zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Kinderwagen weet ik nog niet, denk een Mutsy. Heb wel veel op internet gekeken maar vind t toch leuker om in een winkel te gaan kijken maar dat vermijd ik nu een beetje. Kinderkamer weet ik al wel ongeveer wat ik wil.

Ik vind zoveel dingen leuk, als ik zwanger ben kan ik eindelijk echt iets kopen!

Nog een week tot NOD.
Ik ben dus echt al heel lang weg van de Bugaboo Cameleon. De classic plus dark khaki.

Man en ik zijn beiden niet heel lang dus voor ons is dit een goede wagen. Daarbij vind ik het design en het gebruiksgemak geweldig! Kan niet wachten tot ik hem eindelijk kan kopen haha
Ik ben ook verliefd op de Joolz! En laatst al gehoord dat m'n moeder wel mee wil betalen aan de kinderwagen als het zover is, dus komt goed! Nu nog zwanger raken!
Swirls, hoe was het vandaag bij de gynaecoloog? Al iets meer duidelijkheid over hoe en wat?

Ik kwam er van de week achter dat ik de ovulatietesten verkeerd heb gebruikt de vorige keren Ik testte altijd met ochtendurine, maar nu las ik dat het beter is om juist niet met ochtendurine te testen. Nu dus maar 's avonds na het werk testen. Tot nu toe nog geen positieve test, dus we testen en seksen nog maar even door
Knotje, wat lief dat je ernaar vraagt!

Was een intake dus nog niet super spannend. Alles in kaart gebracht van vruchtbaarheidsproblemen in de familie tot hoe vaak per week we seks hebben (awkard!). Vervolgstappen zijn bloedonderzoek voor mij en mijn man zijn zaad wordt ook onderzocht. Daarna inwendig onderzoek voor mij en daarna wordt vervolgbehandeling bepaald. Vind het best heftig toch wel. Allemaal foldertjes meegekregen om te lezen.. Bluh

Die ovulatietesten kan je inderdaad beter niet met ochtendurine doen. Maar ach, zolang je regelmatig sekst moet het goed zitten toch? Hihi
Dubbele post
Spannend, Swirls! Lijkt me ook wel heftig, al die onderzoeken. Maar wel fijn dat er iets gaat gebeuren. Hopelijk krijgen jullie nu wat meer duidelijkheid

Haha, ja dat is waar! Dat doen we ook, dus we wachten het maar af
Spannend swirls! Kan me voorstellen dat het heftig is. Hopelijk komt er snel duidelijkheid en passende hulp zodat je snel zwanger bent!

Haha knotje dat is niet handig maar inderdaad gewoon regelmatig seksen, dat is belangrijker dan de ovulatie testen goed doen

Chantilly en dekentje, jullie nod komt er weer aan, ik duim voor een positieve test!
Spannend Swirls, die onderzoeken.. Hopelijk komt er iets uit waar je mee verder kunt!

Haha Knot, ik doe altijd na het werk de testjes. 2-4 uur niet drinken en dan maar testen.

Mocht de ovu test dan positief zijn, test ik de volgende ochtend met een clearblue ovu test, met zo'n smiley.

Die kun je wel met ochtendurine doen.

Zo had ik echt bevestiging.. Die streepjes maken me soms onzeker

Hier is zaterdag mijn NOD, maar ik vrees met grote vrezen..Temperatuur is al iets gedaald, 2x een dip gehad. Snap er even niets van..

Nou ja, mocht ik ongesteld worden, dan kan ik ana de Gluhwein in Dusseldorf zaterdag en zondag..
Ik heb alweer af en toe lage rugpijn. Vorige 2 ronden ook voor menstruatie dus zie t somber in. Maarja wie weet..

Mijn NOD is maandag denk ik.
Wat spannend Swirls. Fijn dat er meteen onderzoek wordt gepland, maar hopelijk is het niet al te killing voor je libido...

Sfietje hoe gaat het bij jou, al bijna tijd om de medicijnen af te bouwen? En voor Chantilly en Dekentje, hopelijk geen menstruatie en geen gluhwein .
happiness = reality - expectations
Hier gaat het langzaamaan wat beter. Ik heb het zwaarste medicijn afgebouwd en dat gaat best goed. Wel een stuk misselijker nu weer, maar minder suf. Ben alleen bang dat ik er vanuit moet gaan dat ik de hele zwangerschap misselijk blijf, dus het is een beetje zoeken in wat ik wel kan doen en wat te veel is, waardoor ik misselijker ben of meer moet overgeven. Helaas is die grens dun en snel bereikt. Maar al met al gaat het echt wel beter dan in het begin, zo voelt het door de mindering van medicijnen echter nog niet helemaal
Wat fijn dat het iets beter lijkt te gaan Sfiet.. Het blijft rot, niemand verwacht dit mee te maken. Je gaat ervan uit op een fijne roze/blauwe wolk te zitten, maar daar donder je dus snel vanaf.

Mijn schoonzus was tot week 17-18 misselijk. Daarna was het ineens afgelopen. Ik hoop zo dat ook jij een misselijkvrije periode hebt.

Hier is het wachten op morgen. Mijn temperatuur is weer behoorlijk gestegen.. Afwachten dus. Neem tampons en een test mee naar Dusseldorf morgen In ieder geval voorbereid.
Dank je wel chantilly! Ik hoop dat dat voor mij ook geldt. Ben nu 16,5 week dus dan is het misschien toch bijna voorbij.

Wat spannend, ik duim voor je dat je niets mag drinken daar veel plezier in dusseldorf alvast!
Hier wordt her gluhwein vandaag

Jammer, ik baal behoorlijk, maar de teleurstelling vorige ronde was erger. Het scenario huisarts speelt wel steeds vaker door mijn hoofd.. zijn nu 6,5 maand bezig en heel eerlijk had ik toch al wel een positieve test verwacht. Zeker omdat ik gewoon regelmatig ben, ik weet wanneer ik ovuleer en we alles verder 'goed' doen..

Nou ja, alles maar verdrinken in Düsseldorf
Wat jammer, Chantilly! Snap heel goed dat je baalt! Ik had het je zo gegund! En wat betreft de huisarts, ik heb daar ook al over nagedacht. Het kan geen kwaad om gewoon eens langs te gaan en het voor te leggen toch? Hopelijk valt het mee met de krampen en kun je toch genieten in Düsseldorf!
Wat jammer chantilly ook ik had het je zo gegund
Chantilly, wat jammer! Ik hoopte het zo voor je. Overleg met de huisarts kan nooit kwaad. Ik ben in ieder geval blij dat wij dat wel gedaan hebben
Hier ook ongesteld

Ben wel weer erg regelmatig, ga de ovulatie testen even laten aankomende ronde. Kijken hoe dat bevalt.

Dat wordt 2017 Chantilly, ik doe met je mee
Wat balen dekentje
Balen dekentje! Dat 2017 maar ons jaar mag worden

Knot is nu onze hoop op een positieve test in 2016!
Ja daar gaan we voor Chantilly!

De hoop is op jou gevestigd Knotje!!
Haha, knotje, voel je de druk al?

En inderdaad: op naar 2017!

@ dekentje: dikke knuffel, het is toch balen dit!
Haha inderdaad, er ligt geen druk op hoor knotje;-)

Maar ook ik hoop op nog een positieve test in 2016!

En de rest in 2017:)
Jammer, Dekentje!

Haha, ik hoop dat ik jullie en mezelf mag verblijden over ruim een week! Deze keer heb ik de ovulatietesten wel goed gebruikt Gister was ie duidelijk positief en voor de zekerheid vanmorgen nog eens getest en die was weer veel lichter. We hebben dus een gezellig weekend gehad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven