Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ikhierhuh schreef op 19 december 2016 @ 22:44:

[...]

Hehehehhe Weer een oordeel. Hoe weet je (wat ik in ieder geval) wel of niet doe?

Vanzelfsprekend voel ik me niet genoodzaakt hier je iets te komen uitleggen.Ach hou toch op. Blijkbaar help jij de Roemeense straatbedelaars. Top van je, dan hoef ik me daar niet meer druk om te maken en help ik die hondjes die erbij liggen mocht het nodig zijn. Dan is het toch opgelost? Wat is nou eigenlijk het probleem?
quote:LaFolie schreef op 19 december 2016 @ 22:44:

[...]

Ja, weer een heel ander topic. Waar iemand blijkbaar nog steeds mee zit en nu alles wat ik zeg dáár aan ophangt. Beetje apart.Oh dat heb ik gemist dan.
Dat is heel mooi van jou dat jij en vele anderen er wel iets aan doet, Ikhierhuh.

quote:barbaracartland schreef op 19 december 2016 @ 22:45:

[...]

Hoe weet jij wat die mensen buiten dit forum voor anderen doen? Hoe weten we überhaupt wat anderen doen? Wat is doen?

Zo veel vragen.Nogmaals, waarom maakt het uit dat ik die honden help i.p.v. de mensen? Die krijgen zo te lezen al genoeg hulp toch? Of zijn al die forummers met commentaar tóch niet zo bezig met die straatbedelaars?
quote:LaFolie schreef op 19 december 2016 @ 22:46:

[...]

Ach hou toch op. Blijkbaar help jij de Roemeense straatbedelaars. Top van je, dan hoef ik me daar niet meer druk om te maken en help ik die hondjes die erbij liggen mocht het nodig zijn. Dan is het toch opgelost? Wat is nou eigenlijk het probleem?

Had ik niet hier ergens gelezen dat de toon maakt de muziek?

Bij deze: je toon staat mij niet aan. Je goedje recht natuurlijk, maar tja, zeg meer over jou dan over mij.
quote:LaFolie schreef op 19 december 2016 @ 22:20:

Goh wat heerlijk dat je hier nog even mijn woorden verdraaid Meds en anderen. Je weet heel goed waar het over ging, je weet ook heel goed dat ik racisme niet en nergens ontken. Echt hoor. Probeer je nou echt mijn woorden te verdraaien om hier bijval te krijgen? Treurig.

Ik vind het schokkend dat jij denkt maar alles over 'witten' (de laatste keer dat ik checkte was er bijna niemand wit of zwart) te mogen zeggen en dan ook nog denkt dat je zo tolerant en vredelievend bent. Alsjeblieft zeg. Je bent racistisch bezig in dat topic en je weet het.ik verdraai je woorden helemaal niet, sterker nog je bevestigt je provocatie hier nog even. rest my case
quote:barbaracartland schreef op 19 december 2016 @ 22:45:

[...]

Hoe weet jij wat die mensen buiten dit forum voor anderen doen? Hoe weten we überhaupt wat anderen doen? Wat is doen?

Zo veel vragen.

En anderen gaan er vanuit dat Lafolie geen medelijden heeft met de bedelaars.

Dat is exact hetzelfde. Hoe weten zij dat?
quote:LaFolie schreef op 19 december 2016 @ 22:47:

[...]

Nogmaals, waarom maakt het uit dat ik die honden help i.p.v. de mensen? Die krijgen zo te lezen al genoeg hulp toch? Of zijn al die forummers met commentaar tóch niet zo bezig met die straatbedelaars?Dat je honden wilt helpen in plaats van mensen is jouw keuze. Maar ik viel erover dat je impliceerde dat "jullie" niets zouden doen om anderen te helpen. Dat is niet iets wat je zomaar kunt zeggen, want dat weet je niet. Dat is alles.
Wie is Toon nou weer??
quote:Ikhierhuh schreef op 19 december 2016 @ 22:48:

[...]

Had ik niet hier ergens gelezen dat de toon maakt de muziek?

Bij deze: je toon staat mij niet aan. Je goedje recht natuurlijk, maar tja, zeg meer over jou dan over mij.Ja, je gaat lekker op de inhoud. Zegt genoeg.
quote:Bruise schreef op 19 december 2016 @ 22:47:

Dat is heel mooi van jou dat jij en vele anderen er wel iets aan doet, Ikhierhuh.

[afbeelding]Ja, wat anders? Tis bijna KERST!! Daarna zal ik weet mijn Samaritaanse kant weer verbergen tot volgende jaar.
En welk instrument bespeelt hij.
quote:barbaracartland schreef op 19 december 2016 @ 22:49:

[...]

Dat je honden wilt helpen in plaats van mensen is jouw keuze. Maar ik viel erover dat je impliceerde dat "jullie" niets zouden doen om anderen te helpen. Dat is niet iets wat je zomaar kunt zeggen, want dat weet je niet. Dat is alles.Oh zo bedoelde ik het niet hoor. Ik bedoelde alleen te zeggen dat het iedereen vrij staat te helpen wie ze willen. Dus het niet nodig is om commentaar te geven als "Waarom help je Piet en niet Jan"
quote:Bruise schreef op 19 december 2016 @ 22:49:

[...]

Dat is exact hetzelfde. Hoe weten zij dat?Zei ze zelf toen.
quote:Ikhierhuh schreef op 19 december 2016 @ 22:51:

[...]

Zei ze zelf toen.Nadat anderen haar dat voor de voeten gooide.
quote:LaFolie schreef op 19 december 2016 @ 22:50:

[...]

Ja, je gaat lekker op de inhoud. Zegt genoeg.Misschien moet je leren dieper lezen. Woorden zijn net als magie.

Wie is Toon nou weer??Die van Eneco.

[...]

Dat is exact hetzelfde. Hoe weten zij dat?Als iemand zegt dat volwassenen in Nederland niet hulpeloos kunnen zijn, is het fijn dat iemand zo'n prettige achtergrond heeft dat hij/zij niet weet dat er heel veel volwassenen in ons land gevangen zitten in bepaald onveilige situaties. Tegelijkertijd kan zo'n opmerkingen vrij hard overkomen op mensen die wel weten hoe hard het leven aan de zelfkant van de maatschappij kan zijn. Dat is het wel zo'n beetje.
quote:S-Meds schreef op 19 december 2016 @ 22:48:

[...]

ik verdraai je woorden helemaal niet, sterker nog je bevestigt je provocatie hier nog even. rest my caseJaja. Je zegt dat ik racisme ontken en je doet het hier voorkomen alsof ik in een ander topic totaal racistische uitingen aan het rondstrooien ben. Niet zo chique hè?
quote:barbaracartland schreef op 19 december 2016 @ 22:52:

[...]

Als iemand zegt dat volwassenen in Nederland niet hulpeloos kunnen zijn, is het fijn dat iemand zo'n prettige achtergrond heeft dat hij/zij niet weet dat er heel veel volwassenen in ons land gevangen zitten in bepaald onveilige situaties. Tegelijkertijd kan zo'n opmerkingen vrij hard overkomen op mensen die wel weten hoe hard het leven aan de zelfkant van de maatschappij kan zijn. Dat is het wel zo'n beetje.Ze kunnen heus hulpeloos zijn. Maar niet zo hulpeloos als baby's en dieren. Het bleek achteraf ook niet om verhandelde bedelaars te gaan zoals eerder werd gedacht en door mij gezegd, maar om een bende. Niet bepaald hulpeloos dus.
quote:Bruise schreef op 19 december 2016 @ 22:52:

[...]

Nadat anderen haar dat voor de voeten gooide.

Zo zacht ik het toen niet. De toon was al niet prettig.

Maar goed, ik hou niet van oude koeien en zo. Ik vind alles prima, zolang alles prima met respect en zo gaat.

Ben ik duidelijk? Ik twijfel, ben moe en mijn neerlandés is nog heel erg aan het tongen. Hahaha
quote:LaFolie schreef op 19 december 2016 @ 22:54:

[...]

Ze kunnen heus hulpeloos zijn. Maar niet zo hulpeloos als baby's en dieren. Het bleek achteraf ook niet om verhandelde bedelaars te gaan zoals eerder werd gedacht en door mij gezegd, maar om een bende. Niet bepaald hulpeloos dus.Ja, daar denk ik dus anders over. Maar goed, dat is soms zo.
quote:LaFolie schreef op 19 december 2016 @ 22:52:

[...]

Jaja. Je zegt dat ik racisme ontken en je doet het hier voorkomen alsof ik in een ander topic totaal racistische uitingen aan het rondstrooien ben. Niet zo chique hè?dat zeg ik helemaal niet. je scheldt mij twee keer uit voor racist en daar maak ik bezwaar tegen. Daarbij is dat ook best raar omdat je tegelijkertijd zegt dat racisme niet bestaat, ja vermits in een door jou bedachte vorm.
quote:barbaracartland schreef op 19 december 2016 @ 22:55:

[...]

Ja, daar denk ik dus anders over. Maar goed, dat is soms zo.Precies, daar kunnen meningen over verschillen
quote:S-Meds schreef op 19 december 2016 @ 22:56:

[...]

dat zeg ik helemaal niet. je scheldt mij twee keer uit voor racist en daar maak ik bezwaar tegen. Daarbij is dat ook best raar omdat je tegelijkertijd zegt dat racisme niet bestaat, je vermits in een door jou bedachte vorm. Je spreekt jezelf hier al tegen, dus laat maar zitten. Wij spreken een totaal andere taal geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven