Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Maccaron schreef op 20 december 2016 @ 16:25:

[...]

Er zijn ook leuke,niks-met-vluchtelingen-aanslagen-of racisme topics hier te vinden hoor.En toch die topics maar blijven volgen want klagen op napraat is een must.
Het valt op Yellow. Ik zal wel weer te simpel denken, maar elk topic over aanslagen gaat in no time niet meer over de aanslag zelf maar over de vluchtenlingenproblematiek. Daar is een goedlopend topic voor. Een topic als die nu over Berlijn (en eerder over Frankrijk) kan dan toch gewoon blijven gaan over waar het voor is geopend ipv te herhalen wat er in het vluchtelingentopic al is gezegd?

Dit gebeurde eerder deze week ook met een topic dat juist als een soort feel good topic bedoeld was. Kun je ook zeggen dat als je je daar niet good bij feelt je daar dan ook weg kan blijven lijkt me.
Ik snap ook best dat het irritant is als je graag ongegeneerd los wilt gaan over vluchtelingen en andere, hier niet geboren, medelanders dat niet iedereen dan in jouw straatje post.

Misschien toch maar beter een site zoeken waar 99 % het met je eens is, dan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:YellowDiamond schreef op 20 december 2016 @ 16:30:

[...]

En toch die topics maar blijven volgen want klagen op napraat is een must.Wat doe jij nu dan?
quote:Maccaron schreef op 20 december 2016 @ 15:11:

[...]

Nou,inderdaad. En dan zien wat voor soort mensen er voor de pc zitten.Gut gut gut, wat voelen we ons weer verheven boven het gepeupel. Newsflash, jij bent niks meer waard dan de personen waar je zo op neerkijkt, ook al denk je van wel.
quote:YellowDiamond schreef op 20 december 2016 @ 16:30:

[...]

En toch die topics maar blijven volgen want klagen op napraat is een must.En toch dit topic maar blijven volgen want klagen over napraat op napraat is een must.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 december 2016 @ 16:36:

Ik snap ook best dat het irritant is als je graag ongegeneerd los wilt gaan over vluchtelingen en andere, hier niet geboren, medelanders dat niet iedereen dan in jouw straatje post.

Misschien toch maar beter een site zoeken waar 99 % het met je eens is, dan.

Ik zou zeggen ga je gang en zoek een forum waar iedereen in jouw straatje post en waar het modereerbeleid wél deugt..

Succes..
quote:IHATEMODELS schreef op 20 december 2016 @ 16:38:

[...]

Gut gut gut, wat voelen we ons weer verheven boven het gepeupel. Newsflash, jij bent niks meer waard dan de personen waar je zo op neerkijkt, ook al denk je van wel.

Wat ontzettend knap dat jij dat allemaal zo uit deze ene post kan halen slimmerd

Nieuwsflits voor jou; ik wil dus LETTERLIJK zien wie er achter zit.
quote:YellowDiamond schreef op 20 december 2016 @ 16:40:

[...]

Ik zou zeggen ga je gang en zoek een forum waar iedereen in jouw straatje post en waar het modereerbeleid wél deugt..

Succes..Nee, hoor, ik zeik liever.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:charlottew88 schreef op 20 december 2016 @ 16:39:

[...]

En toch dit topic maar blijven volgen want klagen over napraat op napraat is een must.+1000000
Op wie kijk jij eigenlijk neer "ik haat modellen"?...

Juist.
YD, wat vind jij eigenlijk van die scheldpartijen en bedreigingen door Eindeloos?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Kan er geen NapraatActueel komen?
Ja of jij je er ook van wil distantiëren Yellow!
quote:Phaedra_ schreef op 20 december 2016 @ 16:47:

Kan er geen NapraatActueel komen? Idee van het jaar.
quote:Phaedra_ schreef op 20 december 2016 @ 16:47:

Kan er geen NapraatActueel komen? Op Actueel misschien?
quote:Bruise schreef op 20 december 2016 @ 16:48:

Ja of jij je er ook van wil distantiëren Yellow!Ik voel me niet verantwoordelijk voor wat andere forummers al dan niet privé schrijven en ik wens daar ook niet verantwoordelijk voor gehouden te worden.
quote:Maccaron schreef op 20 december 2016 @ 16:48:

[...]

Idee van het jaar.Nee dat is niet het idee van het jaar.
quote:Dana schreef op 20 december 2016 @ 16:46:

YD, wat vind jij eigenlijk van die scheldpartijen en bedreigingen door Eindeloos?

Deze vraag is ook al aan Missie en Simba gesteld.

Wat wil je met het antwoord, kijken of je haar nog aardig vindt en of ze wel of niet meer welkom is op dit forum.
quote:IHATEMODELS schreef op 20 december 2016 @ 16:50:

[...]

Nee dat is niet het idee van het jaar.Jij bent ook het zonnetje in huis hè.
Life is short. Eat dessert first.

[...]

Nee dat is niet het idee van het jaar.

Hier,deze krijg je van mij .

Je bent te voorspelbaar.

[...]

Nee dat is niet het idee van het jaar.

Zit jij nou mijn idee van het jaar te beschouwen?

tssss
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 december 2016 @ 15:11:

I'm back He fijn!
quote:Bruise schreef op 20 december 2016 @ 16:48:

Ja of jij je er ook van wil distantiëren Yellow!Dat vraag ik niet. Ik vraag wat ze ervan vindt. Niets meer of minder.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Bruise schreef op 20 december 2016 @ 16:50:

[...]

Deze vraag is ook al aan Missie en Simba gesteld.

Wat wil je met het antwoord, kijken of je haar nog aardig vindt en of ze wel of niet meer welkom is op dit forum.Of iemand mij wel of niet aardig vindt en vindt of ik wel of niet welkom op dit forum ben dan zal mij werkelijk aan mijn bevallige derrière roesten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven