Wesco vuilnisbak

07-01-2009 16:57 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met Wesco vuilnisbakken? Ik wil er een gaan kopen, en heb de towerkick op het oog, alleen die heb ik nog nooit in het echt gezien! Of ze hebben dat soort niet, of hij is uitverkocht, dus grijp er steeds naast. Kan hem wel via internet bestellen, maar wil dus eerst wat ervaringen hoor, dus wie o wie kan me meer vertellen?
.
.
Nou, jullie hebben me wel overtuigd. Denk dat ik 'm ga bestellen morgen, want ik wil het al zo lang (vriend nog even overtuigen). Ik moet toch een keer de knoop doorhakken :-).
quote:sinas schreef op 07 januari 2009 @ 22:01:

Oh ja, nog een nadeel, vond ik. Hij is vrij zwaar en de binnenbak staat los. Dus even snel opzij tillen tijdens stofzuigen gaat niet. Moest 'm altijd op zijn zij zetten en dan wegrollen.Geen probleem, ik stofzuig toch nooit .
quote:Mevrouwdekees schreef op 07 januari 2009 @ 18:32:

WIj hebben deze, heerlijke vuilnisbak. Kijk ook vooral online dat scheelt vaak enorm. [afbeelding]

Die hebben wij ook. De roestvrijstalen matte variant.

Na 4 jaar functioneert ie nog super en ziet er nog mooi uit, een " sierraad" voor je keuken.
quote:louise1 schreef op 07 januari 2009 @ 18:45:

Wij hebben een Towerkick en alhoewel ik hem supermooi vind issie niet echt superhandig. Hij is vierkant en als je de zak net iets teveel volpropt (en als niet volgepropt dan zit er altijd wel iets hards in) dan blijft dat achter de moerknoppen (?) van het ijzeren hengsel zitten van de binnenbak. Snap je wat ik bedoel? Ik vind hem dus niet makkelijk leeg te halen want met iets teveel kracht trek je de vuilniszak kapot.Passen er wel gewone vuilniszakken in dit model, of moet je perse Wesco zakken hebben?
Gaat even iets mis .
Nicole van Fokkido,

De eerste alinea van jou bericht was wat mij betreft voldoende geweest hoor, ik hoef al die daaropvolgende reclame niet, want ik ben al voorzien!

Daarnaast: als iemand nou blij is met een namaak product, of dat nu een afvalemmer, een fiets of een stoel is, dan is dat toch prima? Zolang hij/zij maar wéét dat het namaak is!

En lees goed: Waarmee ik niet wil beweren een afvalbak van jullie géén echte is! Jullie zullen de afvalemmers wel goedkoper uit het buitenland halen, zodat jullie hem hier onder de 'normale' verkoopprijs kunnen verkopen. Dat ze daar bij Wesco niet blij mee zijn kan ik mij wel enigszins iets bij voorstellen. Dat ze dan die alinea op een site zetten tja..... Ik ben geen advocaat dus weet niet of dat mag of niet.

Succes in ieder geval!
Mariesophie; wij doen gewone vuilniszakken erin.

Nicole van Fokkido; wij hebben de vuilnisbak bij jullie besteld dus ik hoop en neem aan dat het een originele Wesco is. Hoe kan ik zien of dat dat zo is?
Poep, wie heeft jou gescheten?
OK, gelukkig maar.
Als je bij de Postbank zit: Met Rentepunten kun je hem goedkoper krijgen.
Niet de Towerkick, die is niet via de postbank te krijgen geloof ik. In ieder geval niet in de oudwit uitvoering die wij hebben.
Reclame posting van Fokkido verwijderd ivm reclame.

[edit: wat een enorm domme zin hierboven. Ik bedoel dus: postings verwijderd ivm reclame]
Wij hebben ook de baseboy voor de keuken en een kickboy op zolder. Prachtige vuilnisbakken. De baseboy is soms alleen wel snel vol. Het is een smal 'retro' model.

Ik heb hem online gekocht. Scheelt een hoop hoor. Even zoeken op marktplaats.
Wij hebben, super ding en staat mooi! Heb de pannen ook in dezelfde kleur!

Bij die bank met de blauwe leeuwen kun je hem krijgen voor rente punten. Scheelt nogal in prijs!
Oeps.....oud nieuws geloof ik!
Ik heb hem net besteld! Heb internet afgezocht en uiteindelijk bij i-door gevonden. Daar was hij 229,-. Fokkido/marktplaats heb ik ook overwogen, maar wilde hem gewoon liever bestellen bij een dealer die genoemd wordt op de Wesco site. Hoop dat ik hem snel binnen heb.

Hij is niet goed. Heb hem vanmorgen gekregen, maar er zitten roze vlekken op. Geen idee wat het is, maar ik krijg het er niet af. Wat een gedoe zeg.
Balen zeg. Hoe kan dat nou, roze vlekken???? Ik neem aan dat je al naar leverancier gebeld hebt? Niet teveel zelf aan doen want dan kunnen ze zeggen dat het nu onrepareerbaar is omdat jij er aan hebt zitten klungelen.
Heb gelijk gebeld. Geen idee wat het is. Ik ga d'r inderdaad niet zelf aan zitten rotzooien. Ik krijg volgende week gelukkig een nieuwe.

Geen idee ook wat het is. Lijkt wel of er iets heeft afgegeven ofzo.
Wat balen van je bak! Maar je krijgt dus snel een nieuwe gelukkig.

Ik heb ook een Wesco, een Pushboy. Niet altijd even handig, maar als ik veel weg moet gooien wat 2 handen vergt dan zet ik gewoon de bovenkant er even naast.

Wat iemand al zei, een sierraad voor je keuken!

Voor wat betreft dat moeilijke verplaatsen; ik heb bij het tuincentrum zo'n rijdend rond plateau'tje gekocht waar je een plantenbak op kan zetten. Die staat dus onder de pushboy, je ziet er niks van en ik kan bak heel handig naar de gang rijden als ik wegga (anders ligt de inhoud bij thuiskomst over de vloer, door hond...).
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ik heb inmiddels een nieuwe ontvangen. Lekker snel al gelukkig.

Ik ben erg blij met de bak. Hij staat heel mooi. Moet alleen wel wennen aan de deksel die met een noodgang open klapt als ik het pedaal in trap. Heb de bak ook een stukje van de muur afgezet ander vliegen de stukken uit de muur ben ik bang. Maar verder heel tevreden.
Hahaha, ja, het is echt een heavy duty apparaat :-)

Veel plezier ermee!
Ik heb al ruim 7 jaar de Wesco met pedaal 9 (chroom). Indertijd als cadeau bedongen bij een nieuwe keuken. Ideaal en ziet er nog net zo mooi mooi uit als toen hij nieuw was. En duur? Gaat een levenlang mee volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven