Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Een liedje om de boel op te vrolijken? Stenders is fan, ik ook en hopelijk morgen de rest van de wereld: https://www.youtube.com/watch?v=udDVyoDrUx4

Stippenlift-ik wil alleen maar huilen

Het is een kerstliedje ook!
quote:LaFolie schreef op 19 december 2016 @ 23:05:

[...]

Nou, dan hebben we elkaar verkeerd begrepen. Ik vind het zeker ook sneu voor die bedelaars áls ze inderdaad slachtoffer van mensenhandel bleken te zijn. Maar dat waren ze dus niet. Ik koos er alleen voor om eens na te gaan hoe het met die hondjes zit, en niet met de bedelaars. Daar hielden zich mijn inziens namelijk al genoeg mensen mee bezig, en dan is het makkelijk om die beestjes te vergeten toch?Dat was ten tijde van het topic niet bekend.
quote:barbaracartland schreef op 19 december 2016 @ 23:09:

Een liedje om de boel op te vrolijken? Stenders is fan, ik ook en hopelijk morgen de rest van de wereld: https://www.youtube.com/watch?v=udDVyoDrUx4

Het is een kerstliedje ook!Vooruit dan
quote:Phaedra_ schreef op 19 december 2016 @ 23:06:

[...]

Nee Ah toe, met een halfslappe uit de sauna of een palingboer.

Ik doe mijn best met gezellige informatie.

Kijk maar https://www.top40.nl/the- ... ys-koud-he-9358#songtekst

Ik zit nu op NPO1 te kijken. Daar is nieuws over Berlijn LIVE.
quote:S-Meds schreef op 19 december 2016 @ 23:08:

[...]

Je zegt in het Zwart is ook een kleurtopic dat ik een overtuigd racist ben en je herhaalt dat hier ook nog een keer. En nu zeg je dat het naar racisme neigt, dat is de derde keer dat je mij beschuldigt van een criminele activiteit. Dat is smaad.

Wat je zelf verder allemaal zegt over dat racisme niet bestaat zoals sunny bergman dat in de doc. laat zien is je eigen verantwoordelijkheidJaja. Sorry, ik vind letterlijk alles wat je nu hier zegt belachelijk. Met je smaad. Mensen schofferen op hun ras, etniciteit of huidskleur is racisme.

quote:Pumps_italiaans schreef op 19 december 2016 @ 23:11:

Ik doe mijn best met gezellige informatie.

Kijk maar https://www.top40.nl/the- ... ys-koud-he-9358#songtekst

Ik zit nu op NPO1 te kijken. Daar is nieuws over Berlijn LIVE.IK ook.
Voor de liefhebvers: VRAGEN OVER EEN MULTI-INZETBAAR BADKAMERAPPARAAT

Ik was geinttigeerd door de titel. Blijkt een enquete.

Trusten!
Wat een dag weer. Om echt te janken.
quote:Phaedra_ schreef op 19 december 2016 @ 23:06:

[...]

Nee
Trusten.
quote:Rhae schreef op 19 december 2016 @ 23:15:

[...]

Ik ben alleen.
quote:Ikhierhuh schreef op 19 december 2016 @ 23:12:

[...]

IK ook.TT pagina 133 zie je niets over. Daar is ook iets gebeurd, maar onduidelijk wat. Zürich. 133

Het is een kerstliedje ook!Briljant.
quote:Ikhierhuh schreef op 19 december 2016 @ 23:12:

[...]

IK ook.Vreselijk negen doden. Weer zoveel mensen in rouw omdat hun geliefde nooit meer terugkomt. Het zal je maar overkomen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 19 december 2016 @ 23:14:

Voor de liefhebvers: VRAGEN OVER EEN MULTI-INZETBAAR BADKAMERAPPARAAT

Ik was geinttigeerd door de titel. Blijkt een enquete.

Trusten!Ik wil wel een MULTI-INZETBAAR BADKAMERAPPARAAT. Wellicht kan hij STOFZUIGEN, DOUCHEN en tevens EEN LEKKERE MAALTIJD BEREIDEN. Ook het maken van GROENTEROZETTEN en SCHOENZOLEN zouden een enorm pluspunt vormen.
Ja, kinderen, ik doe nooit zomaar een linkje, ik lever alleen kwaliteit.

Ik moet eigenlijk slapen, maar ik ben zo opgefokt van het nieuws dat ik dat niet kan. Zo dom.
quote:charlottew88 schreef op 19 december 2016 @ 23:17:

[...]

Vreselijk negen doden. Weer zoveel mensen in rouw omdat hun geliefde nooit meer terugkomt. Het zal je maar overkomen In Zurich is ook iets aan de hand.
quote:Pumps_italiaans schreef op 19 december 2016 @ 23:17:

[...]

TT pagina 133 zie je niets over. Daar is ook iets gebeurd, maar onduidelijk wat. Zürich. 133Ik weet niet (meer) hoe TT werkt!
quote:barbaracartland schreef op 19 december 2016 @ 23:18:

[...]

Ik wil wel een MULTI-INZETBAAR BADKAMERAPPARAAT. Wellicht kan hij STOFZUIGEN, DOUCHEN en tevens EEN LEKKERE MAALTIJD BEREIDEN. Ook het maken van GROENTEROZETTEN en SCHOENZOLEN zouden een enorm pluspunt vormen.Hoopte jij ook zo op een apparaat wat zelfstandig de badkamer schoonmaakt?
quote:barbaracartland schreef op 19 december 2016 @ 23:19:

Ja, kinderen, ik doe nooit zomaar een linkje, ik lever alleen kwaliteit.

Ik moet eigenlijk slapen, maar ik ben zo opgefokt van het nieuws dat ik dat niet kan. Zo dom.Idem hier en morgen is bijna hier.
quote:Phaedra_ schreef op 19 december 2016 @ 23:20:

[...]

Hoopte jij ook zo op een apparaat wat zelfstandig de badkamer schoonmaakt?Uiteraard. En dat hij dan ook even zegt dat mijn haar zo leuk zit.
Ik kan ook niet slapen Barb van het nieuws. Gelukkig ben ik vrij tot het nieuwe jaar dus ik hoef niet naar bed.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven