Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Yasmijn heeft een weekban voor provoceren in het bouwdepottopic
quote:Star schreef op 21 december 2016 @ 09:31:

Nee ?!?!

Pfffff.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Hoe jammer ik het ook vind, ik moet er wel heel erg om lachen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Yasmijn heeft een weekban voor provoceren in het bouwdepottopic Hoe heeft ze zich zo uit de tent laten lokken... Ochtendhumeurtje ben ik bang.
Bij een ban kun je ook niet pb-en?
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 21 december 2016 @ 09:39:

Bij een ban kun je ook niet pb-en?Ik kon niets. Niets eens topics lezen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 december 2016 @ 09:41:

[...]

Ik kon niets. Niets eens topics lezen.Topics lezen kan altijd, dan moet je even uitloggen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Binnen twee dagen alles rond hebben, kan ook gewoon niet. En zoveel overwaarde geloof ik ook niet. Maar alles niet laten kloppen voor de praaivisie en ondertussen linkjes plaatsen welke huizen je bezoekt.

En in elk topic waarin je om advies vraagt, roepen dat als je naar het vivaforum luistert, je drie hoog achter zou wonen met je kinderen.

Ik krijg die puzzel niet rond in mijn hoogd. Wat mis ik?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 december 2016 @ 09:41:

[...]

Ik kon niets. Niets eens topics lezen.Je moet uitloggen, dan kan je wel lezen.
quote:Ikhierhuh schreef op 21 december 2016 @ 09:44:

[...]

Je moet uitloggen, dan kan je wel lezen.Oooooo. Wist ik niet.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 21 december 2016 @ 09:44:

Binnen twee dagen alles rond hebben, kan ook gewoon niet. En zoveel overwaarde geloof ik ook niet. Maar alles niet laten kloppen voor de praaivisie en ondertussen linkjes plaatsen welke huizen je bezoekt.

En in elk topic waarin je om advies vraagt, roepen dat als je naar het vivaforum luistert, je drie hoog achter zou wonen met je kinderen.

Ik krijg die puzzel niet rond in mijn hoogd. Wat mis ik?Je mist goedgelovigheid, fantasie en een rotsvast vertrouwen in forummers.
En dan heeft ze nog wel vakantie. Arme Yasmijn, hoe moet ze de tijd doorkomen?

Misschien het huis een grote schoonmaak geven? Heel veel netflixen? Een groot deel van het Pieterpad lopen?

Succes Yas!
Beetje klussen in huis anders Yas?
Yas, je keukenkasten opruimen nu!! Volgende week ben je weer druk!!
quote:Nouschi schreef op 21 december 2016 @ 09:49:

Beetje klussen in huis anders Yas? Er is nog wel iemand die de komende week hulp kan gebruiken met haar verbouwing.
Er is een vrij grote groep forummers die elkaar of elkaars vrienden op Facebook heeft. Of elkaar echt kent. Of elkaars vrienden en/ of goede kennissen kent .

Dan is het best lastig om op je handen te zitten als je ziet dat iemand echt dingen post die en niet kunnen ( qua tijd ) en die gewoon niet waar zijn.

Je kunt wel hopen en willen dat idereen meegaat , of er niet tegen in gaat , met je zelfgecreëerde sprookje om een bepaald imago op te bouwen, maar in feite sta je voor paal bij de mensen die weten hoe en wat.

Er zal niemand mekkeren als mensen iemand kennen en diegene verandert zoons in dochters, of Amsterdam in den Haag, of dat soort feitjes, maar als je je continue anders voor doet ( bijv. op je Facebook los gaan over vluchtelingen en hier een 100 % andere mening hebben, om maar eens wat te verzinnen) dan is het natuurlijk niet heel gek dat daar commentaar op komt. Wie provoceert wie dan, vraag je je af ?

Yasmijn heeft een weekban voor provoceren in het bouwdepottopic Terecht.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 december 2016 @ 09:56:

Er is een vrij grote groep forummers die elkaar of elkaars vrienden op Facebook heeft. Of elkaar echt kent. Of elkaars vrienden en/ of goede kennissen kent .

Dan is het best lastig om op je handen te zitten als je ziet dat iemand echt dingen post die en niet kunnen ( qua tijd ) en die gewoon niet waar zijn.

Je kunt wel hopen en willen dat idereen meegaat , of er niet tegen in gaat , met je zelfgecreëerde sprookje om een bepaald imago op te bouwen, maar in feite sta je voor paal bij de mensen die weten hoe en wat.

Er zal niemand mekkeren als mensen iemand kennen en diegene verandert zoons in dochters, of Amsterdam in den Haag, of dat soort feitjes, maar als je je continue anders voor doet ( bijv. op je Facebook los gaan over vluchtelingen en hier een 100 % andere mening hebben, om maar eens wat te verzinnen) dan is het natuurlijk niet heel gek dat daar commentaar op komt. Wie provoceert wie dan, vraag je je af ?Dan zal altijd het antwoord komen: 'Je hóeft er niet te lezen'. En daar zit wat in natuurlijk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 december 2016 @ 09:56:

Er zal niemand mekkeren als mensen iemand kennen en diegene verandert zoons in dochters, of Amsterdam in den Haag, of dat soort feitjes, maar als je je continue anders voor doet ( bijv. op je Facebook los gaan over vluchtelingen en hier een 100 % andere mening hebben, om maar eens wat te verzinnen) dan is het natuurlijk niet heel gek dat daar commentaar op komt. Wie provoceert wie dan, vraag je je af ?Dat kan wel zijn en ik snap helemaal wat je zegt maar uiteindelijk eindig je dan op het strafbankje. Dan trek je toch aan het kortste eind.
Flink oefenen dan maar Yas met glasheffen links en lekkere dingen koken.
quote:IHATEMODELS schreef op 21 december 2016 @ 10:00:

[...]

Terecht.Heee, dat is Hats haar woord
Je bent zelf een theepot
quote:Nouschi schreef op 21 december 2016 @ 10:01:

[...]

Dan zal altijd het antwoord komen: 'Je hóeft er niet te lezen'. En daar zit wat in natuurlijk.Tsja. Voor " je hoeft het niet in je mik te douwen " zijn maagbandjes uitgvonden. Voor " je hoeft die spuit niet te zetten " hebben we methadon. Voor " je hoeft het niet te lezen " is er op zich de geneer/ negeer knop, maar niemand helpt je om die aan te zetten.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 december 2016 @ 10:07:

[...]

Tsja. Voor " je hoeft het niet in je mik te douwen " zijn maagbandjes uitgvonden. Voor " je hoeft die spuit niet te zetten " hebben we methadon. Voor " je hoeft het niet te lezen " is er op zich de geneer/ negeer knop, maar niemand helpt je om die aan te zetten.Hophop naar het digi topic daar is vast hulp te vinden.
quote:_Inkie_ schreef op 21 december 2016 @ 10:05:

[...]

Dat kan wel zijn en ik snap helemaal wat je zegt maar uiteindelijk eindig je dan op het strafbankje. Dan trek je toch aan het kortste eind.

klopt.

Er waren al meer mensen geweest die openlijk postten dat het qua tijd allemaal nogal dubieus was. Dat was kennelijk niet provocerend ( genoeg ).
Vanmorgen om half tien is nog een post van gisteravond van yasmijn gewist onder het mom van 'provoceren'. Blijkbaar is het pas vanmorgen gestaft, zo erg was het...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven