Geld & Recht alle pijlers

Einde van de maand.

20-12-2016 01:27 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Einde van de maand en wat financiële tegenvallers gehad. Ik sta op het moment in de min en zag dat de afschrijvingen van mijn Netflix en internet/tv weer bijgeschreven zijn. Worden deze dingen nu ook meteen stopgezet/afgesloten of heb je nog even de tijd om het alsnog terug over te maken? Ik verwacht binnen 2 dagen mijn salaris.
Afhankelijk van je provider, maar wordt meestal niet direct afgesloten. Zeker niet als je het over twee dagen alweer overmaakt. Komt goed!
Dank voor je reactie!
Je krijgt van internet/tv eerst een herinnering en netflix ook (via paypal als je dat hebt). Dan heb je ongeveer nog een week om te betalen en daarna komt vaak zelfs nog een aanmaning. Heel snel wordt internet/tv niet afgesloten. Netflix wel wat eerder.
Wel aan denken dat je het misschien zelf moet overmaken, is niet gezegd dat ze nog een keer proberen te incasseren.
En als het wel wordt afgesloten moet je alsnog betalen. Niet betalen is niet het nieuwe opzeggen. Mocht je dat van plan zijn dan.
Vaak krijg je dan gewoon een bericht dat het afschrijven niet gelukt is en dat je het binnen 14 dagen zelf moet overmaken. Pas als je dat niet doet krijg je daarna aanmaningen en gaan ze je afsluiten.
quote:sssssst schreef op 20 december 2016 @ 06:50:

En als het wel wordt afgesloten moet je alsnog betalen. Niet betalen is niet het nieuwe opzeggen. Mocht je dat van plan zijn dan.Nee, ik wil absoluut betalen, kan er niet buiten
quote:InterimNick91 schreef op 20 december 2016 @ 07:03:

Vaak krijg je dan gewoon een bericht dat het afschrijven niet gelukt is en dat je het binnen 14 dagen zelf moet overmaken. Pas als je dat niet doet krijg je daarna aanmaningen en gaan ze je afsluiten.Met afsluiten wachten ze wel even, want dan zijn ze een klant kwijt.
Oh dear, how sad, never mind.
Netflix wordt vaak wel direct afgesloten. Maar als je via de site met Ideal betaald is het ook ala minuut weer aktief
Niet altijd kun je het zelf overmaken. Soms levert dat juist problemen op. Bel ze even, of wacht even een email af dat de betaling niet gelukt is. Of er staat dat je het zelf over moet maken of dat ze het na een x aantal dagen nog een keer proberen.
Ik heb ook een heel tijdje gehad dat alle grote rekeningen vlak voor het salaris kwamen. Hoogst irritant ja.

Maar goed, de meesten sturen dan een brief dat ze dan-en-dan opnieuw gaan afschrijven. Bij anderen moet je het zelf overmaken.

Ze sluiten je verder zomaar niet af. Daar gaan wel wat aanmaningen overheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven