Uitgerekend Juni 2017

29-09-2016 14:15 568 berichten
Voor dames die uitgerekend zijn in Juni 2017!!

omdat het hier al aardig druk is is er een 2de topic gemaakt. Nieuwe dames kunnen zich hier melden! :

Uitgerekend Juni 2017 deel 2

Als er iets aangepast moet worden in de tabel dit dan graag dik gedrukt aangeven!

= kloppend hartje

naamleeftijdhoeveelste kindjeuitgerekendgeslachtBijzonderheden/afsprakenHermioneJeanGranger261e1 JunijongenFamke81341e en 2e1 Junimeisje & jongen PCOS ZKH trajectMammie83331e2 JunimeisjeEmmsje231e3 JunimeisjeMaisie_86301e5 JunionbekendHasseBassie291e5 JunimeisjeAnna1815301e5 JunionbekendAssepoester1984322e5 Junionbekend dochtertje van maart 2014Wolkje92241e5 Junijongen Chocoladestukjes302e6 Junijongen zoontje februari 2015Tassie85301e6 JunionbekendPrettymama272e8 Junijongen 3 maart controle vk

Wolkje85 Liesos Juni86
Alle reacties Link kopieren
Assepoester, misschien lekker de boodschappen laten bezorgen als dat in je woonplaats kan.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Helaas dat is geen optie. Ik moet ook ruim 10 minuten rijden met de auto dus haal altijd voor de hele week. Maar vorige zwangerschap plande we het op een gegeven moment samen in of deed ik 2 keer per week boodschappen. Combi met peuter was nu vooral te veel had de buggy mee maar mevrouw wilde uiteraard telkens 5 min lopen en dan weer 5 min rijden.
Fijne kerst iedereen.

We hebben een heerlijke rustige kerst en dat is eigenlijk wel heel erg fijn. Gisteren nog wel een snel bezoekje gedaan aan mijn schoonouders. Nog wat leuks gekregen voor de baby. Ze moesten ook nog naar de kerk dus we zijn niet heel lang gebleven.
We hadden vandaag weer een echo; de tweeling groeit goed maar speelden weer verstoppertje! Maar surprise surprise, de Gyn zag twee placenta's! Dat is goed nieuws ivm geen TTTS risico meer. Nu nog twee opties; vroegtijdige splitsing 1-eiige tweeling met twee placenta's (ik

Meen innesteling op dag 6 en 7 te hebben gevoeld) of een echt 2-eiige tweeling. Still j/m in de running!
Hoi iedereen ! Ik sluit mij aan bij de juni mama"s joepie!

Ik ben 22 juni uitgerekend

Ik zou mij even voorstellen...

Ik ben nog jong 20 jaar en mijn partner 21.. ik. Ben door de pil zwanger geworden ik zat 4 jaar aan de prikpil en wou overstappen op de normale pil maar ik ben overgestapt van dokter...ik kreeg eerst een pil wat voor de dokter goed genoeg was en na een maand was ik zwanger ..

Wat een schock en wat een roller koster waren de afgelopen weken..

Wat gaan we doen? Weg halen wou ik absoluut niet en na de 1e echo was ik verliefd.. nu zijn we 16 weken verder en mogen met trots zeggen dat het een jongen is.

Mijn familie staat achter mij..

Wie van jullie is nog meer erg moe?

Leuk om bij de juni mama's te komen
Welkom! Ik ben inmiddels door de vermoeide weken heen. Het werd beter na 12 weken en na 16 weken niet meer misselijk.

Vandaag 20-weken echo. Alles is goed! Ze liggen op sommige onderdelen voor op groei. Zo hebben ze hele lange benen

maar het is een jongen en een meisje, binnen 3 seconden in vol ornaat te bekijken. Geen onduidelijkheid over mogelijk: bij de ene duidelijk 3 streepjes en schaamlippen te zien en bij de ander duidelijk een piemeltje.

Ik had gelukkig mijn echo's meegenomen naar dat andere ziekenhuis. En gyn vond het maar duidelijk onkundig dat gynaecoloog bij eerste echo niet meteen zag dat het er sprake moest zijn van 2 placenta's. Tussenschot was veel te dik voor 1-eiige tweeling met 1 placenta! Daarvoor hoefde je niet naar lijntjes te kijken ik had eerder overgedragen moeten worden aan de tweeling-gynaecoloog, die had het meteen gezien!

Nou maakt mij voor nu niet meer uit; ik ben blij met mijn jongen en meid!
Famke wauw super gaaf een jongen en een meisje! Stom inderdaad dat die eerste gynaecoloog het niet zag maar goed het is nu duidelijk.
Wat geweldig Famke een goede 20 weken echo. En een jongen en een meisje! Nu kan je wel helemaal los met shoppen. Je bent denk ik de eerste met de 20 weken echo? Hier nog 10 dagen wachten wordt nu wel ongeduldig laatste echo was met 11 weken voor mij... Gelukkig voel ik de baby nu bijna dagelijks bewegen dus dat stelt wel gerust.

Hier erg druk met de nieuwe kamer voor de oudste vorige week behang gekocht en meubels. Nu goed in m'n hoofd zitten hoe het moet worden maar ja nu nog het klussen zelf. Zal wel een tijd duren met peuter in huis dus erg weinig tijd om er wat aan te doen. Ik denk dat de babykamer pas aan de beurt is als ik verlof heb (is wel al met 32 weken dus op zich tijd genoeg) ik hoop nu wel stiekem op nog een meisje dan hoef ik maar 1 muur opnieuw te behangen en alleen kleertjes uit te zoeken
Mamavanonswondertje welkom en gefeliciteerd.

Leuk Famke een jonge en een meisje. Blijft bijzonder.

Ik zit nu te wachten op de 20 weken echo. Mag over een half uurtje gaan liggen. Toch een beetje spannend.
Welkom mamavanonswondertje!

En superleuk een jongetje en een meisje famke, fijn dat je het nu weet!! En natuurlijk super dat alles goed met ze gaat!

Hoe was de echo mammie? Ik ben over een half uurtje aan de beurt, vind t heel spannend!
Hier was de 20 weken echo helemaal in orde. Duidelijk te zien dat het een meisje is. Na 20 weken zwangerschap blijft het toch onwerkelijk dat er een klein mensje (meisje) in je groeit. Prachtig.

hoe was het bij jou hassebassie?
Ook helemaal goed! Heerlijk om te weten! Nu kunnen we gaan shoppen
Nou 3 echo's in 2 dagen dan gaat het wel lopen hier

Ik voel ze nog nauwelijks echt bewegen, want beide placenta's liggen als stootkussen aan de voorkant ????dus moet nog even geduld hebben.
De eerste twintig weken echo's

En een koningskoppel Famke,wat leuk! Gefeliciteerd!
Mammie leuk een meisje!

Ik heb dinsdag de 20 weken echo nog 6 dagen wachten dus :D
Wat fijn alle goede berichten! Hier afgelopen dinsdag de 20 weken echo gehad. Alles was perfect en het is nog steeds een jongen

Ze vertelde ook dat hij lange benen heeft maar ik had niet anders verwacht met een vader van 2m!

We hebben nu een pretecho gepland voor 10 maart. Dan nemen we onze ouders en broers mee. Zin in!

Vandaag ga ik shoppen voor een kinderwagen en ik hoop ook een leuk kamertje te vinden. Wilde eerst het kamertje via marktplaats scoren maar ik vind er weinig leuks op staan..

Hebben jullie al veel gekocht?
Leuk wolkje, een pretecho! Die gaan wij ook nog plannen denk ik.

En heerlijk gevoel als die echo goed is, om lekker te kunnen shoppen! Wij zijn deze week al enigzins losgegaan ik heb de app reshopper, daar staan alleen maar babyspullen op, daar hebben we een ledikantje gescoord, een tripp trapp via marktplaats (die wilden we toch in een leuke kleur schilderen) en de kinderwagen wordt ws een joolz bij de babypark, die had ik stiekem al uitgezocht.. oh en de commode, gewoon een ladekast van de ikea.
Wij gaan ook voor een ladekast van de ikea als commode. De hemnes met 8 lade. Lees erg goede berichten over. De 'gewone' commode ziet er niet heel.praktisch uit en ik hou wel van veel lade als opbergruimte.

Wat leuk om de pretecho te laten maken en leuk met je familie. Geeft echt mooie beelde zag ik.
Ik ben nu aan ht met wachten op de 20 weken echo. Ik hoop dat het dit keer te zien is .

Als commode hebben wij ook een ladekast . Dit ook omdat ik het niet voor zo'n korte periode iets wil kopen. Bij vriendinnen zie ik toch dat de commode snel weg gaat en dan komt er bijvoorbeeld een kast in de plaats. Ik verwacht dat we de kast nog wel kunnen gebruiken.
Yes, het is een jongentje. Ow wat fijn om het te weten.

Zo gauw ik thuis ben behang bestellen voor de babykamer haha.
Jeej, gefeliciteerd!!

Verder ook alles goed?

Succes met de babykamer, bij ons heeft deze in een paar dagen al serieuze vormen aangenomen haha..
Het kindje was helemaal compleet, zo mooi om te zien.

Ik kan niet wachten tot de babykamer af is. Lijkt me heerlijk. Alles inrichten .
HermioneJeanGranger wat leuk een jongen!! En fijn dat alles goed is
Wat fijn zeg!! En welkom bij de jongensclub . Wij zijn ook net bij de bouwmarkt geweest voor kleur op de muur en het kamertje is besteld. Zo leuk!
Leuk een jongen hermione!

Hier nog helemaal niet bezig met de kamer. Komt wel en zo niet maakt het toch niet uit want de baby slaapt de eerste tijd bij ons op de kamer. Inmiddels wel alle spullen in huis om de nieuwe kamer voor dochter te maken maar ik verwacht pas tijdens mijn verlof tijd te hebben voor de babykamer. Als het weer een meisje is wordt er waarschijnlijk niets of maar 1 muur veranderd. Stiekem hoop ik daar ook op scheelt me een hoop werk

Nog een weekje dan hebben wij ook de 20 weken echo. Voel de baby nu ook echt dagelijks schoppen en mijn man heeft het gister ook al gevoeld! Verder af en toe wat bekkenpijn maar is goed te verklaren en gaat met rust weer weg. Heel anders dan mijn eerste zwangerschap toen was ik vanaf een week of 20 nauwelijks mobiel meer. Kon 2 uurtjes per dag wat doen de rest van de dag plat. Dus ik geniet nu wel echt van deze zwangerschap voor zolang het duurt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven