Uitgerekend Juni 2017

29-09-2016 14:15 568 berichten
Voor dames die uitgerekend zijn in Juni 2017!!

omdat het hier al aardig druk is is er een 2de topic gemaakt. Nieuwe dames kunnen zich hier melden! :

Uitgerekend Juni 2017 deel 2

Als er iets aangepast moet worden in de tabel dit dan graag dik gedrukt aangeven!

= kloppend hartje

naamleeftijdhoeveelste kindjeuitgerekendgeslachtBijzonderheden/afsprakenHermioneJeanGranger261e1 JunijongenFamke81341e en 2e1 Junimeisje & jongen PCOS ZKH trajectMammie83331e2 JunimeisjeEmmsje231e3 JunimeisjeMaisie_86301e5 JunionbekendHasseBassie291e5 JunimeisjeAnna1815301e5 JunionbekendAssepoester1984322e5 Junionbekend dochtertje van maart 2014Wolkje92241e5 Junijongen Chocoladestukjes302e6 Junijongen zoontje februari 2015Tassie85301e6 JunionbekendPrettymama272e8 Junijongen 3 maart controle vk

Wolkje85 Liesos Juni86
Alle reacties Link kopieren
quote:Wolkje92 schreef op 12 januari 2017 @ 09:16:

Wat fijn alle goede berichten! Hier afgelopen dinsdag de 20 weken echo gehad. Alles was perfect en het is nog steeds een jongen

Ze vertelde ook dat hij lange benen heeft maar ik had niet anders verwacht met een vader van 2m!

We hebben nu een pretecho gepland voor 10 maart. Dan nemen we onze ouders en broers mee. Zin in!

Vandaag ga ik shoppen voor een kinderwagen en ik hoop ook een leuk kamertje te vinden. Wilde eerst het kamertje via marktplaats scoren maar ik vind er weinig leuks op staan..

Hebben jullie al veel gekocht?Wij hebben de kamer bij outlet bobita in Elst gekocht. Marktplaats prijs maar ongebruikt.
Wij gaan ook de co-sleeper gebruiken de eerste tijd, vond dat de vorige keer zo ideaal. Verder kunnen we het meeste weer gebruiken en oudste zoon krijgt een nieuwe kamer met junior bed. Wij hebben woensdag de 20 weken echo.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Hey chocoladestukjes, hoe was je 20 weken echo gegaan. Goed nieuws te horen gekregen?

Ik heb zojuist de kaartjes besteld voor de 9-maanden beurs. Ik ga er heen met een groepje vriendinnen. 2 van ons zijn zwanger, het wordt vast gezellig
Leek mij ook wel leuk. Maar ik kan niet lang lopen. 2 uren op de been en dan doet mijn buik al zeer. Ik had de 9 maanden beurs graag eerder in mijn zwangerschap willen hebben.
Ja, hier was alles goed! Ik kan niet wachten tot hij er is. 9 maanden beurs ga ik niet heen, vorige keer ook niet geweest. Het is niet echt mijn ding.
Ook even een update van mij: Alles is eindelijke weer een beetje op orde na de verhuizing... Verder gaat alles goed met de zwangerschap, bij de 20-weken echo zag alles er goed uit en we krijgen een meisje

Verder de eerste grote aankopen gedaan: Een kinderwagen van Joolz Day 2 (verliefd op de kleur Quadro Blue!), de Stokke Tripp Trapp incl. new born set en ook badje van Stokke. De commode en bedje maar gewoon bij de Ikea gehaald, want wat kun je anders een hoop geld kwijt zijn aan je babyuitzet..

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van de 9maanden beurs! Ik ga zelf niet heen, ik hou normaal al niet zo van drukte en nu al helemaal niet
Fijn dat alles goed gaat emmsje en gefeliciteerd met een meisje!

Ook een update van mij dan maar, nu bijna 23 wk en heb deze week een hele berg te schattige kleertjes gekocht is allerlei maten haha, kon me niet meer inhouden . Wij gaan ook voor de joolz day 2 en mijn twijfel van de eeuw is welke kleur grijs uit de studio collectie het moet worden..

Verder heb ik de laatste weken best vervelende bekkenklachten en zijn er dagen dat ik bijna niet meer kan lopen, fietsen of zitten, wat lastig is met werken. Gelukkig een goede fysio, maar dit maakt me toch wel een beetje bang over het verdere verloop van de zwangerschap. Ook omdat ik zo graag veel loop en fiets, mede door de kilo's die er echt aan lijken vliegen.

Verder vind ik het heel bijzonder om ons meisje af en toe te voelen bewegen op de meest aparte momenten. Door de placenta aan de voorkant voel ik haar nog niet heel vaak, maar hier geniet ik wel echt van!

9- maanden beurs wil ik graag naartoe, maar laat ik even afhangen van hoe het lopen dan gaat.
Wij zijn ook voor de joolz day2 gegaan. Heel mooi, maar we moeten nog wel even geduld hebben. Daarnaast de triptrap met newbornset. De stokke steps vond ik toch veel plastic. En zo langzamerhand vult het huis zich met baby-spulletjes.

We hebben nog niet veel kleding. Binnenkort toch nog maar even de stad in. Ze hebben hier ook niet heel veel keuze. Ik ben al wel goed geslaagd bij de bijenkorf. Daar was zo veel leuks.
Leuk om weer wat van jullie te lezen!

Wat fijn Emmsje dat jullie verhuisd zijn en het achter de rug hebben. Hoe bevalt je nieuwe baan?

En grappig, wij hebben ook de Joolz Day 2! In de kleur Hippo Grey. Wij twijfelden ook erg tussen de Quadro Blue (want kleur mooier), maar vonden daarvan de stang en de wielen weer niet mooi.. Haha echt first world problems ja!

Het kamertje en de wagen worden aanstaande donderdag geleverd. Zin in! Dan ga ik ook pas los met kleding kopen, het kan dan tenminste in een kast!

Vond de collecties bij alle winkels ook nog erg winterachtig dus ben benieuwd naar de zomercollecties

Ik ga met mijn moeder naar de 9maanden beurs. Hoor er verschillende verhalen over maar vind het toch leuk om het zelf mee te maken. Misschien rennen we heel snel weer weg..

Verder is onze zoon mega actief, vooral s avonds en s ochtends als ik in bed lig. Mijn man heeft het al een aantal keer gevoeld maar heel vaak stopt de baby dan met bewegen haha.

We hebben ook nog een vakantie geboekt eind maart. Ik ben dan 30 weken en we gaan naar Portugal. Moet vast te doen zijn als ik me blijf voelen zoals nu! En anders hebben we een annuleringsverzekering erbij genomen..
Ik ga dit keer wel naar de 9 maanden beurs. vorig jaar wilde ik gaan maar was net dat weekend 25 februari uitgerekend dus dat wilde ik niet riskeren. Uiteindelijk de 14de al bevallen haha maar daarna zag ik het ook niet echt zitten.

hier ook een actief kindje ondanks mijn placenta weer aan de voorkant ligt voel ik hem nu heel goed elke dag. zelfs al van de buitenkant kunnen filmen ik geniet er echt van het gaat allemaal zo snel dit keer.
Hihi joolz populair!! Bij ons is de bugaboo twin geleverd en staat inmiddels onder een kleed in de garage zodat hij niet verstofd. Ik was bij eentje voor de Mutsy evo gegaan. Daar was ik de afgelopen jaren verliefd op.

De rest van uitzet is al compleet. Alle lakentjes en dekentjes etc zijn binnen, en de eerste kleertjes ook. Moet nig even overslag rompertjes in maat 44 en 50 scoren met korte mouw. En nog even wat spullen voor eigen vluchttas.
Morgen komt de wieg al binnen. De kinderwagen komt over 2 weken. De babykamer is ook zo mooi geworden. Ben er zo blij mee
quote:emmsje schreef op 04 februari 2017 @ 12:32:

Ook even een update van mij: Alles is eindelijke weer een beetje op orde na de verhuizing... Verder gaat alles goed met de zwangerschap, bij de 20-weken echo zag alles er goed uit en we krijgen een meisje

Verder de eerste grote aankopen gedaan: Een kinderwagen van Joolz Day 2 (verliefd op de kleur Quadro Blue!), de Stokke Tripp Trapp incl. new born set en ook badje van Stokke. De commode en bedje maar gewoon bij de Ikea gehaald, want wat kun je anders een hoop geld kwijt zijn aan je babyuitzet..

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van de 9maanden beurs! Ik ga zelf niet heen, ik hou normaal al niet zo van drukte en nu al helemaal niet

Leuk leuk !

Wij twijfelen heel erg over de Trip Trapp, we kopen ook de wipstoel en willen wellicht later de trip trapp aanschaffen.

Wanneer zou je zo een newborn set gebruiken, zo lastig dit.
De wieg is binnen. Hij staat nu op onze slaapkamer. We hebben een hele grote slaapkamer dus hij staat niet in de weg. Ben nu wel aan het twijfelen of we de ledikant al op de babykamer moeten zetten, of toch de wieg misschien daar. Als de ledikant er staat is er nog steeds genoeg ruimte voor de wieg. Dus als blijkt dat we de baby toch meteen liever gelijk op de kamer hebben dan kan hij er zo op de babykamer gezet worden. Maar waarom een ledikant in elkaar zetten als die toch nog niet gebruikt wordt?

Ik kan er nog even over nadenken. Mezelf kennende heb ik toch geen geduld en wil ik alles hebben staan .
Haha, wat een heerlijke twijfels!

@ ardni: ik vind het leuk aan de triptrap dat de kleine direct op tafelhoogte kan komen zitten. Wij hebben de set via marktplaats gekocht en verkopen het daar ook weer als we het niet meer nodig hebben.

@ hermione: wij hebben de ledikant al opgezet moest nog geschilderd worden. Babykamer is supermooi geworden, klein, maar perfect!

Hoe gaat het verder met jullie? Met mij goed! Eindelijk over die allesoverheersende vermoeidheid heen! Wel last van bekken gehad, maar opgelost met fysio gelukkig. En lage weerstand dus heb nu het zoveelste buikgriepje. Maar kan ons dochtertje nu zo vaak voelen bewegen en geniet daar enorm van!
Ik heb twee weken geleden de GTT gehad en ik heb diabetes. Dus nu op koolhydraten tel dieet. Afgelopen donderdag extra naar diëtist geweest en mocht wat meer koolhydraten nemen per maaltijd. Ik had zo'n honger! Nu kijken wat het effect op mijn glucose is.

Daarnaast voorstadia van zwangerschaps ischias, dus daarvoor ben ik bij fysio. Voor de rest voel ik mij wel goed. Lichamelijk wordt het wel steeds zwaarder qua bukken, sokken aan doen etc.
Ohhh ik heb lang niks laten horen! Ook weinig nieuws, 20 weken echo net nadat we terug waren van vakantie half januari, alles prima. We krijgen een meisje! En ik voel me goed.

Heb wat bij gelezen, heel veel wordt er niet geschreven hier. Leuk om te zien hoe het iedereen vergaat.

@ ardni; Wij willen sowieso een triptrap en hebben het new born kuipje geleend, wel praktisch dat de baby dan 'aan tafel kan' .

Wiegje op de slaapkamer bij ons. Ledikant staat nog niet maar gaan we wel op eigen kamertje zetten alvast. Net als bij hermione kan de wieg er evt ook gewoon bij.

@ famke, wat vervelend allemaal! Geen / weinig koolhydraten lijkt me ook drama.

Vinden jullie het ineens ook zo hard gaan? Ik ga 5 mei al met verlof en dat voelt ineens heel snel met alleen maart en april nog te gaan!
@famke, wat vervelend. Echt heel veel succes nog. Ik hoop dat het snel beter gaat.

Ik ben echt belachelijk moe de laatste tijd, maar het is ook ontzettend druk op het werk. Ik verwacht dat het ook daar door komt. Donderdag ga ik bloedprikken. En ik heb een afspraak voor de intake van het kraambureau binnenkort.
Zwangerschapsdiabetes wordt gedurende de zwangerschap heftiger, waardoor je vaak einde zwangerschap niet haalt met een dieet-aanpassing en moet bijspuiten. Je glucose-level stijgt gewoon gedurende je zwangerschap.

Dus dat is wel even balen. Hoop dat ik het insuline prikken nog even kan uitstellen!
Wat balen famke, ik heb vandaag ook glucose test. Vorige keer ook gehad en gelukkig niets aan de hand. Is het anders bij tweelingen of blijft de behandeling hetzelfde? Mijn schoonzusje heeft dit bij beide zwangerschappen gehad maar heeft volgens mij geen insuline hoeven spuiten.
Ja de behandeling blijft hetzelfde. Maar doordat je lichaam gedurende de rit uit zichzelf meer glucose gaat aanmaken is het lastiger om te behappen met alleen dieet. Maar nu sinds 2 dagen hogere waarden, dus ik denk dat ik eind deze week wel insuline-instructie zal krijgen.

Maar kan natuurlijk wel zo zijn dat ik extra snel erdoorheen fietst omdat ik ook 1,5x zoveel zwangerschapshormoon in mijn lijf heb.
De kinderwagen is nu ook binnen. Alle accessoires in een apart doosje . Het leek een supergrote bestelling.
Inmiddels alweer bijna een week aan het insuline spuiten!

Mijn luiertas Twin Bag van Lässig was vandaag eindelijk binnen. Nieuwe collectie dus ik moest wachten tot dat hij gemaakt werd. Ben er helemaal blij mee!
Gisteravond een baby shower gehad. Zo lief.

Eigenlijk was het meer een avondje kletsen. Maar het was erg gezellig.

Ook nog wat kleine dingen gekregen. Voornamelijk wat rompers. Komen vast en zeker goed van pas.
quote:Famke81 schreef op 07 maart 2017 @ 23:30:

Zwangerschapsdiabetes wordt gedurende de zwangerschap heftiger, waardoor je vaak einde zwangerschap niet haalt met een dieet-aanpassing en moet bijspuiten. Je glucose-level stijgt gewoon gedurende je zwangerschap.

Dus dat is wel even balen. Hoop dat ik het insuline prikken nog even kan uitstellen!

Wat heftig zeg, is het een beetje te doen met de medicatie?

Sowieso ontzettend schrikken lijkt me.

Zjin er nog mensen met een rhesusfactor(negatief)?

De prenatal heeft overigens sale, straks tijdens mijn lunchbreak even en wipstoeltje& een mobieltje ophalen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven