yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
Wauw wat heeft oma mooi haar!

Leuke naam, wat lief dat je naam en foto met het forum deelt

Hopelijk geeft ze je de kans om een beetje bij te komen van je marathon

Zijn er nu echt een heleboel mensen geweest die hebben gewacht totdat Yamminisoma kwam vertellen dat het een meisje was voordat ze in de poll gestemd hebben?
anoniem_68995 wijzigde dit bericht op 07-01-2009 17:24
Reden: vraag over poll toegevoegd
% gewijzigd
Gisteren voor de bekendmaking waren er 171 stemmen, zag ik toevallig. Nu 181. Dus 10 mensen zullen dat wel hebben gedaan!
Aaaa een echte cutie hoor die Danielle. Wat een schatje en wat heerlijk dat je weer thuis bent. Gaat alles een beetje goed of ben je nog flink aan het verwerken?
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
jeeeh gefeliciteerd Yam!
Héhéhé, de naam Qtie is al vergeven hoor, Chica!

Yam, wat een snoesje! En ook een mooie naam, Daniëlle. (Al helemaal als je 'm vergelijkt met wat er hier allemaal voorbij is gekomen! )
Geef toe Yam, dat je haar op een haartje na Sam had genoemd
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Joepie!!

Eindelijk...........

Van harte met jullie dochter! Geniet van dit kleine meisje, ik hoop dat alles goed gaat!

Liefs, Peg
Samiëlle dan denk ik, VC.
Mooi meisje, mooie naam ook! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd ! Wat een droppie !

Ik heb vanmiddag het hele verhaal zitten lezen, tjeetje, wat een dagen moet jij gehad hebben.

Maar nu heb je je kadootje, joepie !

ja, ach wat een lief moppie.....en dat het dan maar oma's haar mag krijgen.....
Hartstikke gefeliciteerd! Het is een prachtige meid!
Heb ik nu gewonnen met de poll??? Ik had het geslacht goed, tijd niet en naam ook niet echt maar krijg nu natuurlijk extra punten omdat ze dezelfde naam heeft als ik!!!!!!
Yam en Yam-man...gefeliciteerd met jullie kleine, lieve en mooie Danielle

Eindelijk is ze daar dan...
Gefelicitgeerd met je mooie dochter! Het is me wel een bevalling geweest!
Wat een schatje, Yamuna! Ze heeft haar vuistjes samengeknepen alsof ze het daarna flink op het brullen heeft gezet :-) Leuke naam ook, Daniëlle!
Leuke foto, wat een schatje zeg! Mooie naam ook!
quote:Yamuna schreef op 07 januari 2009 @ 15:53:

[...]

ikzelf ben 29 dus dat lijkt me stug
Wat een schatje! En een mooie naam voor een mooi meisje!
had ik toch nog iets goed! De naam! Nouja bijna dan (ik had ingezet op Daniël voor een jongen). Was het Daniël geweest als het wel een jongen was? Volgens mij wel he, want er staat me iets van bij dat je gezegd hebt dat je door een letter te wijzigen/toe te voegen van de jongens- een meisjesnaam kon maken en andersom.

JOEPIE, IK HEB GEWONNEN!
Whatever, I do what I want
Gefeliciteerd Yam met jullie prachtig mooie verse dochter Danielle. Wat een mooie naam hebben jullie gekozen. En wat ziet ze er mooi en blakend uit zo net na de toch wel zware bevalling. Ik wens jullie een geweldige tijd toe met elkaar en vooral veel genieten en liefde geven en je verwonderen en je verbazen. Niet te snel en te veel op de been, daar heb je familie, vrienden en kraamzorg voor!!!

Dikke kus en super veel liefs van Zoyla
Yamuna, wat een ontzettend schattig meisje heb je op de wereld gezet!

Geniet maar fijn van haar, en van alle bewonderende blikken!
Wat fijn dat jullie alweer thuis zijn. En wat een prachtig meiske!
quote:tibor schreef op 07 januari 2009 @ 19:02:

Heb ik nu gewonnen met de poll??? Ik had het geslacht goed, tijd niet en naam ook niet echt maar krijg nu natuurlijk extra punten omdat ze dezelfde naam heeft als ik!!!!!!

Aha vandaar! Ik dacht dat jij een insider was die een foto wilde posten waar de naam al in stond. Van mij krijg je punten hoor.

Yamuna, wat een prachtbaby is Daniëlle. Mooie naam ook. Als ik nu zeg dat ik er op de een of andere manier al vanuit ging dat je een meisje zou krijgen gelooft natuurlijk niemand me?
Ohhhhhhh, Yammie. Wat een geweldig mooi minimensje. Wat zul je trots op haar zijn. Haha, en ik maar roepen dat het een mannetje werd. Ikkon me jou echt niet voorstellen met een meisje (net als je schone zus). Maar hup,daar is ze dan. Geweldig meid, wat een prestatie. En wat een mooie naam. haar naamgenootje zal wel trots zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven