Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Pin schreef op 17 december 2016 @ 08:58:

Ja ik ook. Maar ik ben op m'n telefoon. En dan zit dat kruisje onder de vorige/volgende pijltjes. < >

Kan er niet op klikkenOh, bij mij wel. Ook op mijn telefoon.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik word gek van de almaar terugkerende advertentie van SBS6. Ik kan X aanklikken wat ik wil maar het komt steeds weer terug.
quote:gizzmo-returns schreef op 17 december 2016 @ 09:16:

Ik word gek van de almaar terugkerende advertentie van SBS6. Ik kan X aanklikken wat ik wil maar het komt steeds weer terug.Het is een plaag, niet in het voordeel van SBS6.
Nou, bij deze dan. Ik heb een gek lettertype op Viva. Leest onprettig en ik zou graag mijn oude, vertrouwde lettertype weer terug willen hebben.
quote:Avondzon schreef op 18 december 2016 @ 20:01:

Nou, bij deze dan. Ik heb een gek lettertype op Viva. Leest onprettig en ik zou graag mijn oude, vertrouwde lettertype weer terug willen hebben.Ik vraag me af of je hier een ander antwoord krijgt dan in het mod-topic
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-12-2016 10:20
Reden: off- topic
% gewijzigd
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-12-2016 10:41
% gewijzigd
Ik heb ook ineens een ander lettertype dan normaal.
Ik krijg sinds het weekend regelmatig een heel raar beginscherm van het forum, kleine lettertjes en indeling is heel raar. Net zat ik een topic te lezen en deed ie het ook toen ik door wilde naar de volgende pagina, is niet fijn!
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-12-2016 10:40
% gewijzigd
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-12-2016 10:40
% gewijzigd
Ik vind het lettertype ook niet fijn.

Te klein!
Het lettertype lijkt inderdaad bij sommige forummers te zijn veranderd. Dit vinden wij vreemd, aangezien er werkelijk geen enkele aanpassingen zijn gedaan, het blijft daarom een groot mysterie. Wellicht dat het toch ligt aan het type webbrowser. Aangezien de technische dienst druk bezig is met re-design van het forum, heeft dit momenteel geen prioriteit. Wij vragen jullie nog even geduld te hebben tot dat het nieuwe forum "live" gaat. Hierover wordt als er meer bekend is uiteraard gecommuniceerd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hoezo is het off topic wanneer ik meld dat ik ook last heb van dat gewijzigde lettertype?
De balken met 'start een nieuw topic' in de diverse rubrieken (heb 'reizen, relaties en digi geprobeerd) werken niet. Je kunt er op klikken, er gebeurt niks. Ook niet als je op het v knopje klikt.

Ik denk dat Rudolph en Irene met hun advertentie de boel blokkeren?

In de startpagina kan ik wel op die knop klikken, waarna er een uitklapmenu komt en ik de juiste rubriek kan kiezen.
Er staat bij mij boven in beeld een reclame van Veronica, voor de Epic Eighties night, die niet weg te klikken is. En zelfs als ik ver onder die reclame op een topic klik, dan word ik alsnog gelijk doorgestuurd naar hun website.
Ik kan geen nieuw topic meer openen door de e.t. Reclame. Ik forum op mobiel.
Ja, ik bedoel dezelfde reclame. Hij lijkt nu weg te zijn.
Veronica heeft het stokje overgenomen van SBS..
quote:Barbaa schreef op 20 december 2016 @ 14:20:

Hoezo is het off topic wanneer ik meld dat ik ook last heb van dat gewijzigde lettertype? Mijn berichten zijn ook verwijderd ivm offtopic. Nou ja, ik ging er toch al niet vanuit dat er iets zou veranderen.
Mijn melding over die SBS reclame werd op het modtopic verwijderd ivm off topic want dat moest hier, nu plaats ik het hier gebeurt er geen hol hier.
Ik word gek van die Veronica reclame die bij elke pagina weer in beeld springt. Heel irritant
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
quote:Juniper_ schreef op 27 december 2016 @ 13:24:

Ik word gek van die Veronica reclame die bij elke pagina weer in beeld springt. Heel irritantIk ook. Zie hem liever niet moet ik zeggen.
quote:Juniper_ schreef op 27 december 2016 @ 13:24:

Ik word gek van die Veronica reclame die bij elke pagina weer in beeld springt. Heel irritantIk ook..en kan dan niet meer normaal mobiel forummen
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Wanneer wordt er nu eens wat aan die veronica reclame gedaan?

Je zou toch denken dat het na 2+ dagen van klachten wel opgelost zou zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven