Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 17 december 2016 om 09:07
zaterdag 17 december 2016 om 13:49
zondag 18 december 2016 om 20:03
quote:Avondzon schreef op 18 december 2016 @ 20:01:
Nou, bij deze dan. Ik heb een gek lettertype op Viva. Leest onprettig en ik zou graag mijn oude, vertrouwde lettertype weer terug willen hebben.Ik vraag me af of je hier een ander antwoord krijgt dan in het mod-topic
Nou, bij deze dan. Ik heb een gek lettertype op Viva. Leest onprettig en ik zou graag mijn oude, vertrouwde lettertype weer terug willen hebben.Ik vraag me af of je hier een ander antwoord krijgt dan in het mod-topic
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 20 december 2016 om 11:56
Het lettertype lijkt inderdaad bij sommige forummers te zijn veranderd. Dit vinden wij vreemd, aangezien er werkelijk geen enkele aanpassingen zijn gedaan, het blijft daarom een groot mysterie. Wellicht dat het toch ligt aan het type webbrowser. Aangezien de technische dienst druk bezig is met re-design van het forum, heeft dit momenteel geen prioriteit. Wij vragen jullie nog even geduld te hebben tot dat het nieuwe forum "live" gaat. Hierover wordt als er meer bekend is uiteraard gecommuniceerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
woensdag 21 december 2016 om 10:06
De balken met 'start een nieuw topic' in de diverse rubrieken (heb 'reizen, relaties en digi geprobeerd) werken niet. Je kunt er op klikken, er gebeurt niks. Ook niet als je op het v knopje klikt.
Ik denk dat Rudolph en Irene met hun advertentie de boel blokkeren?
In de startpagina kan ik wel op die knop klikken, waarna er een uitklapmenu komt en ik de juiste rubriek kan kiezen.
Ik denk dat Rudolph en Irene met hun advertentie de boel blokkeren?
In de startpagina kan ik wel op die knop klikken, waarna er een uitklapmenu komt en ik de juiste rubriek kan kiezen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 27 december 2016 om 17:58