Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Bah ik word misselijk van jullie gepraat
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ja zeg, hoor 's! Ik slijmde alleen maar verder op wat Star zei heur
quote:Grobbekuiken schreef op 19 december 2016 @ 15:44:

Ja zeg, hoor 's! Ik slijmde alleen maar verder op wat Star zei heur
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik wilde vanavond spaghetti bolognese eten maar na de posts over slijmdraden heb ik daar geen trek meer in
quote:charlottew88 schreef op 19 december 2016 @ 15:48:

Ik wilde vanavond spaghetti bolognese eten maar na de posts over slijmdraden heb ik daar geen trek meer in Is anders heel natuurlijk hoor! Slijmdraden uit een vrouwelijk lichaam.

Ik wilde vanavond spaghetti bolognese eten maar na de posts over slijmdraden heb ik daar geen trek meer in Carbonara dan maar.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Volgens mij is de volgende ban voor op de man spelen ook onder constructie..

Ik wilde vanavond spaghetti bolognese eten maar na de posts over slijmdraden heb ik daar geen trek meer in

Jij bofkont.

Ik wilde vanavond de liefde bedrijven met mijn wettige echtgenoot maar na een blik op de plista heb kan ik mijn tampons niet meer met onschuldige blik bekijken. En dat mixt zich in mijn hoofd tot een eng soepje waarin mijn eerdergenoemde wettige echtgenoot steeds meer op prins Charles gaat lijken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:paulaner schreef op 19 december 2016 @ 15:56:

Volgens mij is de volgende ban voor op de man spelen ook onder constructie..Waar?
quote:Rhae schreef op 19 december 2016 @ 16:00:

[...]

Waar?De discussie met jou in het oude man topic.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 19 december 2016 @ 15:23:

[...]

Vraag zure visgleuf of ze een alarm voor je kan maken.
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
quote:Ikhierhuh schreef op 19 december 2016 @ 15:27:

[...]

Zure Visgleuf een alarm vragen? Ai, waar ben ik?Weet waar je aan begint .
quote:Zure_Visgleuf schreef op 19 december 2016 @ 16:06:

[...]

Wij roepen, jij draait!
Ik had een waarschuwing. Wat is het volgende level in het vivabanaansmerenspel?
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 19 december 2016 @ 16:15:

Ik had een waarschuwing. Wat is het volgende level in het vivabanaansmerenspel?wat had je voor ernstigs gezegd?
Op pijler thuis staat een topic waarvan er al ergens een is.

Misschien dat een van jullie dat leuk vind om lief te zijn zo vlak voor de feestdagen?

De oude staat op pijler eten.

Normaal zou ik een pb doen aan de TO, maar dat kan bij deze niet.

Ik heb elders suggesties al ingevoerd. Ik ben zelf op zoek en die topic heb ik zelf niet nodig.

Ik heb op de site van OKOKO wel de categorie SAUZEN, KOOKBOEKEN en CHEFS ontdekt voor eigen gebruik en lekkere maar simpele gerechten die heel feestelijk zijn.

Laat deze melding mijn zoveelste kerstwens zijn.

Eet feestelijk smakelijk en makkelijk en gezond. Nou ja, er staan ook een paar dingen bij die bij lekker lui kunnen passen zonder dat er teveel kilo's uit rollen.

EDIT: Oeps vergeten... Het gaat om recepten voor 1 persoon.
quote:S-Meds schreef op 19 december 2016 @ 16:15:

[...]

wat had je voor ernstigs gezegd?Iets over eindeloze normen en waarden.
quote:SuzanneSuus schreef op 19 december 2016 @ 15:04:

[...]

Ik ben aan het werk maar ik heb de kerstboom in je tuin gezet hoorGelukkig, ik bedoel, prrrrima dat je iets leent maar het is bijna wéér kerst.....
quote:BridgetteDubois schreef op 19 december 2016 @ 15:49:

[...]

Is anders heel natuurlijk hoor! Slijmdraden uit een vrouwelijk lichaam.
quote:paulaner schreef op 19 december 2016 @ 15:50:

[...]

Carbonara dan maar.
quote:feow schreef op 19 december 2016 @ 15:56:

[...]

Jij bofkont.

Ik wilde vanavond de liefde bedrijven met mijn wettige echtgenoot maar na een blik op de plista heb kan ik mijn tampons niet meer met onschuldige blik bekijken. En dat mixt zich in mijn hoofd tot een eng soepje waarin mijn eerdergenoemde wettige echtgenoot steeds meer op prins Charles gaat lijken.
quote:feow schreef op 19 december 2016 @ 15:56:

[...]

Jij bofkont.

Ik heb trouwens niets gelezen hier, maar zie dat van gisteren sommige dingen wel te lezen zijn, maar is dus helemaal langs mij heen gegaan.

Jullie ook smakelijk eten!
quote:S-Meds schreef op 19 december 2016 @ 16:15:

[...]

wat had je voor ernstigs gezegd?

Iets met dat de intentie niet telt maar het resultaat. En dat eindeloze intenties niet top zijn. Ofzo.

Nou. Denken kan ik niet meer. Dus ik beroep me op ontoerekeningsvatbaar.

Die met die hoofdletters op dat topic komt meook bekend voor.
quote:Grobbekuiken schreef op 19 december 2016 @ 16:13:

[...]

Wij roepen, jij draait!Uiteraard lief kuikentje. Ik sta graag voor jullie klaar .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven