Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Maccaron schreef op 19 december 2016 @ 18:25:

[...]

Je hebt een slimme zoon!Zeg dat. Ik ben uiteraard allang blij dat hij alles zonder gemopper proeft, dus als dat met de voorwaarde moet dat alles bij voorbaat niet lekker is, ben ik akkoord
quote:Amaqanda schreef op 19 december 2016 @ 18:26:

[...]

Ik ben vegetariër, dus voor mij niet zo handig nee

Maar geen probleem verder hoor, ik doe het prima op een broodjeAh zo!! Hahahah Ja, begrijp ik.
quote:charlottew88 schreef op 19 december 2016 @ 18:26:

[...]

Heerlijk ben je
quote:Amaqanda schreef op 19 december 2016 @ 18:24:

Hier trouwens zuurkool en voor mij een broodje.

Werken en mijn allerliefste client had zo de spekjes door de zuurkool gemieterd. De schat.Ach hij wilde helpen, de schat. Bij mij op het werk willen ze ook altijd helpen (de cliënten van het beschut werken dan he, die herbergen we ook nog). Meestal helpen ze me van de wal in de sloot maar ik waardeer de intentie .
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 december 2016 @ 18:28:

[...]

Ach hij wilde helpen, de schat. Bij mij op het werk willen ze ook altijd helpen (de cliënten van het beschut werken dan he, die herbergen we ook nog). Meestal helpen ze me van de wal in de sloot maar ik waardeer de intentie .

De lieverds

Ik kan er ook geen seconde wakker van liggen hoor.
Oh en had ik al hysterisch geroepen dat het zo heerlijk is om gewoon lekker te kunnen werken zonder de doem boven mijn hoofd dat ik over twee weken weg moet???? Ja he???? Nou dan roep ik het gewoon lekker nog een keer.
Sneetje perineum... Ik las het eerst in de zin van 'sneetje brood' ....
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 december 2016 @ 18:31:

Oh en had ik al hysterisch geroepen dat het zo heerlijk is om gewoon lekker te kunnen werken zonder de doem boven mijn hoofd dat ik over twee weken weg moet???? Ja he???? Nou dan roep ik het gewoon lekker nog een keer.
Het is echt een genot. Achteraf zie ik pas hoe dat zwaard van Damocles mijn welbevinden beïnvloed heeft. Mijn zere knie is ineens helemaal over en de mist in mijn hoofd is ook verdwenen.
Stamcafé dicht?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 19 december 2016 @ 18:39:

Stamcafé dicht?Oh zat ik verkeerd? Sorry. Ik weet het ook allemaal niet zo goed meer, ik ben zo lang weg geweest.
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 december 2016 @ 18:41:

[...]

Oh zat ik verkeerd? Sorry. Ik weet het ook allemaal niet zo goed meer, ik ben zo lang weg geweest.

[...]

Oh zat ik verkeerd? Sorry. Ik weet het ook allemaal niet zo goed meer, ik ben zo lang weg geweest.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:_Inkie_ schreef op 19 december 2016 @ 17:06:

[...]

Ik weet alleen niet zeker of ze alleen de overledenen bedoelden of de mensen die zwemmend in leven probeerden te blijven maar dat doet eigenlijk niet eens ter zake.

Ik wil dit toch even nuanceren: de term dobberneger komt van Geenstijl en slaat op de kansarme Afrikaanse asielzoeker/vluchteling in een krakkemikkig bootje op de Middellandse Zee. Het heeft niets te maken met dood of verdrinking.

Dus.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

[...]

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Zó! Kut zeg!

Oh...wacheffe....begrijp ik hoop ik verkeerd....je kan blijven?
quote:ThunderassMan schreef op 19 december 2016 @ 18:51:

[...]

Ik wil dit toch even nuanceren: de term dobberneger komt van Geenstijl en slaat op de kansarme Afrikaanse asielzoeker/vluchteling in een krakkemikkig bootje op de Middellandse Zee. Het heeft niets te maken met dood of verdrinking.

Dus.Vreselijk woord, hoe het ook bedoeld wordt. Ik kan er niks positiefs uithalen.
quote:Grobbekuiken schreef op 19 december 2016 @ 18:55:

[...]

Zó! Kut zeg!

Oh...wacheffe....begrijp ik hoop ik verkeerd....je kan blijven?

Jahaaa

Foutje van HR

[...]

Oh en had ik al hysterisch geroepen dat het zo heerlijk is om gewoon lekker te kunnen werken zonder de doem boven mijn hoofd dat ik over twee weken weg moet???? Ja he???? Nou dan roep ik het gewoon lekker nog een keer.Fijn zeg, had het al gelezen maar nog gefeliciteerd met je aanstelling, das mooi tegenwoordig

[...]

Dus.

Alleen gaat het nogal vaak mis met krakkemikkige bootjes en liggen ze toch in het water.

En na alle commotie is dit nuancering?
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 december 2016 @ 18:57:

[...]

Jahaaa

Foutje van HR Joehoeoeoeoeoeoeoeoe!!!! Gefeliciteerd!

[...]

Dus.O, waar is de nuance? komt die nog?
quote:Amaqanda schreef op 19 december 2016 @ 18:56:

[...]

Vreselijk woord, hoe het ook bedoeld wordt. Ik kan er niks positiefs uithalen.

Dat kan en mag uiteraard. Ik wilde alleen even zeggen dat het ieg niets met doodsverwensingen te maken heeft.

Ik schaar het onder de categorie woordgrapjes:

Cijferneuker/boekhouder

Bureauhengst/kantoormedewerker

Bromsnor/politieagent

Zandhaas/soldaat

Boomknuffelaar/LV

Enzo.

Gezien het onderwerp, begrijp ik natuurlijk wel dat eenieder daar zo z'n eigen mening over zal hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven