Uitgerekend juli 2017!
donderdag 10 november 2016 om 00:22
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! 
Inloggegevens: juli2017
| Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| mlsc | 28 | Eerste | 3 juli | Meisje | |
| Choco15 | 27 | Tweede | 3 juli | Meisje | |
| Fiep | 28 | Eerste | 2 juli | Meisje | |
| EJC | 38 | Eerste | 25 juli | Jongen | |
| Nijntjelief | 35 | Tweede | 4 juli | Jongen | |
| Appelstroop88 | 27 | Eerste | 27 juni | Jongen | |
| Sosa | 33 | Tweede | 1 juli | Jongen | |
| Aardbei-banaan | 25 | Eerste | 7 juli | Jongen | |
| Happy-life | 24 | Eerste | 7 juli | Meisje | |
| Gadgetfreak | 31 | Eerste | 12 juli | Jongen | |
| Tasje76 | 40 | Tweede | 8 juli | Jongen | |
| Bumpersticker | 26 | Eerste | 17 juli | Jongen | |
| Vervivaen | 29 | Eerste | 17 juli | Meisje | |
| Feelsogood | 35 | Tweede | 13 juli | Meisje | |
| Draakje | 24 | Eerste | 4 juli | Meisje | |
| Pigstails | 25 | Eerste | 6 juli | Jongen | |
| Groenogig_monster | 32 | Eerste | 24 juli | Jongen |
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
dinsdag 20 december 2016 om 16:08
Fiep waar haal je toch die wijze woorden vandaan? wat jij zegt probeer ik ook toe te passen in mijn leven. De mensen die enkel energie kosten, laat ik niet meer toe/verbreek contact.
Tasje, ik heb er idd iets van gezegd, daar reageert hij gewoon niet op..
Hoe leuk dat je toch even de baby hebt zitten spartelen
Mlsc wat fijn dat alles nu in orde is. Ik hoop dat je nu beter kan genieten en loslaten
Groenogig monster, hoe gaat het nu??
Jullie allen weer bedankt voor jullie woorden, tips én begrip. Ben er gister nog veel mee bezig geweest en verdrietig geweest. Ik heb er met mijn moeder over gepraat en zij baalt ook flink. Ik heb voor mijn eigen besloten zo min mogelijk/geen contact met hem te hebben. Helaas de feestdagen dat ik hem nog zie (maar wil het voor mijn moeder niet verpesten) Het is een erg moeilijk mens en we hebben eerder een jaar geen contact gehad. Als hij nu weer mij buitensluit, en ons kind nu niet accepteerd, dan hoeft het helemaal niet.
Zo, hart gelucht!
Tasje, ik heb er idd iets van gezegd, daar reageert hij gewoon niet op..
Hoe leuk dat je toch even de baby hebt zitten spartelen
Mlsc wat fijn dat alles nu in orde is. Ik hoop dat je nu beter kan genieten en loslaten
Groenogig monster, hoe gaat het nu??
Jullie allen weer bedankt voor jullie woorden, tips én begrip. Ben er gister nog veel mee bezig geweest en verdrietig geweest. Ik heb er met mijn moeder over gepraat en zij baalt ook flink. Ik heb voor mijn eigen besloten zo min mogelijk/geen contact met hem te hebben. Helaas de feestdagen dat ik hem nog zie (maar wil het voor mijn moeder niet verpesten) Het is een erg moeilijk mens en we hebben eerder een jaar geen contact gehad. Als hij nu weer mij buitensluit, en ons kind nu niet accepteerd, dan hoeft het helemaal niet.
Zo, hart gelucht!
dinsdag 20 december 2016 om 17:51
Bumpersticker nare situatie met je vader maar gelukkig klink je erg nuchter.
Groenogig monster blijft schrikken dat bloed zeg! Hopelijk gebeurt het niet weer....
Tasje fijn zo'n goede echo!
Wij gaan toch een geslachtsbepaling doen met 16 weken, 14 januari mogen we! Mijn voorgevoel zegt dat we weer een jongen krijgen.
Verder nog wel misselijk maar langzaamaan lijkt het iets beter te gaan
Groenogig monster blijft schrikken dat bloed zeg! Hopelijk gebeurt het niet weer....
Tasje fijn zo'n goede echo!
Wij gaan toch een geslachtsbepaling doen met 16 weken, 14 januari mogen we! Mijn voorgevoel zegt dat we weer een jongen krijgen.
Verder nog wel misselijk maar langzaamaan lijkt het iets beter te gaan
dinsdag 20 december 2016 om 20:25
woensdag 21 december 2016 om 18:41
Appelstroop, hoe is de echo gegaan vandaag?
De laatste dagen heb ik het wat lastig. Ik ben nog altijd elke dag enorm misselijk en ik ben zo stom geweest om met de doppler naar het hartje te zoeken en niet gevonden. Mijn darmen zijn helemaal niet in orde en mede daardoor zal ik ook geen hartje vinden, buiten dat het ook gewoon nog redelijk vroeg is en de placenta misschien ook wel aan de kant van de buikwand zit,.. Maar natuurlijk maak ik me dus wel zorgen. Vorige week woensdag was alles perfect in orde en feitelijk gezien heb ik geen enkele reden om me zorgen te maken maar ik vind dit toch ook weer een lastige periode. Je voelt nog niks en krijgt wel bevestiging bij de echo's maar de periode daar tussenin moet je er maar gewoon op vertrouwen dat alles goed is.
En ik heb ook ergens zo het gekke idee dat mijn buik sneller zou moeten groeien. De eerste weken had ik een heel opgezette buik door mijn darmen. Nu zijn die nog altijd problematisch maar mijn buik is niet meer zo opgezet. Dat allemaal samen maakt van mij een bezorgd mamaatje:D
Nog iemand die dit herkent?
De laatste dagen heb ik het wat lastig. Ik ben nog altijd elke dag enorm misselijk en ik ben zo stom geweest om met de doppler naar het hartje te zoeken en niet gevonden. Mijn darmen zijn helemaal niet in orde en mede daardoor zal ik ook geen hartje vinden, buiten dat het ook gewoon nog redelijk vroeg is en de placenta misschien ook wel aan de kant van de buikwand zit,.. Maar natuurlijk maak ik me dus wel zorgen. Vorige week woensdag was alles perfect in orde en feitelijk gezien heb ik geen enkele reden om me zorgen te maken maar ik vind dit toch ook weer een lastige periode. Je voelt nog niks en krijgt wel bevestiging bij de echo's maar de periode daar tussenin moet je er maar gewoon op vertrouwen dat alles goed is.
En ik heb ook ergens zo het gekke idee dat mijn buik sneller zou moeten groeien. De eerste weken had ik een heel opgezette buik door mijn darmen. Nu zijn die nog altijd problematisch maar mijn buik is niet meer zo opgezet. Dat allemaal samen maakt van mij een bezorgd mamaatje:D
Nog iemand die dit herkent?
woensdag 21 december 2016 om 18:44
Och fiep toch!
Probeer echt op je lichaam te vertrouwen hoor!
Een vriendin had ook zon doppler en was ook regelmatig in de stress omdat ze geen hartje vond. Ze vroeg of ik hem wilde lenen... nou neee dankje. Ik ken mezelf ik zou ook stressen.
Mijn buik is de laatste 2 weken ineens geëxplodeerd! Maar bij mijn eerste zag je tot week 16 nagenoeg niks... idd in het begin opgezette darmen maar daarna dus amper een buikje. Heel normaal allemaal hoor!
Probeer echt op je lichaam te vertrouwen hoor!
Een vriendin had ook zon doppler en was ook regelmatig in de stress omdat ze geen hartje vond. Ze vroeg of ik hem wilde lenen... nou neee dankje. Ik ken mezelf ik zou ook stressen.
Mijn buik is de laatste 2 weken ineens geëxplodeerd! Maar bij mijn eerste zag je tot week 16 nagenoeg niks... idd in het begin opgezette darmen maar daarna dus amper een buikje. Heel normaal allemaal hoor!
woensdag 21 december 2016 om 19:46
Ah Fiep als je het écht niet vertrouwd gewoon de verloskundige bellen hoor! Ik heb het er soms ook moeilijk mee om in mijn lijf te vertrouwen, maar dat is vooral op dagen dat ik helemaal niks voel. Voel nu de laatste dagen allemaal gerommel in mijn buik en vind mijn buik opeens ook al echt groot. Ik zie in ieder geval al duidelijk dat ik zwanger ben.
Ik heb het vandaag aan mijn directe collega's van mijn afdeling verteld! Ze waren hartstikke blij voor me. Over twee weken weet iedereen die we het persoonlijk willen vertellen het, hoef ik niet meer na te denken over wat ik aan moet trekken qua kleren en hoef ik er niet meer op te letten tijdens het kletsen. Ben daar echt klaar mee, wil dat iedereen het weet!
Ik heb het vandaag aan mijn directe collega's van mijn afdeling verteld! Ze waren hartstikke blij voor me. Over twee weken weet iedereen die we het persoonlijk willen vertellen het, hoef ik niet meer na te denken over wat ik aan moet trekken qua kleren en hoef ik er niet meer op te letten tijdens het kletsen. Ben daar echt klaar mee, wil dat iedereen het weet!
woensdag 21 december 2016 om 21:40
woensdag 21 december 2016 om 23:40
Fiep, ik herken je gevoel helemaal. Gisteren heb ik de hele avond gehuild omdat ik vandaag een echo had. En maar piekeren dat het misschien wel fout zit. Nu met deze termijn ook nog de misselijkheid afneemt terwijl mijn buik nog plat is, wordt het extra lastig. Om de reden die jij beschrijft zou ik ook geen Doppler willen. De Verloskundige zocht al een minuut, terwijl het hartje perfect klopte. Die spanning zou ik zelf niet aan willen. Goed dat je hem even wrggelegd hebt. Maar geen het wel aan bij je vk als je erg onzeker bent. Ze willen his wel een keertje extra luisteren. Volgens mij is het overigens bij de eerste normaal dat je pas veel later iets gaat zien. De buikspieren moeten nog rekken.
De echo hier was helemaal goed . 13+2 en heel actief . Vandaag durf ik het wel te geloven . Hopelijk durf ik dat morgen nog steeds.
De echo hier was helemaal goed . 13+2 en heel actief . Vandaag durf ik het wel te geloven . Hopelijk durf ik dat morgen nog steeds.
donderdag 22 december 2016 om 05:29
Hey Fiep, de verloskundige wilde bij mij niet eens gaan luisteren. Te grote kans dat we geen hartje zouden vinden en ik alleen maar meer stress zzou krijgen
Leuk dat je een goede echo hebt gehad appelstroop! En dik over de 12 weken, dat moet toch ook fijn voelen.
Hoe is het met jullie bijwerkingen? Ik vind mn man stinken. Vooral s'ochtends in bed . En ik heb gisteravond een bitchy mail naar een tante gestuurd omdat ik geirriteerd was over de opmerking 'dat ik niet voor twee hoef te eten en dat ik toch na de zwangerschap weer een strakke buik wil'. Ik word sowieso wat directer en botter de laatste weken.
Leuk dat je een goede echo hebt gehad appelstroop! En dik over de 12 weken, dat moet toch ook fijn voelen.
Hoe is het met jullie bijwerkingen? Ik vind mn man stinken. Vooral s'ochtends in bed . En ik heb gisteravond een bitchy mail naar een tante gestuurd omdat ik geirriteerd was over de opmerking 'dat ik niet voor twee hoef te eten en dat ik toch na de zwangerschap weer een strakke buik wil'. Ik word sowieso wat directer en botter de laatste weken.
De zee is groen
donderdag 22 december 2016 om 08:58
Aah fiep toch! Met de doppler zoek je nu echt nog naar een spelt in een hooiberg. Ik had van de week het hartslagje te pakken... twee tellen en tien zwom de baby weg om zich niet meer te laten vinden. Het is een mooi ding maar ook een vreselijke bangmaker!
Als je echt bezorgd bent gewoon je verloskundige bellen. Je baby voelt jouw spanning aan!
Als je echt bezorgd bent gewoon je verloskundige bellen. Je baby voelt jouw spanning aan!
donderdag 22 december 2016 om 09:24
donderdag 22 december 2016 om 09:26
quote:groenogig_monster schreef op 22 december 2016 @ 05:29:
Hey Fiep, de verloskundige wilde bij mij niet eens gaan luisteren. Te grote kans dat we geen hartje zouden vinden en ik alleen maar meer stress zzou krijgen
Haha oh sorry ik moest hardop lachen. Álles stinkt! M'n man, de hond, m'n lievelingsshampoo! Het gaat voorbij haha, ooit.
En och ja dat soort opmerkingen... sowieso schijnen mensen te denken dat ze alles mogen zeggen als je zwanger bent. Gewoon lekker terugbitchen ja
Haha oh sorry ik moest hardop lachen. Álles stinkt! M'n man, de hond, m'n lievelingsshampoo! Het gaat voorbij haha, ooit.
En och ja dat soort opmerkingen... sowieso schijnen mensen te denken dat ze alles mogen zeggen als je zwanger bent. Gewoon lekker terugbitchen ja
vrijdag 23 december 2016 om 10:20
vrijdag 23 december 2016 om 14:45
Merk wel dat ik beter ruik, maar nog geen geuren waarvan ik denk bah!
grappig hoe dat bij iedereen verschilt he!
Vandaag 12 weken!!! Overmorgen de hele familie inlichten zo veel zin in! eindelijk iedereen mag het weten!
Fijn he aardbei-banaan! dat iedereen het mag weten!
Ik heb eigenlijk ook een kerstborrel op mn werk vanmiddag... maar ik werk met kerst ga vandaag geen moeite nemen om daar naar toe te gaan....
Welkom Stefq!
grappig hoe dat bij iedereen verschilt he!
Vandaag 12 weken!!! Overmorgen de hele familie inlichten zo veel zin in! eindelijk iedereen mag het weten!
Fijn he aardbei-banaan! dat iedereen het mag weten!
Ik heb eigenlijk ook een kerstborrel op mn werk vanmiddag... maar ik werk met kerst ga vandaag geen moeite nemen om daar naar toe te gaan....
Welkom Stefq!