3000+ deel 95

13-10-2014 07:34 2156 berichten
Al jaren bezig als een kletsgroep. Na een pauze, hebben we de draad toch weer opgepakt. Niet zo snel als in het begin, maar we gaan door!

Alle reacties Link kopieren
quote:Velma schreef op 11 december 2016 @ 15:03:

Niemand hier?

En ik ben nog wel zooooooooooo verliefd! Vertel!! Zulke verhalen kom ik even voor om het hoekje kijken!
De leukste man van de wereld maar helaas getrouwd dus dat gaat 't 'm niet worden maar ondertussen wel helemaal hoteldebotel.
En vast ook niet wederzijds. Of nouja...hoe kom je daar eigenlijk achter in deze situatie?
wat jammer, Velmaatje, dat ie getrouwd is.

Hier vandaag een goeie dag: Ik kreeg te horen, dat ik mijn traject kon afronden en dat ik mag blijven.
Gefeliciteerd Friezz! Goed nieuws zo aan het einde van het jaar en wat zal je opgelucht zijn!
quote:Velma schreef op 12 december 2016 @ 18:49:

En vast ook niet wederzijds. Of nouja...hoe kom je daar eigenlijk achter in deze situatie?

Daar hoef je helemaal niet achter te komen

Beter van niet.
quote:BAMmetjebamie schreef op 12 december 2016 @ 19:40:

[...]

Daar hoef je helemaal niet achter te komen

Beter van niet.Nee, indd., beter van niet, kan een hoop gesodemieter van komen maar die nieuwsgierigheid blijft tegen beter weten in
ja idd een fijn bericht aan het einde van het jaar
quote:Velma schreef op 12 december 2016 @ 19:56:

[...]

Nee, indd., beter van niet, kan een hoop gesodemieter van komen maar die nieuwsgierigheid blijft tegen beter weten in

Neem nou maar van mij aan dat dagdromen over altijd leuker is dan de werkelijkheid.

Geniet van je gevoel, gebruik de extra energie die je ervan krijgt om je huis te poetsen of je muren te verven, wees blij met je stralende gezicht, gebruik de vlinders in je buik als goedkoop dieet en wacht tot het overgaat.

Was getekend,

Een ervaringsdeskundige
Gefeliciteerd Friez!
quote:friezinnetje2014 schreef op 12 december 2016 @ 20:12:

ja idd een fijn bericht aan het einde van het jaarJa, daar drinken we een Bokmaatje op
quote:BAMmetjebamie schreef op 12 december 2016 @ 20:12:

[...]

Neem nou maar van mij aan dat dagdromen over altijd leuker is dan de werkelijkheid.

Geniet van je gevoel, gebruik de extra energie die je ervan krijgt om je huis te poetsen of je muren te verven, wees blij met je stralende gezicht, gebruik de vlinders in je buik als goedkoop dieet en wacht tot het overgaat.

Was getekend,

Een ervaringsdeskundige

Oh wacht, ervaringsdeskundige.....

Hoe ben jij er destijds achter gekomen dat het wederzijds was?

Gewoon voor één keertje zou toch wel kunnen en dan de boel goed afsluiten voor altijd.
quote:Velma schreef op 12 december 2016 @ 20:15:

Gewoon voor één keertje zou toch wel kunnen en dan de boel goed afsluiten voor altijd.Nee!!!!!!

Dat mag niet!
Maar misschien is zijn vrouw helemaal niet lief voor hem

moet hij na iedere lange werkdag de vaatwasser uitruimen en de was ophangen en wijst ze hem af in bed. En heel misschien rookt ze wel twee pakjes sigaretten ( ook in bed ) en krijgt hij daar astmatische klachten van maar mag hij niet het raampje open doen 's nachts.

En dan is daar de reddende engel Velma die hem begrijpt en liefdevol opvangt
quote:BAMmetjebamie schreef op 12 december 2016 @ 20:13:

Gefeliciteerd Friez!Thanks Bami
Hallo, iemand nog aanwezig?
E-sigaret aan de oplader *tap* *tap* *tap*
Hoeveel posts moeten we nog?
Nog maar een up.

Vroeger verveelde ik me nooit op het Viva forum, altijd wel een interessant topic om op te reageren maar tegenwoordig is het allemaal zo serieus en degelijk, geen rellen meer geen Flair of Drakenvlieg invasies meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven