Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 21 december 2016 om 12:26
quote:MarindaH schreef op 21 december 2016 @ 12:20:
[...]
Volgens mij is dat nog helemaal niet zeker, dus op die manier discussieren is op z'n minst voorbarig.Wat wel zeker is dat er 'vluchtelingen' bij vorige aanslagen, in Europa, betrokken zijn geweest. Het is dus volkomen legitiem om te discussiëren over de mogelijke betrokkenheid van 'vluchtelingen' bij deze aanslag.
[...]
Volgens mij is dat nog helemaal niet zeker, dus op die manier discussieren is op z'n minst voorbarig.Wat wel zeker is dat er 'vluchtelingen' bij vorige aanslagen, in Europa, betrokken zijn geweest. Het is dus volkomen legitiem om te discussiëren over de mogelijke betrokkenheid van 'vluchtelingen' bij deze aanslag.
woensdag 21 december 2016 om 12:26
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 21 december 2016 @ 12:14:
[...]
Volgens ygg omdat yas dreigde met NAW gegevens.
Pfff. En dan zelf fundalinkjes hier neer zetten van welke huizen je bekijkt. Dan is de AW toch al bijna weggegeven.Same old..... Lullig voor Yasmijn dat ze nu een weekban aan haar broek heeft.
[...]
Volgens ygg omdat yas dreigde met NAW gegevens.
Pfff. En dan zelf fundalinkjes hier neer zetten van welke huizen je bekijkt. Dan is de AW toch al bijna weggegeven.Same old..... Lullig voor Yasmijn dat ze nu een weekban aan haar broek heeft.
Een dag niemand afgezeken is een dag niet geleefd.
woensdag 21 december 2016 om 12:34
woensdag 21 december 2016 om 12:34
Ik heb het alleen vluchtig gelezen maar volgens mij ging het vooral over het verdraaien van haar berichten en de gezamenlijke vrienden op facebook waarna Ygg uit haar slof sloot en schreef dat ze ook wist waar het huis van Yasmijn woont (terwijl ze net een paar berichten daarvoor had geschreven dat ze ontzettend om de 'niet gelovers' moest lachen en het niet waard was om zich over op te winden )
Een dag niemand afgezeken is een dag niet geleefd.
woensdag 21 december 2016 om 12:39
quote:IHATEMODELS schreef op 21 december 2016 @ 12:17:
[...]
Word jij nou nooit eens moe van jezelf, broken record. De vluchtenlingendiscussie staat in direct verband met de truck die ingereden is op de kerstmarkt in Berlijn, dus mag het betrokken worden bij de discussie. Dat jou dat niet bevalt is jouw probleem en ik adviseer je dan ook de desbetreffende thread niet te lezen.Ik vind jou leuk.
[...]
Word jij nou nooit eens moe van jezelf, broken record. De vluchtenlingendiscussie staat in direct verband met de truck die ingereden is op de kerstmarkt in Berlijn, dus mag het betrokken worden bij de discussie. Dat jou dat niet bevalt is jouw probleem en ik adviseer je dan ook de desbetreffende thread niet te lezen.Ik vind jou leuk.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 21 december 2016 om 12:43
quote:Calamitycat schreef op 21 december 2016 @ 12:34:
Ik heb het alleen vluchtig gelezen maar volgens mij ging het vooral over het verdraaien van haar berichten en de gezamenlijke vrienden op facebook waarna Ygg uit haar slof sloot en schreef dat ze ook wist waar het huis van Yasmijn woont (terwijl ze net een paar berichten daarvoor had geschreven dat ze ontzettend om de 'niet gelovers' moest lachen en het niet waard was om zich over op te winden )Het schiet van links naar rechts.
Ik heb het alleen vluchtig gelezen maar volgens mij ging het vooral over het verdraaien van haar berichten en de gezamenlijke vrienden op facebook waarna Ygg uit haar slof sloot en schreef dat ze ook wist waar het huis van Yasmijn woont (terwijl ze net een paar berichten daarvoor had geschreven dat ze ontzettend om de 'niet gelovers' moest lachen en het niet waard was om zich over op te winden )Het schiet van links naar rechts.
quote:IHATEMODELS schreef op 21 december 2016 @ 12:26:
[...]
Wat wel zeker is dat er 'vluchtelingen' bij vorige aanslagen, in Europa, betrokken zijn geweest. Het is dus volkomen legitiem om te discussiëren over de mogelijke betrokkenheid van 'vluchtelingen' bij deze aanslag.Dan heropen je de discussies die over die aanslagen gingen. Doe niet zo moeilijk. Er zijn discussies te over waar je je hart over vluchtelingen kunt uitstorten.
[...]
Wat wel zeker is dat er 'vluchtelingen' bij vorige aanslagen, in Europa, betrokken zijn geweest. Het is dus volkomen legitiem om te discussiëren over de mogelijke betrokkenheid van 'vluchtelingen' bij deze aanslag.Dan heropen je de discussies die over die aanslagen gingen. Doe niet zo moeilijk. Er zijn discussies te over waar je je hart over vluchtelingen kunt uitstorten.
woensdag 21 december 2016 om 12:46
quote:Calamitycat schreef op 21 december 2016 @ 12:34:
Ik heb het alleen vluchtig gelezen maar volgens mij ging het vooral over het verdraaien van haar berichten en de gezamenlijke vrienden op facebook waarna Ygg uit haar slof sloot en schreef dat ze ook wist waar het huis van Yasmijn woont (terwijl ze net een paar berichten daarvoor had geschreven dat ze ontzettend om de 'niet gelovers' moest lachen en het niet waard was om zich over op te winden )Jouw post daar
Ik heb het alleen vluchtig gelezen maar volgens mij ging het vooral over het verdraaien van haar berichten en de gezamenlijke vrienden op facebook waarna Ygg uit haar slof sloot en schreef dat ze ook wist waar het huis van Yasmijn woont (terwijl ze net een paar berichten daarvoor had geschreven dat ze ontzettend om de 'niet gelovers' moest lachen en het niet waard was om zich over op te winden )Jouw post daar
woensdag 21 december 2016 om 12:48
woensdag 21 december 2016 om 12:58
quote:BridgetteDubois schreef op 21 december 2016 @ 12:52:
[...]
Oeps sorry
Ik zal niet meer quoten.Geeft niet hoor kon jij ook niet weten
[...]
Oeps sorry
Ik zal niet meer quoten.Geeft niet hoor kon jij ook niet weten
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 21 december 2016 om 13:02
woensdag 21 december 2016 om 13:05
woensdag 21 december 2016 om 13:07
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 21 december 2016 @ 13:05:
[...]
Gaat er iets op fb rond ofzo? Zag er nog een tevoorschijn komen.
Geen idee, ik heb geen FB.
Een huis- en emailadres vind ik voldoende.
Oh een telefoonnummer heb ik ook nog.
[...]
Gaat er iets op fb rond ofzo? Zag er nog een tevoorschijn komen.
Geen idee, ik heb geen FB.
Een huis- en emailadres vind ik voldoende.
Oh een telefoonnummer heb ik ook nog.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)