Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
[...]

En daar doen ze dan niets aan? Dat mens is knéttergek.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-12-2016 23:29
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
quote:S-Meds schreef op 17 december 2016 @ 23:15:

[...]

wow, waarom is hier niks mee gedaan, het is een expliciete bedreiging en er is een link met het forum, het forum wordt genoemd, je wordt aangesproken met je nick en diegene noemt haar eigen nick. Waarom vond de moderator dat ze uit het raam moest kijken?Dit! Wat raar dat ze hiet geen actie op wilden ondernemen zeg
quote:MarindaH schreef op 17 december 2016 @ 23:19:

Ik vind het gewoon eng zeg.Dat is ook eng. Dat iemand nog maar zo'n klein virtueel wereldje over heeft dat ze zich genoodzaakt voelt om zo uit haar panty te flippen op FB. Om... een meningsverschil op een forum for f's sake.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 december 2016 @ 23:22:

[...]

Yas en Star ook.was de reden dat er niet ingegrepen werd dat het buiten het forum plaatsvond? serieus? In jouw bericht is duidelijk een link te lezen naar het forum op drie punten: jouw nick, haar nick, en het forum wordt genoemd. daar Moeten ze op ingrijpen
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 december 2016 @ 22:54:

[...]

Nee hoor, die krijgt ze niet. Ik en de drie anderen die die avond vergast werden op zo'n berichtje hebben onafhankelijk van elkaar de integrale inhoud naar de CM gemaild, maar ze deden er niks mee want het was niet op het forum gebeurd. Dus waarom zou ze dan nu ineens wel een ban krijgen.LV, ik heb het lieve topic van tas gelezen tot blz 5 ofzo, toen was ik dat xenofobe gezeik zat. Begrijp ik nu dat het daarna nog verder/grover is gegaan of doel jij nu puur op de fb-berichten van Eindeloos naar jou ooit?
Je bent zelf een theepot
Shit, kom ik thuis na een niet zo'n leuk feestje, is er zo'n leuk topic weg. Ik had al zin in een weekendje Friesland binnenkort.
Er moet iets grondig mis zijn in je bovenkamer, je persoonlijkheid of met je als mens als geheel als je dit soort vuilbekkerij de toetsenbord uit krijgt en verstuurd lijkt me. Dan ben je een Heel Eng Mens.
quote:hebjehaarookweer schreef op 17 december 2016 @ 23:22:

Stapelkrankzinnig. Zowel de tirades als het feit dat daar niks mee gebeurt.racistisch ook
quote:S-Meds schreef op 17 december 2016 @ 23:22:

[...]

wow

echt

wowJa echt he?
[...]

Wát???????????????????????????
% gewijzigd

Ik kom hier kijken omdat ik 't topic van Tass kwijt was en lees dit.

Wat erg. Ik wist dat er fb berichten waren maar had ze niet zo erg verwacht.

Ik had dat toen nooit verwacht.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
[...]

Jezus Yas wat erg
% gewijzigd
quote:charlottew88 schreef op 17 december 2016 @ 23:20:

Wow hoe kan iemand zoiets posten Al was ik zo anti vluchteling en pro Zwarte Piet als de neten, als ik dat soort lui in " mijn kamp(f) " had zou ik zooooooo veel argumenten zoeken om daar vooral maar niet bij te horen. Waar je mee om gaat raak je mee besmet. Het straalt in ieder geval op je af. Wie wil dat nou ? Nou eh,.....ga eens kijken in dat vluchtelingentopic. En vergeet het Sylvana topic ook niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Aha er wordt gewist.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 december 2016 @ 23:13:

[...]ModeratorViva wijzigde dit bericht op 17-12-2016 23:23 met 99%: prive vete - ongepast
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gdallemachtig, ik kan me niet voorstellen dat daar niets mee gedaan word,,

Ik hoop toch dat jullie (Meds en Yas) dit niet over jullie kant laten gaan...
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:Enn schreef op 17 december 2016 @ 23:25:

Aha er wordt gewist.Het verdwenen topic of in dit topic?
quote:Rhae schreef op 17 december 2016 @ 23:24:

Er moet iets grondig mis zijn in je bovenkamer, je persoonlijkheid of met je als mens als geheel als je dit soort vuilbekkerij de toetsenbord uit krijgt en verstuurd lijkt me. Dan ben je een Heel Eng Mens.eens, plus daarbij een racist
ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de fanclub hiervan vindt
Jeetje Yas! Die is goed gek!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Enn schreef op 17 december 2016 @ 23:25:

Aha er wordt gewist.ja, hier dan weer wel. Het andere topic is nog niet weer terug,. Hoe lang is er nodig om op te schonen?
quote:S-Meds schreef op 17 december 2016 @ 23:23:

[...]

was de reden dat er niet ingegrepen werd dat het buiten het forum plaatsvond? serieus? In jouw bericht is duidelijk een link te lezen naar het forum op drie punten: jouw nick, haar nick, en het forum wordt genoemd. daar Moeten ze op ingrijpenNatuurlijk grijpen ze niet in het verschrikkelijk banwaardig/kwetsende woord Patat is immer niet gepost.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:S-Meds schreef op 17 december 2016 @ 23:23:

[...]

was de reden dat er niet ingegrepen werd dat het buiten het forum plaatsvond? serieus? In jouw bericht is duidelijk een link te lezen naar het forum op drie punten: jouw nick, haar nick, en het forum wordt genoemd. daar Moeten ze op ingrijpenNatuurlijk grijpen ze niet in het verschrikkelijk banwaardig/kwetsende woord Patat is immer niet gepost.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Uh.. Waarom hebben jullie zulke (Facebook)vrienden?
quote:lemoos2 schreef op 17 december 2016 @ 23:26:

[...]

Het verdwenen topic of in dit topic?Dit topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven