Einde van de maand.
dinsdag 20 december 2016 om 01:27
Einde van de maand en wat financiële tegenvallers gehad. Ik sta op het moment in de min en zag dat de afschrijvingen van mijn Netflix en internet/tv weer bijgeschreven zijn. Worden deze dingen nu ook meteen stopgezet/afgesloten of heb je nog even de tijd om het alsnog terug over te maken? Ik verwacht binnen 2 dagen mijn salaris.
dinsdag 20 december 2016 om 02:39
dinsdag 20 december 2016 om 08:19
quote:InterimNick91 schreef op 20 december 2016 @ 07:03:
Vaak krijg je dan gewoon een bericht dat het afschrijven niet gelukt is en dat je het binnen 14 dagen zelf moet overmaken. Pas als je dat niet doet krijg je daarna aanmaningen en gaan ze je afsluiten.Met afsluiten wachten ze wel even, want dan zijn ze een klant kwijt.
Vaak krijg je dan gewoon een bericht dat het afschrijven niet gelukt is en dat je het binnen 14 dagen zelf moet overmaken. Pas als je dat niet doet krijg je daarna aanmaningen en gaan ze je afsluiten.Met afsluiten wachten ze wel even, want dan zijn ze een klant kwijt.
Oh dear, how sad, never mind.
dinsdag 20 december 2016 om 08:52
dinsdag 20 december 2016 om 09:05
Ik heb ook een heel tijdje gehad dat alle grote rekeningen vlak voor het salaris kwamen. Hoogst irritant ja.
Maar goed, de meesten sturen dan een brief dat ze dan-en-dan opnieuw gaan afschrijven. Bij anderen moet je het zelf overmaken.
Ze sluiten je verder zomaar niet af. Daar gaan wel wat aanmaningen overheen.
Maar goed, de meesten sturen dan een brief dat ze dan-en-dan opnieuw gaan afschrijven. Bij anderen moet je het zelf overmaken.
Ze sluiten je verder zomaar niet af. Daar gaan wel wat aanmaningen overheen.