Uitgerekend begin augustus 2017
vrijdag 25 november 2016 om 15:43
Lieve dames, dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin augustus 2017.
Schrijf gezellig mee!
NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK
24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!
Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht
Gebruikersnaam: Augustus2017
Wachtwoord: Uitgerekend
Schrijf gezellig mee!
NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK
24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!
Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht
Gebruikersnaam: Augustus2017
Wachtwoord: Uitgerekend
maandag 19 december 2016 om 22:13
Gefeliciteerd met al die kloppende jes!
Spannend ook voor degenen die de komende dagen een echo krijgen. Ik moet nog twee weekjes wachten, maar het komt gelukkig steeds dichterbij.
Vevelend Interim dat je zo duizelig bent. Misschien inderdaad wat meer zout proberen te eten? Hopelijk kan je nog een tijdje doorwerken. Zo lang thuis zitten is inderdaad niet fijn.
Hier gelukkig niet duizelig, maar wel de hele dag misselijk en met name weinig trek. Ben zo te lezen niet de enige die hier last van heeft. Hoop dat dat komende weken wat beter (of in ieder geval niet erger) wordt.
Spannend ook voor degenen die de komende dagen een echo krijgen. Ik moet nog twee weekjes wachten, maar het komt gelukkig steeds dichterbij.
Vevelend Interim dat je zo duizelig bent. Misschien inderdaad wat meer zout proberen te eten? Hopelijk kan je nog een tijdje doorwerken. Zo lang thuis zitten is inderdaad niet fijn.
Hier gelukkig niet duizelig, maar wel de hele dag misselijk en met name weinig trek. Ben zo te lezen niet de enige die hier last van heeft. Hoop dat dat komende weken wat beter (of in ieder geval niet erger) wordt.
maandag 19 december 2016 om 22:29
Zout eten Ik let al heel erg op dat ik genoeg zout en suiker binnen krijg omdat ik vorige keer zo uitdroogde, zout is goed tegen een lagen bloeddruk alleen daar ligt het kennelijk niet aan. Ik baal enorm. Ben ook niet meer naar mijn tentamen gegaan, flauw vallen en met je hoofd de kast raken is niet heel prettig een paar uur voor een tentamen. Gelukkig was de kleine niet onder de indruk en zat die lekker met de Duplo te spelen.
Ik eet nu voor mijn gevoel wel heel slecht, normaal pas ik juist heel erg op met zout en suiker. Ik drink altijd water en thee zonder suiker en nu sap en thee met suiker en doe bij het koken wat meer zout door mijn eten of eet wat zouter dingen. Maar je houdt daardoor ook meer vocht vast wat juist goed is als je veel overgeeft.
Ik eet nu voor mijn gevoel wel heel slecht, normaal pas ik juist heel erg op met zout en suiker. Ik drink altijd water en thee zonder suiker en nu sap en thee met suiker en doe bij het koken wat meer zout door mijn eten of eet wat zouter dingen. Maar je houdt daardoor ook meer vocht vast wat juist goed is als je veel overgeeft.
dinsdag 20 december 2016 om 11:29
Stevige hoofdpijn, nog misselijker en rotter voelen dan eerst en zodra vriend thuis was op de bank in slaap gevallen. Was echt vol houden tot hij er was met de kleine... Ik vind het ook jammer dat de huisarts er voor mijn gevoel zo licht over doet. Ik ga zo denk ik terug bellen of ze toch iig een recept voor emesafene kunnen maken, ik heb niet het vertrouwen dat het nu wel iets uithaalt alleen zonder eerst die stap zullen ze denk ik ook niet iets anders voor schrijven.
dinsdag 20 december 2016 om 11:53
interim, vervelend zeg! Bel anders eens met de vk?
Vervelend hé al die kwaaltjes die erbij komen!
Ik terug aan het werk vandaag, maar het is superlastigè
Blubberbenen!
Lekker vanop de stoel lesgeven, en gezorgd dat het rustige lessen zijn.
Donderdag dan filmpjes voorzien per klas :p
Niet opjagen, niet boos worden, dan voel ik mpe direct slecht worden...
Al is het vandaag iets beter dan andere dagen, dus volhouden!
Wie weet gaat het plots over (deze namiddag seabandje in de bus, benieuwd of dit zal helpen!
Vervelend hé al die kwaaltjes die erbij komen!
Ik terug aan het werk vandaag, maar het is superlastigè
Blubberbenen!
Lekker vanop de stoel lesgeven, en gezorgd dat het rustige lessen zijn.
Donderdag dan filmpjes voorzien per klas :p
Niet opjagen, niet boos worden, dan voel ik mpe direct slecht worden...
Al is het vandaag iets beter dan andere dagen, dus volhouden!
Wie weet gaat het plots over (deze namiddag seabandje in de bus, benieuwd of dit zal helpen!
dinsdag 20 december 2016 om 11:59
Wat vervelend die misselijkheid bij sommigen van jullie.
Hier ook wel last van, maar het gaat op en af.
Ik eet ook slechter, normaal heel veel groenten en fruit en nu veel minder. Fruit nog wel , maar groenten bijna niet. Ik eet waar ik trek in heb en probeer dat wel zo gezond mogelijk te houden...maar veel eten staat me echt tegen!
Thx voor de tip van de 9mndbeurs! Vorige zwangerschap niet heen geweest omdat ik toen nog niet zo ver was en je weet nooit wie je daar tegenkomt ????
Hier ook wel last van, maar het gaat op en af.
Ik eet ook slechter, normaal heel veel groenten en fruit en nu veel minder. Fruit nog wel , maar groenten bijna niet. Ik eet waar ik trek in heb en probeer dat wel zo gezond mogelijk te houden...maar veel eten staat me echt tegen!
Thx voor de tip van de 9mndbeurs! Vorige zwangerschap niet heen geweest omdat ik toen nog niet zo ver was en je weet nooit wie je daar tegenkomt ????
dinsdag 20 december 2016 om 12:55
Haha, viel mee hoor. Het is geen huishoudbeurs (geen idee eigenlijk daar ben ik nooit geweest)
Ik vond het wel leuk om toen te gaan, je hebt veel dingen bij elkaar. Kan wat baby kamers zien, wandelwagen, kleren van merken die ik niet kende, informatie over dingen waar ik nog helemaal niet over na gedacht had en ook wat kinderkamer decoratie. Ik weet niet of ik dit jaar ga, zou ook niet weten met wie. Ik heb niet echt meer een rede om te gaan, ik weet wat voor kamer ik wil, welke babyfoon, welke draagzak, kleren vinden lukt me prima en veel informatie over dingen die ik nog niet weet zal er niet meer zijn. Als mijn beste vriendin tegen die tijd zwanger is zou het me wel een leuk uitje lijken, samen van alles bekijken en wat dingen kopen.
Ik vond het wel leuk om toen te gaan, je hebt veel dingen bij elkaar. Kan wat baby kamers zien, wandelwagen, kleren van merken die ik niet kende, informatie over dingen waar ik nog helemaal niet over na gedacht had en ook wat kinderkamer decoratie. Ik weet niet of ik dit jaar ga, zou ook niet weten met wie. Ik heb niet echt meer een rede om te gaan, ik weet wat voor kamer ik wil, welke babyfoon, welke draagzak, kleren vinden lukt me prima en veel informatie over dingen die ik nog niet weet zal er niet meer zijn. Als mijn beste vriendin tegen die tijd zwanger is zou het me wel een leuk uitje lijken, samen van alles bekijken en wat dingen kopen.
dinsdag 20 december 2016 om 14:15
Hi meiden, zit even in hele onzekere periode. Net echo gehad maar was buiten de dooierzakje en holte niet veel te zien. In ieder geval nog geen vruchtje met kloppend hartje. Omdat de vorige cycli niet regelmatig was kon de VK er niets zinnigs over zeggen en kan het 2 kanten op: we zijn nog niet zo ver als gedacht en zien nu wat we moeten zien of het is slecht nieuws. Nu mogen we 31dec komen om te zien of er al meer te zien is. Pffft ben echt verslagen eronder, te denken aan nog n miskraam doet echt zeer... Wilden het met kerst vertellen maar dat doen we dus nu niet en wachten de 31e af. Een hele spannende oudejaarsnacht dus. Sorry voor minder vrolijk bericht maar moest even m'n verhaal kwijt...
dinsdag 20 december 2016 om 15:09
3dec heb ik positief getest maar was nooit knaller. Week erna bij MVM duurde het ook lang voor het zichtbaar werd. VK denkt dus dat ik misschien al heel vroeg getest heb maar toen eigenlijk maar net zwanger was. Ergens heb ik daardoor hoop want ben sowieso pas net 6wkn als het helemaal netjes is verlopen maar als bevruchting later was dan we dachten zit ik pas in 5e wk en dan zie je idd nog maar weinig op echo. Pfft lastig zeg!!
dinsdag 20 december 2016 om 16:41
@zonnetje.. wat een enorme teleurstelling.. vind het echt heel kut voor je. Dit is niet wat je wil zien.. ik hoop heel erg op een te vroege echo.. wat een onzekere dagen. En dan valt kerst er tussen wat ook weinig genieten is als je zit te wachten op de 31e. Het klinkt wel als een vroege echo dus ik heb hoop voor je.
@interimnick wat heftig dat je zo flauw valt. Gevaarlijk ook! Hoop dat de huisarts en anders de VK serieus met je mee denkt. Dit is niet vol te houden.
Sowieso die vermoeidheid. Misselijkheid is zo goed als weg. Vanochtend even een schijnbeweging maar verder helemaal niet misselijk. Die vermoeidheid daarentegen.. Man man. Is het met jullie werk vol te houden?
@interimnick wat heftig dat je zo flauw valt. Gevaarlijk ook! Hoop dat de huisarts en anders de VK serieus met je mee denkt. Dit is niet vol te houden.
Sowieso die vermoeidheid. Misselijkheid is zo goed als weg. Vanochtend even een schijnbeweging maar verder helemaal niet misselijk. Die vermoeidheid daarentegen.. Man man. Is het met jullie werk vol te houden?
dinsdag 20 december 2016 om 18:26
Ach zonnetje toch.....ik vind dit zo vervelend voor je...ik weet ook precies hoe je je voelt, ik heb dit 2/3 jaar terug 2x moeten meemaken. Je wil gewoon een goede echo, een kloppend hartje en helemaal zo voor de feestdagen. Ik hoop echt dat je gewoon minder ver bent en je straks wel een hartje ziet. Probeer lekker veel afleiding te zoeken en toch van de feestdagen te genieten, sterkte
9mndbeurs is onderdeel van de huishoudbeurs, ooit gewerkt daar (meer dan 10 jaar geleden ) en even een rondje gedaan. Was daar niet zo'n gekkenhuis als de huishoudbeurs. Je kan met hetzelfde ticket beide beurzen op.
Ow ik heb vanmiddag gewoon een hamburger en mcflurry op en heb een bak kwark gehaald (ik ben eigenlijk al een tijdje gestopt met zuivel omdat dat naar mijn idee toch niet zo goed voor je is) echt slechte eetgewoonten, nou gaat wel weer over...het zijn de hormonen... ik wet maar wat me aanstaat en probeer zo gezond mogelijk.
9mndbeurs is onderdeel van de huishoudbeurs, ooit gewerkt daar (meer dan 10 jaar geleden ) en even een rondje gedaan. Was daar niet zo'n gekkenhuis als de huishoudbeurs. Je kan met hetzelfde ticket beide beurzen op.
Ow ik heb vanmiddag gewoon een hamburger en mcflurry op en heb een bak kwark gehaald (ik ben eigenlijk al een tijdje gestopt met zuivel omdat dat naar mijn idee toch niet zo goed voor je is) echt slechte eetgewoonten, nou gaat wel weer over...het zijn de hormonen... ik wet maar wat me aanstaat en probeer zo gezond mogelijk.
dinsdag 20 december 2016 om 19:25
@Princess; bedankt vj berichtje. Is het toen nog goed gekomen of was het toch slecht nieuws. Sprak de VK want wist nu niet goed waar ik nu rekening mee moest houden en zij zegt met y beide scenario's even veel. Ik focus me wel op positieve want als het negatief is barst die bom toch snel genoeg. Even geen verwachtingen bij mezelf scheppen v toekomst komende 10dgn iig