Leuke meiden gezocht in Groningen

06-01-2009 11:19 9 berichten
Alle reacties Link kopieren

Heyy Viva meiden!!

Ik, gezellige leuke meid van 23 jaar, woon nu ruim een half jaar in Groningen, het bevalt me hier prima!!

Voorheen woonde ik in Utrecht en ik mis zo af en toe de gezelligheid om met wat meiden leuke dingen te doen. Bijvoorbeeld naar de bios te gaan, wijntje te drinken en natuurlijk lekker kletsen over van alles en nog wat.

Woon jij ook in (de omgeving) Groningen en vind je het leuk om eens gezellig op stap te gaan, laat maar even horen!
Hej!

Wat een leuke post. Ik ben 21 en woon en studeer in groningen, heb een vaste vriendinnengroep maar wil graag ook nog wel wat meer mensen leren kennen. Mijn zus woont trouwens in Utrecht. Kortom als het je wat lijkt kunnen we eens kletsen!

groetjes!
Lijkt me gezellig! ik woon overigens niet in de stad zelf, maar werk er wel.

Groetjes
Hey,

Ik ben 23 jaar en woon ook in Groningen!

Lijkt me leuk om nieuwe meiden te ontmoeten!
Mijn msn is: xs2marieke82@live.nl.

Voeg me maar toe als het jullie leuk lijkt eens te kletsen. : )
Hey,

Ik ben 27 jaar en woon in de buurt van Groningen.

Het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen.

Dit is mijn mail adres: xsxaxsx@hotmail.com

Greetz,

Sacha
Hi allemaal!

Eindelijk een bericht van meiden van mijn leeftijd! Ben zelf 24 jaar, geboren en getogen in de provincie Groningen en nu zelf woonachtig in de stad.

Lijkt me erg leuk om eens meer meiden in de stad te ontmoeten! Is het een idee om naar één iemand de adressen te sturen, zodat zij het naar iedereen kan sturen? Zo hoeft niemand z'n emailadres hier te posten..

Groetjes Bienelien
Hoi meiden! Ik ben 26 jaar en woon over anderhalve week officieel in Groningen, met mijn vriend. Lijkt me erg leuk om met jullie in contact te komen!

Groetjes,

Marlous
Wat een leuk bericht! Ik (26 jaar) woon zelf in Leeuwarden en studeer in Groningen. Het lijkt me leuk om meer mensen in Groningen te ontmoeten!

xxx Lotte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven