Ramp haar
woensdag 14 december 2016 om 19:04
Hai,
Ik ben op zoek naar een wondermiddel dat mijn haar kan redden. Mijn haar is erg dun en heel pluizig. Het ziet er eigenlijk altijd onverzorgd uit terwijl ik erg mijn best doe om het juist zo goed mogelijk te verzorgen. Ik heb verschillende shampoo's, conditioners, maskers, etc. geprobeerd maar niks lijkt te helpen.
Als je iets weet wat voor jou goed werkt laat het me weten!
Ik ben op zoek naar een wondermiddel dat mijn haar kan redden. Mijn haar is erg dun en heel pluizig. Het ziet er eigenlijk altijd onverzorgd uit terwijl ik erg mijn best doe om het juist zo goed mogelijk te verzorgen. Ik heb verschillende shampoo's, conditioners, maskers, etc. geprobeerd maar niks lijkt te helpen.
Als je iets weet wat voor jou goed werkt laat het me weten!
woensdag 14 december 2016 om 19:40
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb krullen en ze pluizen heel erg, ik kan mijn haar niet borstelen en heb al veel producten geprobeerd maar niks help heel goed. Al ben ik wel blij met een aantal producten van Andrélon. Misschien kun je ook iets proberen. Perfecte krul helpt bij mij heel goed, maar als je geen krullen hebt misschien oil and care
woensdag 14 december 2016 om 19:45
woensdag 14 december 2016 om 19:51
Hoe meer rotzooi je in je haar smeert, hoe slechter. Probeer eens een shampoo zonder siliconen en sulfaten (hier vind je een opsomming: http://krullenwijzer.nl/2013/10/sles-vr ... conenvrij/ ) en hou dat een tijdje vol, kijken hoe je haar reageert. Liefst ook niet elke dag wassen, 3 keer per week is ruim voldoende.
woensdag 14 december 2016 om 21:43
Niet alle producten zijn troep. Kijk ns naar de L'anza producten. Je hebt n smooth shampoo en conditioner. Die zijn super. L'anza bevat geen sulfaten(zouten) die het haar uitdrogen. Andere shampoo's kunnen niet het haar in..en maken alleen de buiten kant schoon. Deze producten gaan echt in het haar verbeteren. Zijn te verkrijgen in een L'anza salon. Succes! Als je nog vragen hebt..beantwoord ik ze graag.
donderdag 22 december 2016 om 21:42
De lijn silktherapy van biosilk doet het bij mij al een aantal jaar top.
Bij veel shampoos wordt het of heel pluizig of heel sluik en zwaar. Ik was mijn haar 2x in de week. Voor het douchen door borstelen. 2x wassen met shampoo. Daarna conditioner in de haarpunten, tot waar het haar samen zou komen in een elastiek. Met de vingers door kammen. Goed uitspoelen. Ik kan mijn haar tegenwoordig zowel föhnen als aan de lucht laten drogen. Je haar niet droogwrijven in een handdoek, maar gewoon even inwikkelen. In handdoek droog haar een beetje van de lotion inkneden.
Bij veel shampoos wordt het of heel pluizig of heel sluik en zwaar. Ik was mijn haar 2x in de week. Voor het douchen door borstelen. 2x wassen met shampoo. Daarna conditioner in de haarpunten, tot waar het haar samen zou komen in een elastiek. Met de vingers door kammen. Goed uitspoelen. Ik kan mijn haar tegenwoordig zowel föhnen als aan de lucht laten drogen. Je haar niet droogwrijven in een handdoek, maar gewoon even inwikkelen. In handdoek droog haar een beetje van de lotion inkneden.
donderdag 22 december 2016 om 23:45
quote:Principe-Prinses schreef op 14 december 2016 @ 19:57:
Dat is persoonlijk. Ik heb al die silicoon en sulfaatloze shampoos ook gebruikt maar mijn haar doet het echt beter met silliconen etc.Ja, mijn haar ook! Gewoon weer Guhl voor mij!!!!! Als ik Urtekram gebruik heb ik een droog slap bosje (wat toch al slap is vanwege het uitdunnen). Voelt niet lekker.
Dat is persoonlijk. Ik heb al die silicoon en sulfaatloze shampoos ook gebruikt maar mijn haar doet het echt beter met silliconen etc.Ja, mijn haar ook! Gewoon weer Guhl voor mij!!!!! Als ik Urtekram gebruik heb ik een droog slap bosje (wat toch al slap is vanwege het uitdunnen). Voelt niet lekker.
vrijdag 23 december 2016 om 00:21
Een week of twee afkicken van producten, en niet wassen. Daarna zachtjes aan weer beginnen met milde eco shampoo en eventueel een klein beetje kokos olie. De gezondheid van je haar heeft ook heel veel te maken met wat je eet en drinkt en aan medicijnen slikt. Heb je je levensstijl al onder de loep genomen? Ik heb zelf trouwens ook rampzalig haar, dus weet hoe je je voelt. Als ik de stijltang er niet inzet is het echt een dorre, droge bos