zomer2016
donderdag 18 februari 2016 om 08:15
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.
De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!
NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld
Deze meiden zijn zwanger
NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren
21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling
Voor het aanpassen van de tabel:
Kom je er niet uit, geef een gil!
De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!
NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld
Deze meiden zijn zwanger
NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren
21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling
Voor het aanpassen van de tabel:
Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
dinsdag 20 december 2016 om 09:13
dinsdag 20 december 2016 om 09:43
Een heerlijk weekend gehad!
Ik bedoelde met huisarts scenario meer dat ik vrees dat we over een half jaar daar toch terecht gaan komen. Niet dat we de stap nu al willen/gaan maken
Voor nu heeft het geen nut om de stap te maken, ik ben regelmatig, ovuleer zeker en mijn Luteale fase is OK.
Mochten we trouwens de stap moeten maken, dan is man degene die vooraan staat
Kinderwens gaat voor alles wat dat betreft.
Ik bedoelde met huisarts scenario meer dat ik vrees dat we over een half jaar daar toch terecht gaan komen. Niet dat we de stap nu al willen/gaan maken
Voor nu heeft het geen nut om de stap te maken, ik ben regelmatig, ovuleer zeker en mijn Luteale fase is OK.
Mochten we trouwens de stap moeten maken, dan is man degene die vooraan staat
dinsdag 20 december 2016 om 11:06
dinsdag 20 december 2016 om 13:40
Dan heb ik je verkeerd begrepen, Chantilly! Ik weet niet of ik zou kunnen wachten tot mei/juni. Vooral omdat m'n luteale fase toch wel wat schommelt en soms te kort is, ben ik heel benieuwd of het allemaal goed zit. Vriendlief staat ook wel open voor verdere onderzoeken, maar hij gaat er nu nog vanuit dat het ons zelf gaat lukken. En voor nu heb ik ook nog genoeg vertrouwen in deze ronde. We wachten af!
dinsdag 27 december 2016 om 10:45
Allemaal een goede kerst gehad? Hier wel kunnen genieten, maar het wassen helaas wel te druk eigenlijk, dus heb weer elke dag overgegeven. Gelukkig vandaag heel rustig aan, hoop dat de misselijkheid weer een beetje zakt.
Heb 5 januari de 20 weken echo, ben echt aan het afvallen tellen. Zal zo blij zijn als ik op de helft ben:)
Knotje hoe is het met jou? Vandaag je nod toch? Ik duim hier voor je!
Heb 5 januari de 20 weken echo, ben echt aan het afvallen tellen. Zal zo blij zijn als ik op de helft ben:)
dinsdag 27 december 2016 om 10:45
Allemaal een goede kerst gehad? Hier wel kunnen genieten, maar het wassen helaas wel te druk eigenlijk, dus heb weer elke dag overgegeven. Gelukkig vandaag heel rustig aan, hoop dat de misselijkheid weer een beetje zakt.
dinsdag 27 december 2016 om 18:06
@Sfietje, wat naar zeg dat je nog steeds zo aan het overgeven bent. Gelukkig wel bijna op de helft!
@Knotje: ik ben benieuwd, hopelijk blijft je NOD ook lekker je NOD en is het resultaat een positieve test!
Vrijdag hebben we de tweede afspraak bij de gynaecoloog. Dan worden de uitslagen van mijn bloedonderzoek en mijn man zijn zaadonderzoek besproken. Ik vind het toch wel een beetje spannend.
@Knotje: ik ben benieuwd, hopelijk blijft je NOD ook lekker je NOD en is het resultaat een positieve test!
Vrijdag hebben we de tweede afspraak bij de gynaecoloog. Dan worden de uitslagen van mijn bloedonderzoek en mijn man zijn zaadonderzoek besproken. Ik vind het toch wel een beetje spannend.
dinsdag 27 december 2016 om 20:18
Wat vervelend, Sfietje! Hoop nog steeds voor je dat het minder wordt.
Spannend, Swirls! Ik ben heel benieuwd voor jullie!
Hier is het ook nog spannend. Ik ben nog niet ongesteld, ook nog niet het gevoel dat het eraan komt. Wel heel veel mee bezig in m'n hoofd, constant die spanning, dus ben vandaag heel vaak naar de wc geweest Als ik morgenochtend niet ongesteld ben, ga ik testen.
Spannend, Swirls! Ik ben heel benieuwd voor jullie!
Hier is het ook nog spannend. Ik ben nog niet ongesteld, ook nog niet het gevoel dat het eraan komt. Wel heel veel mee bezig in m'n hoofd, constant die spanning, dus ben vandaag heel vaak naar de wc geweest Als ik morgenochtend niet ongesteld ben, ga ik testen.
woensdag 28 december 2016 om 08:00
Mijn lichaam neemt sinds mijn menstruatie een loopje met me.
Als ik niet beter had geweten ( en niet had getemperatuurd) had ik denk ik al wel een zwangerschapstest gebruikt vorige week.
Maar, die temperatuur kun je niet voor de gek houden .
En toen ik gisteravond ineens een knaltest van een ovulatietest had, waren de kwaaltjes van de dagen ervoor ook direct duidelijk
Wel iets eerder dan normaal, 2 dagen, maar goed. Ik vind cyclussen van 24 dagen helemaal geen probleem!
Als ik niet beter had geweten ( en niet had getemperatuurd) had ik denk ik al wel een zwangerschapstest gebruikt vorige week.
Maar, die temperatuur kun je niet voor de gek houden .
En toen ik gisteravond ineens een knaltest van een ovulatietest had, waren de kwaaltjes van de dagen ervoor ook direct duidelijk
Wel iets eerder dan normaal, 2 dagen, maar goed. Ik vind cyclussen van 24 dagen helemaal geen probleem!
woensdag 28 december 2016 om 08:26
woensdag 28 december 2016 om 08:45
Doordat ik zo mee bezig was gisteravond heb ik heel onrustig geslapen en droomde ik steeds of van een positieve test of dat ik ongesteld was geworden. Dus toen ik wakker werd, moest ik uit bed en gaan kijken en testen. Al zegt het inderdaad eigenlijk nog niets. Ondertussen ben ik weer een beetje mezelf en heb ik wat rust gekregen. Afwachten is het enige wat ik kan doen, dus dat doen we dan maar.
woensdag 28 december 2016 om 08:50
Oh dat had ik 2 rondes geleden ook, toen dacht ik dat ik een dag overtijd was.. Bleek mijn ovulatie gewoon een dag later te zijn geweest..Had me al helemaal gek gemaakt, waardoor ik superslecht heb geslapen. Wilde nog een dag aankijken en toen werd ik toch op mijn werk ongesteld.
En de teleurstelling daarna was zo groot.. Afgelopen ronde dus wat los gelaten en toen ik ongesteld werd was dat even rot, maar goed. Ik kon wel direct weer door. Dat overtijd-idee vond ik echt killing..
Wat ik deze ronde ga doen weet ik niet.. Afwachten op een ongestelheid vind ik vreselijk, witte testen ook.
Mocht mijn temperatuur hoger zijn dan gemiddeld, dan denk ik er een testje aan te wagen op mijn NOD. Maar voor nu ga ik nergens vanuit..
En de teleurstelling daarna was zo groot.. Afgelopen ronde dus wat los gelaten en toen ik ongesteld werd was dat even rot, maar goed. Ik kon wel direct weer door. Dat overtijd-idee vond ik echt killing..
Wat ik deze ronde ga doen weet ik niet.. Afwachten op een ongestelheid vind ik vreselijk, witte testen ook.
Mocht mijn temperatuur hoger zijn dan gemiddeld, dan denk ik er een testje aan te wagen op mijn NOD. Maar voor nu ga ik nergens vanuit..