Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 december 2016 om 00:18
quote:S-Meds schreef op 18 december 2016 @ 00:09:
ook best onthutsend dat deze persoon gewoon nog steeds rondforumt en ontkent dat ze schokkende dingen heeft gezegd in het vluchtelingentopic en daar ook nog in gesteund wordt door haar meelopers. waarom?Omdat zij niet een patatrecept post geplaatst heeft natuurlijk.
ook best onthutsend dat deze persoon gewoon nog steeds rondforumt en ontkent dat ze schokkende dingen heeft gezegd in het vluchtelingentopic en daar ook nog in gesteund wordt door haar meelopers. waarom?Omdat zij niet een patatrecept post geplaatst heeft natuurlijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 december 2016 om 00:20
quote:MevrouwJack schreef op 18 december 2016 @ 00:15:
Het halve forum leest hier mee, dus wissen heeft echt geen zin. Meelezers, meld u Ik was anders wel nét te laat om de daadwerkelijke dreigberichten te lezen. Maarrrr: het ontkennen van bepaalde uitspraken, die daarna fijntjes door iemand werden opgevist uit de krochten van het forum, heb ik wel meegekregen. Het discutabele was al wel bekend hier over de grens.
Het halve forum leest hier mee, dus wissen heeft echt geen zin. Meelezers, meld u Ik was anders wel nét te laat om de daadwerkelijke dreigberichten te lezen. Maarrrr: het ontkennen van bepaalde uitspraken, die daarna fijntjes door iemand werden opgevist uit de krochten van het forum, heb ik wel meegekregen. Het discutabele was al wel bekend hier over de grens.
zondag 18 december 2016 om 00:20
quote:Ttass30 schreef op 18 december 2016 @ 00:17:
Het wordt gewoon in stand gehouden door de mods zelf. Mijn topic is nog niet terug hoelaat ging ie eraf. Alsof er geen possitief geluid mag op de actuele pijler. Viva heeft al een blamage op hun conto betreft de 'donkere' mannen artikel.Daarom niet alleen. Er is veel en veel meer voorgevallen door de jaren heen.
Het wordt gewoon in stand gehouden door de mods zelf. Mijn topic is nog niet terug hoelaat ging ie eraf. Alsof er geen possitief geluid mag op de actuele pijler. Viva heeft al een blamage op hun conto betreft de 'donkere' mannen artikel.Daarom niet alleen. Er is veel en veel meer voorgevallen door de jaren heen.
zondag 18 december 2016 om 00:22
zondag 18 december 2016 om 00:22
zondag 18 december 2016 om 00:23
Ik ben vandaag wel weer wat wijzer geworden. Helaas. Hoe een leuk topic om zeep kan worden geholpen door een stel xenofoben, nadat ik eerst zo blij was dat er eens een keer een positief topic over een stel gastvrije Friezen was. Want over Friezen zijn een heleboel vooroordelen, dat ze stug zijn enzovoort.
Maar ja, een napraattopic, wel over gehoord, nooit aan meegedaan, persoonlijke bedreigingen, een ban aansmeren. Zal ik wel slapen vannacht....
Maar ja, een napraattopic, wel over gehoord, nooit aan meegedaan, persoonlijke bedreigingen, een ban aansmeren. Zal ik wel slapen vannacht....
zondag 18 december 2016 om 00:23
quote:Kootsies schreef op 18 december 2016 @ 00:19:
Ben bang dat ze een ban heeft. Is Yas er nog wel? ik hoop het niet. Ik hoop dat LV irl sociaal bezig is.
Ben bang dat ze een ban heeft. Is Yas er nog wel? ik hoop het niet. Ik hoop dat LV irl sociaal bezig is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 18 december 2016 om 00:24