yammini

03-01-2009 11:43 2495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege de grote belangstelling die ik afgelopen dagen/ weken en maanden heb ontvangen ... vind ik dat t een eigen topic verdient

Inmiddels flink overdatum ...

Tegen alle verwachtingen in heeft yammini vanmorgen met zijn pieterpeuterige nageltje in de vliezen gekrast.

WATER !!!

jaja yammini is onderweg !!!

yammini is een ....

Totaal aantal stemmen: 194

Joôntje (38%)
Moidje (62%)
(Ik wil ook... Maar het duurt nog zo lang he? )
Aggut, mijn hormonen beginnen ook helemaal op te spelen :-)
Poep, wie heeft jou gescheten?
Babykoorts op het forum! Ik denk dat er veel uitgesproken kinderwensen/zwangerschappen/baby's aan gaan komen de komende tijd.
Fijn dat je weer thuis bent Yamuna, nu genieten van jullie mooie meisje!
Yam, je bent er maar druk mee, al die updates geven op de topics waar je allemaal meeschrijft! :-)
Ja, die hormonen... en dat terwijl ik echt Heul Hard moet werken voor allerlei deadlines en eigenlijk mijn koppie bij onderzoeksbudgetten moet houden - maar knuistjes en slofjes gaan altijd voor! ;)

RIng, het begin duurt vooral vreselijk lang. Na de 20, 25 weken vind ik het opeens snel gaan! Ik zou de tijd wel even willen stopzetten, ik moet nog heel veel werken en heb nog niks aan babydingen in huis gedaan... *slik*

Komt er nog eens zo'n topic tussendoor fietsen wat me minstens een halve werkweek updaten gekost heeft...

(RIng, ik gun het je heel erg! Het is echt zover voor je het weet!)
Ahhh, wat een schatje Yamuna. Daniëlle, zeer mooie naam zeg.
quote:louise1 schreef op 07 januari 2009 @ 15:33:

Aggut, mijn hormonen beginnen ook helemaal op te spelen :-)Die van jouw ook al??
awwwwwww........ smelt....... mat een mooie meid....

*houd haar eierstokken heftig vast anders klaagt iederenn op het werk dat er zoveel lawaai is!*
Yamuna, prachtig meisje, geweldige naam. Als mijn oudste een meisje was geweest zou ze ook Daniëlle hebben geheten. Maar het werd een jongen dussss.................

Ik wil niet in een cliché vervallen maar laat je flink verwennen zolang er nog mensen om je heen zijn. Ik wilde alles zelf doen, geen kraamhulp en niks en heb daar nu nog spijt van. En geniet elke dag, uur, minuut van Daniëlle want voor je het weet is ze groot. Dat kun je je nu niet voorstellen maar het is echt waar.

Verder nog bedankt, oma en tante, want het was natuurlijk geweldig de afgelopen dagen op het forum. Oké, er zijn de nodige klusjes blijven liggen maar dat komt wel weer goed
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
MM, ik ben zelfs nog bezig met laatste werkloodjes... met 38 weken

Teveel ge-F5-d hier...
quote:Ring1981 schreef op 07 januari 2009 @ 15:34:

Babykoorts op het forum! Ik denk dat er veel uitgesproken kinderwensen/zwangerschappen/baby's aan gaan komen de komende tijd. Terwijl je toch ook zou kunnen denken dat de op z'n zachtstgezegd moeizame conceptie, zwangerschap en geboorte van Daniëlle mensen zou afschrikken... of laten die zich hier niet zien?
quote:wen schreef op 07 januari 2009 @ 15:39:

MM, ik ben zelfs nog bezig met laatste werkloodjes... met 38 weken

Teveel ge-F5-d hier... Oh, Wen, dat is echt mijn schrikbeeld, want mijn eerste is geboren met 38 weken precies en mijn huidige zwangerschap loopt ook op allerlei groeischema's voor... Dan zou ik dus geen verlof hebben gehad en meteen van werk in gebroken nachten doorrollen... *gaat toch maar weer snel aan het werk*

quote:MissMara schreef op 07 januari 2009 @ 15:39:

[...]

Terwijl je toch ook zou kunnen denken dat de op z'n zachtstgezegd moeizame conceptie, zwangerschap en geboorte van Daniëlle mensen zou afschrikken... of laten die zich hier niet zien?

Ik denk het juist wel... Omdat Yamuna zelf ook niet de meest makkelijke conceptie, zwangerschap en bevalling heeft gehad. Dat roept toch herkenning op. Bovendien leeft ze zelf ook heel erg mee met de mensen bij wie het niet gelijk lukt. Er is sprake van een 'gun' factor, denk ik.

MM, het komt vast goed hoor. Voor ik het weet zit ik ook met een enorme buik de dagen weg te staren! Jij en Wen zijn nu eerst aan de beurt!
miss mara... we zijn vrouwen... je krijgt er iets prachtigs voor terug.... dat vergeet je zo
Sorry, ik interpreteerde je opmerking iets anders dan je hem bedoelt, MM. Zal wel zwangerschapsdementie zijn ofzoiets!
Och, wat een schatje.

Mijn eierstokken gaan er niet van rammelen, want zelf maken wil ik nooit meer. Maar zo afgeleverd? Heeeeeel graag.
Ik denk dat MM liever nog even wil wachten Ring
Oh wat een schatje.

Geniet van je kleine meisje yam!

Begint hier ook weer te kriebelen maar moet nog zeker 30 weken :S
Is dat zo? Ik dacht juist dat MM ook met verlof ging/was gegaan een dezer dagen? Dan duurt het toch niet heel lang meer..? Of ben ik nou helemaal abuis?
Hoe oud is jouw moeder Yam? 25?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Klopt, Ring, Ik ben nu bijna 35 weken zwanger, maar mijn verlof gaat pas in als het werk af is! En ik werk gewoon niet hard genoeg omdat ik hormonaal uitgedaagd ben, zeg maar.

Dus ik zou wel wat meer tijd willen voor werk en verlof voordat de baby komt!
Ze ziet er inderdaad helemaal niet oud uit!!! Leuk hoor.
quote:Very Cherry schreef op 07 januari 2009 @ 15:49:

Hoe oud is jouw moeder Yam? 25?ikzelf ben 29 dus dat lijkt me stug
quote:MissMara schreef op 07 januari 2009 @ 15:51:

Klopt, Ring, Ik ben nu bijna 35 weken zwanger, maar mijn verlof gaat pas in als het werk af is! En ik werk gewoon niet hard genoeg omdat ik hormonaal uitgedaagd ben, zeg maar.

Dus ik zou wel wat meer tijd willen voor werk en verlof voordat de baby komt!

Al die zwangeren ook met hun werk! Wen ook al... Steken jullie elkaar aan?!

Succes in ieder geval met de laatste loodjes werk, jullie allebei.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven