Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 20 december 2016 om 14:19
dinsdag 20 december 2016 om 14:20
quote:Carabosse schreef op 20 december 2016 @ 14:18:
Ach, laat ook maar. Ik hou het er wel gewoon op dat het hele topic zonder enige waarschuwing vooraf en uitleg nadien verwijderd werd wegens het off topic gaan van de meeste deelnemers van de discussie......... Geen paniek, was een foutje, hij staat er weer (zie modtopic)
Ach, laat ook maar. Ik hou het er wel gewoon op dat het hele topic zonder enige waarschuwing vooraf en uitleg nadien verwijderd werd wegens het off topic gaan van de meeste deelnemers van de discussie......... Geen paniek, was een foutje, hij staat er weer (zie modtopic)
dinsdag 20 december 2016 om 14:35
dinsdag 20 december 2016 om 14:51
quote:Star schreef op 20 december 2016 @ 14:44:
[...]
O dat heb ik niet gevolgd.
Ik heb het hele topic vanmiddag eens achter elkaar gelezen. Dan krijg je een ander beeld. Dan gaat het niet meer over of iets nog klopt, maar omdat je Sunny niet leuk vindt.
Dat is niet discuzeuren, maar uit emotie reageren. Zonder inlevingsvermogen.
[...]
O dat heb ik niet gevolgd.
Ik heb het hele topic vanmiddag eens achter elkaar gelezen. Dan krijg je een ander beeld. Dan gaat het niet meer over of iets nog klopt, maar omdat je Sunny niet leuk vindt.
Dat is niet discuzeuren, maar uit emotie reageren. Zonder inlevingsvermogen.
dinsdag 20 december 2016 om 14:56
dinsdag 20 december 2016 om 14:59
dinsdag 20 december 2016 om 15:05
quote:Phaedra_ schreef op 20 december 2016 @ 14:57:
Deze discussie is maatschappelijk zo gepolariseerd dat er helemaal geen oplossing meer gaat komen. Iedereen is overtuigd van zijn eigen gelijk, waardoor de discussie al dood ligt.
Het gaat idd heel zwart-wit. Ik merk dat als je het met 1 punt niet eens bent, je gelijk vanalles naar je toe krijgt alsof je dat allemaal zo vindt.
Het is inderdaad niet luisteren naar elkaar.
Anyway. Zoonlief is heel enthousiast dat er een nieuw kindje in de klas komt. Uit Syrië. Heerlijk, zo onbevangen.
Deze discussie is maatschappelijk zo gepolariseerd dat er helemaal geen oplossing meer gaat komen. Iedereen is overtuigd van zijn eigen gelijk, waardoor de discussie al dood ligt.
Het gaat idd heel zwart-wit. Ik merk dat als je het met 1 punt niet eens bent, je gelijk vanalles naar je toe krijgt alsof je dat allemaal zo vindt.
Het is inderdaad niet luisteren naar elkaar.
Anyway. Zoonlief is heel enthousiast dat er een nieuw kindje in de klas komt. Uit Syrië. Heerlijk, zo onbevangen.
dinsdag 20 december 2016 om 15:11