskundige
Oh wacht, ervaringsdeskundige.....
Hoe ben jij er destijds achter gekomen dat het wederzijds was?
maandag 12 december 2016 om 20:22
Maar misschien is zijn vrouw helemaal niet lief voor hem
moet hij na iedere lange werkdag de vaatwasser uitruimen en de was ophangen en wijst ze hem af in bed. En heel misschien rookt ze wel twee pakjes sigaretten ( ook in bed ) en krijgt hij daar astmatische klachten van maar mag hij niet het raampje open doen 's nachts.
En dan is daar de reddende engel Velma die hem begrijpt en liefdevol opvangt
moet hij na iedere lange werkdag de vaatwasser uitruimen en de was ophangen en wijst ze hem af in bed. En heel misschien rookt ze wel twee pakjes sigaretten ( ook in bed ) en krijgt hij daar astmatische klachten van maar mag hij niet het raampje open doen 's nachts.
En dan is daar de reddende engel Velma die hem begrijpt en liefdevol opvangt