Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 16 december 2016 @ 17:07:

Ho ho ho.

In het modtopic schrijft ie dat op anoniem gaat omdat ie zich niet kan vinden in het modereerbeleid.

Ik lees niets over gewone discussies of sneren.

Ik kan me er ook niet in vinden.Was mijn vraag ook aan hem. Ik kon de 2 dingen niet rijmen.
quote:Maccaron schreef op 16 december 2016 @ 17:04:

[...]

Maar het niet met elkaar eens zijn,is ook prima. Het is immers een discussie forum. Wat ik niet oke vind,is dat als je hem een vraag stelt die hem niet bevalt, hij niet met een inhoudelijke reactie terugkomt,maar je het gevoel wil geven dat je wel de allerdomste mens op aarde moet zijn om zoiets te vragen of suggereren.Als je daarna in een topic leest dat jij nooit of nauwelijks een waardeoordeel velt, dan ben je in mijn ogen ongeloofwaardig. Overigens sloeg die slachtoffer reactie van hem nergens op,want hij werd door meerdere forummers half de hemel ingeprezen,maar hij onthoud alleen maar de tegen reacties die hij notabene zelf uitlokt. Zo, ik ben er vanaf.

Ah, oké.

Heb een week of wat geleden even met 'm in de clinch gelegen, en ja ik was het ook niet eens met zijn botte opmerking en wilde uitleg (die ik nooit gekregen heb), maar even daarna had ik een vraag voor 'm waarvan ik dacht dat hij die zou kunnen beantwoorden. Is ook gebeurd, kort as ever, maar dat hoort ook een beetje bij 'm denk ik dan maar. Maar in het laatste topic waar hij meeschreef was ik het weer volledig met hem eens en vind ik hem vooral (behalve dat botte, en hij weet ook dat ik dan vind) erg duidelijk. Misschien omdat hij mijn mening daarin goed omschrijft (waar ik dan weer niet zo goed in ben), maar toch....

Nou ja, ik vond hem niet alleen maar een horkerige botte boer iig.
quote:yasmijn schreef op 16 december 2016 @ 17:07:

Ho ho ho.

In het modtopic schrijft ie dat op anoniem gaat omdat ie zich niet kan vinden in het modereerbeleid.

Ik lees niets over gewone discussies of sneren.

Ik kan me er ook niet in vinden.Nee hoor, dat schrijft hij alleen maar zo om de mods te manipuleren en hen af te leiden van het topic waar het echt om gaat, want hij weet dat hij dingen getypt heeft die toch niet helemaal oke zijn...of op zijn minst twijfelachtig...en daarom bluft hij op deze manier.
quote:Rhae schreef op 16 december 2016 @ 17:06:

[...]

Dat zie ik niet zo eigenlijk. Ik zie hem ook geen waardeoordeel vellen eigenlijk, wel een sterke mening hebben over zaken, maar ik geloof dat dat iets anders is. Al kan dat voor mensen die niet zo zeker in hun schoenen staan als hetzelfde voelen denk ik.Hij zet mensen al snel weg als dom, snedig verpakt. Op het eerste gezicht lijkt dat niet zo maar hij doet dat wel, geraffineerd.
Gezellig hier
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:yasmijn schreef op 16 december 2016 @ 17:09:

[...]

Klets niet zo dom. Je denkt toch niet dat iemand door jou op anoniem gaat

Geen idee idd waar je dat vandaan haalt, maar dat is iets wat ik ook echt niet geloof.
quote:charlottew88 schreef op 16 december 2016 @ 17:11:

Gezellig hier Zie mijn reactie op pagina 66
quote:shisha schreef op 16 december 2016 @ 17:07:

[...]

Precies...hij heeft gewoon een keer een koekje van eigen deeg gekregen, nu heeft hij het gevoel dat hij heeft verloren, maar het was zijn eigen spelletje waarop ik hem heb schaakmat gezet...en hij weet het...en hij kan dus gewoon niet tegen zijn verlies...jammer.

Nou, ik denk meer dat het een optelsom is van de afgelopen paar dagen, hij heel veel gepost en veel tegengas gekregen. Dat valt soms verkeerd en dan verrekt hij/zij en nooit stilletjes. Om daarna weer terug te keren en dan begint de cycles weer opnieuw.

Ik denk niet dat dit jouw verdienste is.
quote:yasmijn schreef op 16 december 2016 @ 17:10:

[...]

Hij zet mensen al snel weg als dom, snedig verpakt. Op het eerste gezicht lijkt dat niet zo maar hij doet dat wel, geraffineerd.Eens.
quote:Elfje112 schreef op 16 december 2016 @ 17:12:

[...]

Zie mijn reactie op pagina 66 Gezien
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:yasmijn schreef op 16 december 2016 @ 17:10:

[...]

Hij zet mensen al snel weg als dom, snedig verpakt. Op het eerste gezicht lijkt dat niet zo maar hij doet dat wel, geraffineerd.Precies...en als je ook maar 1 keertje laat merken dat je daar dwars doorheen kijkt...dan gaat hij als een haas op anoniem...i rest my case.
quote:shisha schreef op 16 december 2016 @ 17:10:

[...]

Nee hoor, dat schrijft hij alleen maar zo om de mods te manipuleren en hen af te leiden van het topic waar het echt om gaat, want hij weet dat hij dingen getypt heeft die toch niet helemaal oke zijn...of op zijn minst twijfelachtig...en daarom bluft hij op deze manier.Oh, kom op zeg. Bij Bugs ben ik er bijna van overtuigd dat ie staat voor wat ie zegt.
quote:shisha schreef op 16 december 2016 @ 17:13:

[...]

Precies...en als je ook maar 1 keertje laat merken dat je daar dwars doorheen kijkt...dan gaat hij als een haas op anoniem...i rest my case.Nee hoor. Er waren velen mensen je al voor hoor.
quote:Fee-de-Goede schreef op 16 december 2016 @ 17:12:

[...]

Nou, ik denk meer dat het een optelsom is van de afgelopen paar dagen, hij heel veel gepost en veel tegengas gekregen. Dat valt soms verkeerd en dan verrekt hij/zij en nooit stilletjes. Om daarna weer terug te keren en dan begint de cycles weer opnieuw.

Ik denk niet dat dit jouw verdienste is.Er moet altijd 1 druppel zijn die de al volle emmer doet overlopen.
zeker in je schoenen staan??? het is toch STEVIG in je schoenen staan? ik ga op anoniem, ik trek het gebrek aan kennis van taal hier niet.
very metal
quote:shisha schreef op 16 december 2016 @ 17:07:

[...]

Precies...hij heeft gewoon een keer een koekje van eigen deeg gekregen, nu heeft hij het gevoel dat hij heeft verloren, maar het was zijn eigen spelletje waarop ik hem heb schaakmat gezet...en hij weet het...en hij kan dus gewoon niet tegen zijn verlies...jammer.Oh puhlease
quote:-KING- schreef op 16 december 2016 @ 17:14:

zeker in je schoenen staan??? het is toch STEVIG in je schoenen staan? ik ga op anoniem, ik trek het gebrek aan kennis van taal hier niet.Néééééééé!!!!! In godsnaam zeg, ik ben blij dat jíj er nog gewoon bent!
quote:Grobbekuiken schreef op 16 december 2016 @ 17:16:

[...]

Néééééééé!!!!! In godsnaam zeg, ik ben blij dat jíj er nog gewoon bent! nou, omdat je zo zeurt.
very metal
Nee King dat mag niet.
quote:-KING- schreef op 16 december 2016 @ 17:14:

zeker in je schoenen staan??? het is toch STEVIG in je schoenen staan? ik ga op anoniem, ik trek het gebrek aan kennis van taal hier niet.Nee, niet doen!
w0w!
very metal
quote:-KING- schreef op 16 december 2016 @ 17:17:

[...]

nou, omdat je zo zeurt.

Mooi, zeuren werkt dus soms wel
quote:Grobbekuiken schreef op 16 december 2016 @ 17:14:

[...]

Oh, kom op zeg. Bij Bugs ben ik er bijna van overtuigd dat ie staat voor wat ie zegt.

Ik vind het helemaal niet erg als hij terugkomt, ik vind het zelfs jammer dat hij niet gewoon blijft en zijn mannetje blijft staan...kom op zeg.

Slappe hap vind ik dit...maar goed...ik vind wel dat iedereen soms een keertje aangesproken moet mogen worden, ik zelf dus ook...bugs dus ook...iedereen.

Het is erg vervelend dat hij dan zo gaat vluchten enzovoort...dat is helemaal niet nodig, hij plaatst zichzelf in deze positie.

Hij heeft nu overigens net bewezen dat hij helemaal niet staat voor wat hij zegt...integendeel.

je kunt het gewoon nalezen.

Hij vroeg een ander om uit de anonimiteit te treden en deed een beetje belachelijk over veilig achter je computerscherm wegduiken en wat doet hij vervolgens zelf?
quote:Star schreef op 16 december 2016 @ 17:15:

[...]

Oh puhlease
quote:-KING- schreef op 16 december 2016 @ 17:17:

[...]

nou, omdat je zo zeurt.Jij bent ook niet erg stevig van je zaak he.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven