Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 19 december 2016 om 12:54
quote:Eleonora-1 schreef op 19 december 2016 @ 12:50:
[...]
Ik zag 'm.
Práchtig was 'ie.
Ik zag dat je 'm beloond hebt ook.Ja ik hoop dat er iets met de beloning gedaan wordt. En dat het niet verdwijnt in de bekende VivaBermudadriehoek.
[...]
Ik zag 'm.
Práchtig was 'ie.
Ik zag dat je 'm beloond hebt ook.Ja ik hoop dat er iets met de beloning gedaan wordt. En dat het niet verdwijnt in de bekende VivaBermudadriehoek.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 19 december 2016 om 12:55
maandag 19 december 2016 om 12:59
quote:S-Meds schreef op 19 december 2016 @ 12:57:
oh ja wat een gezelligerd is dat. en ik zag dat jeweettoch, die van de schattige priveberichten op facebook gewoon meeforumt. kent geen schaamte ofzo.Nee joh, anderen hadden toch een ban dus zij heeft "niets" gedaan. Dus waarom je schamen?
oh ja wat een gezelligerd is dat. en ik zag dat jeweettoch, die van de schattige priveberichten op facebook gewoon meeforumt. kent geen schaamte ofzo.Nee joh, anderen hadden toch een ban dus zij heeft "niets" gedaan. Dus waarom je schamen?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 19 december 2016 om 13:02
quote:-Kia-Ora- schreef op 19 december 2016 @ 12:59:
[...]
Nee joh, anderen hadden een ban dus zij heeft "niets" gedaan.ik vind dat toch raar, iedereen weet nu wat ze heeft gedaan, ik denk dat het dan normaal is dat je je schaamt. Misschien zal je excuus willen maken, maar als je dat niet durft kan je toch een nieuwe nick nemen?
[...]
Nee joh, anderen hadden een ban dus zij heeft "niets" gedaan.ik vind dat toch raar, iedereen weet nu wat ze heeft gedaan, ik denk dat het dan normaal is dat je je schaamt. Misschien zal je excuus willen maken, maar als je dat niet durft kan je toch een nieuwe nick nemen?
maandag 19 december 2016 om 13:02
maandag 19 december 2016 om 13:04
maandag 19 december 2016 om 13:04
quote:S-Meds schreef op 19 december 2016 @ 13:02:
[...]
ik vind dat toch raar, iedereen weet nu wat ze heeft gedaan, ik denk dat het dan normaal is dat je je schaamt. Misschien zal je excuus willen maken, maar als je dat niet durft kan je toch een nieuwe nick nemen?Dit begrijp ik ook echt niet inderdaad. Schaamteloos.
[...]
ik vind dat toch raar, iedereen weet nu wat ze heeft gedaan, ik denk dat het dan normaal is dat je je schaamt. Misschien zal je excuus willen maken, maar als je dat niet durft kan je toch een nieuwe nick nemen?Dit begrijp ik ook echt niet inderdaad. Schaamteloos.
maandag 19 december 2016 om 13:08
maandag 19 december 2016 om 13:09
maandag 19 december 2016 om 13:10
quote:S-Meds schreef op 19 december 2016 @ 13:02:
[...]
ik vind dat toch raar, iedereen weet nu wat ze heeft gedaan, ik denk dat het dan normaal is dat je je schaamt. Misschien zal je excuus willen maken, maar als je dat niet durft kan je toch een nieuwe nick nemen?Ja, bizar.
[...]
ik vind dat toch raar, iedereen weet nu wat ze heeft gedaan, ik denk dat het dan normaal is dat je je schaamt. Misschien zal je excuus willen maken, maar als je dat niet durft kan je toch een nieuwe nick nemen?Ja, bizar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 19 december 2016 om 13:13
quote:S-Meds schreef op 19 december 2016 @ 13:06:
schaamte is toch echt een normale psychologische reactie, als je dat niet hebt dan is dat best zorgelijkJa ik vind dat soort mensen eng.
schaamte is toch echt een normale psychologische reactie, als je dat niet hebt dan is dat best zorgelijkJa ik vind dat soort mensen eng.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 19 december 2016 om 13:14
quote:Eleonora-1 schreef op 19 december 2016 @ 13:13:
Kijk uit hoor, voor je het weet wordt je ware gezicht getoond en weet iedereen wat je ex van je denkt.
Echt uitkijken.
Mijn pb staat open.
Ook voor evt sneren die ik ga missen want moet naar de kapper.
Kijk uit hoor, voor je het weet wordt je ware gezicht getoond en weet iedereen wat je ex van je denkt.
Echt uitkijken.
Mijn pb staat open.
Ook voor evt sneren die ik ga missen want moet naar de kapper.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 19 december 2016 om 13:19
quote:_Inkie_ schreef op 19 december 2016 @ 13:16:
[...]
Nou zeg ik lees hem net.En het staat er nog steeds dan is de mod van dienst wel opeens haar gummetje kwijt.
[...]
Nou zeg ik lees hem net.En het staat er nog steeds dan is de mod van dienst wel opeens haar gummetje kwijt.
maandag 19 december 2016 om 13:21
quote:barbaracartland schreef op 19 december 2016 @ 12:12:
Ik begrijp dat de negeerfunctie met een reden bedacht is, maar ik vind het echt heel moeilijk om niet op de man te reageren als ik de bedreiger nu weer eindeloos zie posten. Ik ben daar een beetje kinderachtig in.Ik kon het niet laten. Zullen de hormonen wel zijn.
Ik begrijp dat de negeerfunctie met een reden bedacht is, maar ik vind het echt heel moeilijk om niet op de man te reageren als ik de bedreiger nu weer eindeloos zie posten. Ik ben daar een beetje kinderachtig in.Ik kon het niet laten. Zullen de hormonen wel zijn.