Napraattopic 74

18-12-2016 18:54 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Philae2 schreef op 21 december 2016 @ 20:46:

It beginning to look a lot like Christmas

Ik neem morgen sneeuw mee naar Nederland. Bereid je maar voor

Ja, en Noorderlicht zeker. Grapjas.

In Oost-Groningen wordt het Eerste Kerstdag 13 graden. Ik verzin dit niet.

Okay, geen feelgoodtopic. Maar ik wil wel graag stoppen met mopperen.
quote:barbaracartland schreef op 21 december 2016 @ 20:49:

[...]

Okay, geen feelgoodtopic. Maar ik wil wel graag stoppen met mopperen.Nee!! Ik neem sneeuw en kou mee.

[...]

Okay, geen feelgoodtopic. Maar ik wil wel graag stoppen met mopperen.Dat is 4 graden warmer dan tijdens mijn bruiloft in de zomer.

[...]

Okay, geen feelgoodtopic. Maar ik wil wel graag stoppen met mopperen.

Doe mee!

Kom lekker puzzelen met de AIVD!
quote:Ikhierhuh schreef op 21 december 2016 @ 20:43:

[...]

Gerookt natuurlijk.Lekker
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:barbaracartland schreef op 21 december 2016 @ 20:11:

Beetje nijdig als ik dat Bouwdepottopic lees. Sommige dingen worden mij wat later duidelijk dan anders, maar het is echt elke keer hetzelfde liedje. Ik beloof plechtig geen tips meer te geven.Same here. Klopt van geen kanten. Enorm irritant
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 december 2016 @ 20:29:

[...]

Nee, doe maar geen feelgoodtopic meer. Voor je het weet heb ik weer een ban.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 21 december 2016 @ 20:56:

[...]

Doe mee!

Kom lekker puzzelen met de AIVD!Ben ik te dom voor.
quote:barbaracartland schreef op 21 december 2016 @ 21:21:

[...]

Ben ik te dom voor.Nee joh.... ligt niet aan jou, ligt aan de puzzels. O nee, dan ga je toch weer mopperen.
quote:barbaracartland schreef op 21 december 2016 @ 21:21:

[...]

Ben ik te dom voor.Ik ook hoor ik bekeek de vragen en kon alleen maar denken ?????
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb de neiging om een topic te openen voor de lekkerste gerechten zonder één vers ingrediënt. Alles uit pakjes en zakjes en potjes en kant- en-klaar.

Schijtziek word ik van die anti-pakjes-en-zakjes-hype.

Maar mijn slechte humeur kan daar ook de oorzaak van zijn.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 21 december 2016 @ 21:36:

Ik heb de neiging om een topic te openen voor de lekkerste gerechten zonder één vers ingrediënt. Alles uit pakjes en zakjes en potjes en kant- en-klaar.

Maar mijn slechte humeur kan daar ook de oorzaak van zijn.Een kerstdiner uit pot, zak en blik topic ? Doen. Niks mis mee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Solomio schreef op 21 december 2016 @ 21:36:

Maar mijn slechte humeur kan daar ook de oorzaak van zijn.Ik maak pasta met verse saus, want dat hoort zo. Braaf met pruttelende tomaatjes, verse basilicum, de hele reutemeteut. En toen dacht ik ineens, terwijl ik mijn gezonde maaltijd zat te kanen: ik heb zin in die macaroni van vroeger, waar je van die oranje mondhoeken van kreeg. Dus toen heb ik gewoon weer macaroni gemaakt met mix uit een zakje. Het was heerlijk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 december 2016 @ 21:42:

[...]

Een kerstdiner uit pot, zak en blik topic ? Doen. Niks mis mee.een fastfood kerstdiner, hoe leuk je je bordje - ahum, ik zeg het liever niet ..... - op?
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 21 december 2016 @ 21:34:

[...]

Nee joh.... ligt niet aan jou, ligt aan de puzzels. O nee, dan ga je toch weer mopperen.Ik heb 19a opgelost, maar die schijnt zo ongeveer voor basisschoolkinderen te zijn.
quote:barbaracartland schreef op 21 december 2016 @ 21:42:

[...]

Ik maak pasta met verse saus, want dat hoort zo. Braaf met pruttelende tomaatjes, verse basilicum, de hele reutemeteut. En toen dacht ik ineens, terwijl ik mijn gezonde maaltijd zat te kanen: ik heb zin in die macaroni van vroeger, waar je van die oranje mondhoeken van kreeg. Dus toen heb ik gewoon weer macaroni gemaakt met mix uit een zakje. Het was heerlijk.

tomaten uit blik zijn

1. lekkerder

2. gezonder
jammer dat yasmijn er niet is, dat is de koningin van de pakjes en zakjes, op Eleonora na natuurlijk
quote:barbaracartland schreef op 21 december 2016 @ 20:26:

Mooi, dan is dat ook weer geregeld!

Ik heb zin in een feelgoodtopic, want ik vind mezelf een zeurkous. Is er nog iets leuks?

Heb je je kaarten al laten leggen ?

Iedereen lult er lekker overheen dat het niet klopt: ik krijg geld uit lopende investeringen. Die heb ik niet. En of ik oma word zagen de kaarten kennelijk niet.

Roodhaar doet zogenaamd een legging, waar iemand " klopt, goed zeg " op zegt en vertelt dan hoe ze aan dat verhaal komt
in het kader van, ga even naar de pearl: ik las Terreurgroep Actie Mirena Spiraal
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 december 2016 @ 21:45:

[...]

Iedereen lult er lekker overheen dat het niet klopt: ik krijg geld uit lopende investeringen. Die heb ik niet. En of ik oma word zagen de kaarten kennelijk niet.

Roodhaar doet zogenaamd een legging, waar iemand " klopt, goed zeg " op zegt en vertelt dan hoe ze aan dat verhaal komt wat voor investeringen zijn dat?
quote:S-Meds schreef op 21 december 2016 @ 21:43:

[...]

een fastfood kerstdiner, hoe leuk je je bordje - ahum, ik zeg het liever niet ..... - op?Ik pleurt dan gewoon een takkie hulst in de maajoo.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 december 2016 @ 21:45:

[...]

Roodhaar doet zogenaamd een legging, waar iemand " klopt, goed zeg " op zegt en vertelt dan hoe ze aan dat verhaal komt Ze heeft het heel druk. Ik zal mijn sterrenbeeld bekijken steenbok.
quote:S-Meds schreef op 21 december 2016 @ 21:47:

[...]

wat voor investeringen zijn dat?Lopende, zei de kaartlegger.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 december 2016 @ 21:48:

[...]

Ik pleurt dan gewoon een takkie hulst in de maajoo.

Ik ben een fervent pakjes koker.

Ik kan niet zoveel anders als het moeilijk wordt. Ok,ok... ik Wil niet zoveel anders als het moeilijk wordt.

Eten maken doe je omdat het nodig is. Samen eten doe je omdat het fijn,gezellig en leuk is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven